Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Naptr
 
Zenk
 
Extrk
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
vgigjtszsok
 
Ms jtkok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hnap jtka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Tomb Raider vgigjtszs

Vgigjtszs

Els plya: Caves (Secret: 3):
------------------------------
Ezen a plyn mr teljes harci dszben pompzunk. (Termszetesen Lara kizrlag a Kincsvadsz kollekciibl ltzkdik.) Egy kifogyhatatlan tr, de elg gyenge hatsfok pisztoly kpezi a teljes fegyverarzenlunkat. Ezt a SPACE segtsgvel vehetjk el s tehetjk el. Amikor a fegyver a keznkben van, lthatjuk az aktulis ernltnket jelz cskot is. (Akkor is megjelenik, ha a fegyver nincs a keznkben, de serlst szerznk.) Ksbb, amikor mr ersebb fegyvernk lesz, lthatjuk a fegyver muncijt is a jobb oldali sarokban. (Sajnos a Magnumhoz, Uzihoz s Shotgunhoz mr nem jr vgtelen lszer.) Kvessk az llatnyomokat. Amikor a fal rdekes mintzatv vlik, gyant foghatunk, hogy egy Indy filmben ltott csapda kvetkezik. Rohanjunk t a csapdn ugrlva, ha jl csinljuk, nem szerznk srlst. Miutn az llat-nyomok eltntek, mi mg tovbbmehetnk egy zskutcnak tn helyre. Ennek az egyik sark-ban van egy titkos hely, ami egy kis egszsggyi csomagot rejt. Ide gy juthatunk fel, ha a perem fele nznk, kzben ugrunk egyet htra (van ott egy szikla, ami segti a feljutst), majd azonnal ugrunk egyet simn, s a CTRL segtsgvel megkapaszkodunk a peremen. A CTRL mell mg nyomjunk egy elre gombot, s bent is vagyunk a jratban, ahol felvehetjk az E csomagot (45/1). Ez termszetesen az ernltnket nveli, ha szksgnk van r. Menjnk vissza oda, ahol a nyomok krket rnak le. Msszunk fel a sziklkon, s pr mter futs utn lemszrolhatjuk els denevreinket. Innen balra tallhat a msodik rejtekhely, ami kt denevrt s egy jabb E csomagot rejt magban (45/2). Innen csak egy irnyba haladhatunk tovbb. Msszunk le a lyukba, s nyissuk ki a zrt ajtt a kar segtsgvel. A denevr agyonlvse utn msszunk ki a lyukon. Elrkeznk oda, ahol a fgghidak alatt farkasok portyznak. A farkasok levadszsa egszsgesebb a magasbl. Menjnk vgig az sszes peremen s mindkt hdon. Essnk bele az itt tallhat lyukba (ezt ki is lehet hagyni), s mszroljuk le a medvt, meg a kt denevrt. Vegyk fel az itt tallhat E csomagot s a klns mintzat padlra rlpve (slykapcsol) menjnk vissza a fgghidas helyre. Msszunk fel a magasba, s menjnk vissza a lyukhoz. Most azonban ne essnk bele, hanem ugorjunk t felette. Ismt begyjthetnk egy E csomagot, majd a lpcsn lemenve ismt hes farkasokba botlunk. A kt farkas hazavgsa utn vegyk fel az itteni E csomagot, s msszunk fel arra az emelvnyre, ahol a zrt kapu tallhat. Innen ugorjunk t a nvnyekkel bentt peremre, s az e mgtti titkos helyen felvehetjk az els nagy E csomagunkat (45/3). Msszunk fel arra az emelvnyre, ahol a kar tallhat. Hzzuk meg a kart, majd gyorsan jussunk t a nagykapun, mert egy id utn bezrul. (Ez a gyors persze relatv Ezt az idztett kapcsolt szerintem aggastynoknak tettk ide. :-) ) Msszuk meg a lpcsket, s ugrljuk t a falbl, rpkd mrgezett nyilakat. ljk meg tmad farkast, s essnk le a "potyog padln". A terem vgn ugorjunk t szemkzti oldalra, vegyk fel az ott tallhat nagy E csomagot, s a farkast kldjk t az rk vadszmezkre. Hzzuk meg a kart, s a karhoz kzel cssszunk le a falon. (gy elkerljk, hogy megint mrgezett nyilakon kelljen tugrlnunk.) Menjnk ki a nagykapun, s intsnk bcst a, bemelegt els plynak. Ha jl sejtem gy kell vgigverni perfect-re az els plyt. Most mr biztosan mindenki rutinosan mozog a jtkban, ezrt ezutn mr nem leszek ennyire szjbargs. (Klnben egy knyvet is megtltene ez a lers.) a kvetkez 14 plyn mr nem rom le, hogy hol milyen ellensg jn, rtelemszeren mindegyiket le kell lni, nem rom le, hogy hol milyen trgyat tallunk, termszetesen mindent vegynk fel, s nem rom le, hogy merre vannak a rejtekhelyek. A lersomban a plyk, lehet legrvidebb vgigverst, rom le, aki bonuszra, rejtett helyisgekre vgyik, az jrja krbe a plykat a sajt szakllra. (Ajnlom mindenkinek, hogy nzzen be a plyk minden zegbe, zugba.)

Msodik plya: City of Vilcabamba (Secret: 3):
----------------------------------------------
Ezen a plyn egybl egy farkas falka ront rnk. Termszetesen szedjk le mindet. A plya kzpontjban egy medence tallhat. rdemes felfedezni, sszunk le s jobbra, hzzuk meg a kt kart, msszunk ki. Itt talljuk az els titkos helyet (45/4). Hzzuk meg a kart, de ne menjnk ki, ugorjunk vissza a vzbe, sszunk vgig, msszunk ki a medencbl, a kinyilt ajt mgtt talljuk a msodik titkos helyet (45/5). A medenctl nem messze tallhat egy zrt ajt egy karral. A kart hzzuk meg, majd az ajt mgtt menjnk fel a lpcsn a peremre. Innen ugorjunk t a szemkzti peremre. Toljuk be az itt tallhat ktmbt a mr ismertetett mdszerrel. (Ne csak egyet toljunk rajta.) Az gy feltrult terem vgben vegyk fel mindkt kulcsot, majd ismt a ktmb segtsgvel msszunk fel az emeletre, ahonnan jussunk vissza a medenchez. Menjnk t a kt szobor kztt a msik ajthoz, s helyezzk a vilgosabb kulcsot a zrba. Bent elszr a bal oldali ajtn menjnk be, igaz msfele nem is mehetnnk tovbb. A medence felett kapaszkodjunk fel a karig, hzzuk meg, majd irny a jobb oldali ajt. Itt is be kell mutatnunk msz tudsunkat, majd ismtelt karhzs utn mr bemehetnk a kzps ajtn. Itt az Indiana Jones-bl klcsnztt brdok utni kart is hzzuk meg, s a vzben talljuk magunkat. Ne msszunk ki a medencbl a medvnl, hanem a medence pereme alatti jratba sszunk be. Az itt tallhat kart is hzzuk meg, s innen, a magasbl vadsszuk le a medvt. Menjnk arra a helyre ahol az a kar van, amelyik beindtja jra a brdokat, itt a stt beugrba talljuk a harmadik titkos helyet (45/6). ((Sokkal biztonsgosabb) a maradk kulcsunkat helyezzk a kinylt ajt melletti zrba, s tmehetnk a kvetkez plyra.

Harmadik plya: Lost Valley (Secret: 5):
-----------------------------------------
Kirve menjnk a bal oldali rszhez, ugorjuk t a folyt. Tegyk ez mindaddig amg odarnk a fogaskerekekig. Jobbra lent talljuk a srtes puskt amit ksbb jl tudunk hasznostani. Szembe llva a fogaskerekekkel, menjnk a bal oldalra, htrljunk a meredlyig. Itt fggeszkedve msszunk teljesen balra, essnk le, s megtalltuk az els titkos helyet (45/7). Essnk bele a folyba, s mris lezdulunk a vzessen. Msszunk be a vzesssel szemben lev barlangba. Itt egy nem tl szrevehet magaslatra is, msszunk fel, s megtalljuk a Jurrassic Park msolatt. Nhny Raptor utn rnk is ront a bazi nagy T-Rex, mintha egy Spielberg filmben lennnk. A vlgy vgn egy kis pletre lelnk. Az pletben lev medence aljn tallunk egy fogaskereket, amit gyjtsnk is be. Menjnk ki az pletbl, fussunk a bal oldalra, itt a kveken teljesen feljuthatunk, s tugorva az elz plet tetejre talljuk a msodik titkos helyet (45/8). A kvetkez fogaskereket gy talljuk meg, ha kijvnk a hzbl, s jobbra felmszunk az els barlangba. Itt ugorjuk t a hd leszakadt rszt, s vegyk fel a fogaskereket. A vlgy tele van barlangokkal, rdemes mindegyikbe benzni. A vlgy bal hts sarkban felmszva a zld rszhez talljuk a harmadik titkos helyet (45/9). Az egyik ilyen barlangban tehetnk szert a harmadik fogaskerkre, mgpedik a vzessbe beugorva. Az itteni vzess tetejn kapaszkodva, majd kzpen felllva, jutunk a negyedik titkos helyhez (45/10). Amikor mr mindhrom fogaskerk a birtokunkban van, menjnk vissza a vzesshez, s a sziklkon msszunk fel a barlangba, oda, ahol bejttnk a plyra. Ez utn az a feladatunk, hogy a folyn llandan tugrljunk a msik partra, gy mindig kicsit haladva felfele a folyn vgl eljutunk egy jratba. Ennek a vgn egy fgghdon tjutva egy szerkezethez rkeznk. Rakjuk fel r a fogaskerekeket, s hozzuk mkdsbe a kar segtsgvel. Ezzel eltereltk a vizet. sszunk be a zsilip melletti jratba. Eddig is bestlhattunk ide, de most a vgn ki tudunk mszni a lyukon. Itt van az tdik titkos hely (45/11). Visszajutottunk a foly rgi medrbe. Ugorjunk le a tba, ahol elzleg lezdult a vz, s most mr bemehetnk a vzess mgtti barlangba.

Negyedik plya: Tomb of Qualopec (Secret: 3):
---------------------------------------------
Itt az els dolgunk az, hogy megszvassuk az Indiana Jones-bl klcsnztt tonns kgolyt. Ez abbl a jratbl fog legrdlni, ami szemben van a bejrattal. A megolds az, hogy httal ugrljunk a jratban felfele, majd ha meghalljuk a robajt, rohanjunk ki a jratbl, s kanyarodjunk el a kgoly tjbl. Ezutn hzzuk meg a kart a falon, Ljk le a megjelen dinkat, s menjnk be a jratba, amit kinyitottunk. Az t hromfel gazik, mindhrom utat be kell jrnunk. A sorrend teljesen ktetlen. Mindhrom jratban van egy kar, ami felhz egy rcsot a fterembl nyl folyosn. Ha balra megynk, elszr hzzuk meg a kart. Ezutn essnk le a terembe, s a lpcskn menjnk fel a szemkzti oszlopra. Ne is prbljunk tugrani a msik mozgathat oszlopra, lehetetlen. Jobbra viszont fel lehet ugrani egy peremre, majd a jratban krbe kell menni. Megnylt egy rejtett fal, ami megknnyti a mozgsunkat. Menjnk vissza az elzleg mr meghzott karhoz, s hzzuk meg ismt. Msszunk ki a titkos jraton t a mozgathat oszlopra, s ugorjunk t abba a jratba, ahova eddig nem tudtunk bejutni. Hzzuk meg az itt tallhat kart, majd menjnk vissza a msik karhoz, s ismt hzzuk meg. Most a kt mozgathat oszlop vgre j pozciba kerlt. Ugrljunk t rajtuk a kark feletti jratba, majd hzzuk meg az ottani kart is. Menjnk vissza a hrmas elgazshoz, de vigyzzunk, mert a karba hzs rtalmas az egszsgre. Ha a kzps utat vlasztjuk, egy kamukarba botlunk. (Az egyetlen kar a jtkban, amit nem tudtam meghzni.) Amint odamegynk a karhoz, a "potyog padl" aktv kzremkdsvel a mlyben talljuk magunkat. Menjnk fel a ktmb-hz, s hzzuk ki. Ezutn oldalrl toljuk el, s szabadd vlik a ktmb mgtti jrat. Az itt tallhat kart is hzzuk meg, majd menjnk a hrmas elgazsnl jobbra. Toljuk be a ktmbt ktszer, majd a balra es ktmbt is toljuk be egyszer. Fussunk t a "potyog padln", s hzzuk meg a kart. A plafon tl alacsonyan van, ezrt ha a kark felett vissza akarunk ugrani, beleesnnk a karkba, ha a CTRL segtsgvel nem kapaszkodnnk meg a peremben. Irny a nagyterem, ahonnan a szabadd vlt folyosn keresztl menjnk be. Az els bal oldali oszlopnl ahol mrgezett tskk lvelnek ki a falbl, msszunk fel az szobor mell. Kzeledtnkre kinylik az ajt az els titkos helyhez (45/12). Fussunk be vegyk fel a trgyat, Erszkedjnk le s a lap bal szlnl ereszkedjnk le a padlra, Felvve a trgyat szereztk meg a msodik titkos helyet (45/13). Lpkedjk t a karkon msszunk fel oda ahol bejttnk. Ugorjunk le s tovbb a msik terembe. Itt vegyk fel az els oltgat, mire beomlik a folyos. Menjnk neki annak a kapunak, ami eltt a kgo-ly eredetileg llt. A kapu kinylik, mi pedig visszajutunk a nagyterembe. Ugorjunk a vzbe majd a vz alatt sszunk be a megnylt jobb oldali barlangba, s megtalltuk a harmadik titkos helyet (45/14). Msszunk ki intzzk el az ellenfelnket. Kis animci utn tjutunk a kvetkez plyra.

tdik plya: St Francis' Folly (Secret: 4):
--------------------------------------------
Miutn bejttnk a plyra, toljuk a kvet a msik irnyba a slykapcsolra. Menjnk be a kinylt ajtn, s hzzuk meg a teremben tallhat kt kart. A fteremben eressznk pr golyt a rnk tmad fickba, mire elmenekl. A ktmbt toljuk t a msik slykapcsolra, majd vissza az elzre, de ezttal toljuk t a kapcsol felett tkzsig. A megnylt ajtn bemenve gorillkat intzhetnk el. A ktmbrl jussunk fel a koszlopra. Innen a baloldali oszloprl egy hvogat peremre juthatunk. Ez csak egy rejtett helyisg, de megri bemenni. Szerezhetnk nmi bonuszt s gyakorlatot (45/15). A bonusz megszerzse utn jussunk vissza arra a koszlopra, amire a tologathat ktmbrl lehet felugrani. Innen induljunk jobbra. Peremrl peremre ugrlva jussunk el az ajthoz. Kzben rdemes begyjteni a legmagasabb oszlop tetejn vrakoz trgyat is. Mentsnk a csszda elejn. Amikor mr nagyon a csuszda vgn vagyunk ugorjunk elre ktszer, s megkapaszkodhatunk egy perembe. Bemenve talljuk a msodik titkos helyet (45/16). Essnk le egy szinttel, ugorjunk a vzbe, sszunk a kis lgrshez, msszunk ki s mienk a harmadik titkos hely (45/17). Ugorjunk vissza a vzbe, sszunk el a vgig, majd ott msszunk ki a vzbl, s hzzuk meg a kart. Ha akkor ltk meg a krokodilt, amikor mg a vzben volt, most tallkozhatunk a jtk egyik tipikus hibjval, a "lebeg krokodil s patkny szindrmval". Meglthatjuk, hogy miknt lebeg a krokodil teteme a levegben, miutn megltk a vzben, majd leeresztettk a vizet. (Ez igaz a patknyokra is. Br gy vettem szre, hogy nagy ritkn a tetemek nem maradnak lebegve, hanem leesnek a fldre, ahogy a gravitci diktlja.) Innen csak egy irnyba mehetnk, s hamarosan egy nagy csarnokba jutunk. Ez a csarnok termszetesen eltrpl a jtkban ksbb elfordul csarnokok mellett, s nem is olyan nehz rajta le s felmszni, mint amilyennek tnik. A trkkje a rendszeressgben van, ne ugrljunk ssze-vissza. Jussunk kzpre, hzzuk meg a legels kart, fordljunk a csarnok szemkzti fala fel. Itt elg gyorsan kell cselekednnk mert az id szort. Ugorjunk t a szrke ngyzetre, forduljuk balra, htrafel ugrlva ereszkedjnk le kt szintet, majd fussunk elre, s futs kzbe essnk le a csarnok padljra, ha elg gyorsak vagyunk akkor szembe mg nyitva van az idztett ajt, fussunk be az ajtn, s megtalltuk a negyedik titkos helyet (45/18). Menjnk ki hzzuk meg a lenti kart, s induljunk el felfele. Menet kzben sorban menjnk be az ajtkon. Elszr Damoklszt ltogatjuk meg. (A sorrend termszetesen ktetlen.) Az ajt mgtt Damoklsz kardja lebeg a fejnk felett sok pldnyban. A kulcsot gyerekjtk megszerezni, a kardok csak kifele menet kezdenek el szurklni. Ezutn Thor terme kvetkezik. Itt elszr villmok csapkodnak, majd megismerkedhetnk Thor legends kalapcsval is. Ne legynk szvbajosak, lljunk nyugodtan a kalapcs al. Az viszont lnyeges, hogy meddig maradunk ott. Ha tl rvid ideig, akkor a kalapcs nem indul el, ha viszont tl sokig, akkor mg Ross doktor sem tudna sszerakni minket. Ha megfelel ideig lltunk a kalapcs alatt, majd elugrottunk alla, akkor a kalapcs lecsap, de nem rnk. A kvet toljuk a falhoz, majd a segtsgvel msszunk fel a peremre. A peremen lev kvet toljuk a msik falhoz, s annak a segtsgvel meg a msik peremre msszunk fel. Innen egy nagy ugrssal feljuthatunk a kulcshoz, amit tegynk magunkv, s lpjnk le a helyrl. A kvetkez ajt Atlasz. Itt a Fldet jelkpez kgolyt a mr emltett mdon, cselezzk ki. Azonban amikor leugrunk a lyukba, ugorjunk egyet htra, nehogy a k a fejnkn landoljon. Induljunk el arra, ahonnan a k jtt. Balra a falon kapaszkodjunk fel a harmadik kulcsrt, s irny Neptun isten terme. Itt termszetesen vizet tallunk. sszunk le a karig, s hzzuk meg. (A rcs eltt felfele tallhat.) Menjnk vissza levegrt, majd vegyk fel a negyedik kulcsot is, ami a rcs mgtt vr rnk. Ezutn ismt le kell mennnk a csarnok aljra, s ott be kell helyeznnk a, megfelel kulcsokat a, megfelel zrakba. A ngy kard elhzdik, mi pedig elhagyhatjuk a plyt.

Hatodik plya: Colosseum (Secret: 3):
-------------------------------------
sszunk t a vz alatt a msik barlangba. Az plet bal oldaln msszunk fel az plet peremre. Innen msszunk fel a msodik, magasabban lev peremre, s a vgn jussunk oda ahola barlangba jutnnk, de mg vrjunk. Futskzben ugorjunk t a szemkzti kvekre, onnan tovbb, s mienk az els titkos hely (45/19). Jussunk vissz a s irny a barlang. A krokodilos gdrn gy jussunk t, hogy a bal oldaln lev peremen kapaszkodjunk t a tloldalra. Menet kzben felkapaszkodhatunk a msodik titkos helyhez (45/20). Innen bejutunk az plet belsejbe. Hzzuk meg a kart, de ne a kitrult ajtn menjnk tovbb, hanem menjnk fel a lpcsn az arna nzterre. Itt elg sok llatot kldhetnk t az rk vadszmezkre. Essnk le az arnba, majd menjnk be a nagy gdr melletti nyitott ajtn. Hzzuk meg mindkt kart, majd msszunk ki a gdrbl, s menjnk be a sziklk kzti ajtn, amit most nyitottunk ki. Itt nagyon gyorsnak kell lennnk. Elszr menjnk r a rcsokon kvl lev szrke slykapcsolra, ekkor felemelkednek a rcsok egy rvid idre. Fussunk be a bal oldali terembe, s hzzuk meg a kart. A teremben tallhat slykapcsolval ne trdjnk, csak a kijutst szolglja abban az esetben, ha tl lassak vagyunk. Ugyanez igaz a msik terem slykapcsoljra is. A kar meghzsa utn rohanjunk t a msik terembe, s a terem vgben lev kis helyisgbe szguldjunk be. (Ha elg gyorsak voltunk mg nyitva kell lennie.) Hzzuk meg az itt tallhat kart. Menjnk vissza az elz terembe, a slykapcsol segtsgvel jussunk ki, s menjnk ki a frissen kinyitott ajtn. Msszunk fel a sziklk tetejre, s ugorjunk t a msik sziklatmbre. A sziklatmbrl ugorjunk t az uralkodi pholyba. Hzzuk ki a ktmbt, s rntsuk meg a mgtte tallhat kart. Essnk vissza az arnba, s a sziklk mgtt kapaszkodjunk fel a nz-trre. Itt van egy kis sarokplet, menjnk be, s ugorjunk a lyukba a kgoly ell. Hzzuk meg a kart, s irny a kvetkez sarokplet. lljunk az oszlophoz ami az als platnl van. A taktika a kvetkez, ugorjunk, s kzben nyomjuk meg az, elre, jobbra htra, elre gombokat, s fussunk be a mg nyitva lv ajtn. Ha elg gyorsak voltunk, s bejutottunk mienk a harmadik titkos hely (45/21). Vegynk fel mindent, menjnk ki ugorjunk t a karhoz, majd miutn meghztuk, clozzuk meg az utols sarokpletet is. Az itteni kart is hzzuk meg, majd sszunk t a vz alatt a kvetkez terembe. Toljuk meg ktszer az itt tallhat ktmbt, majd hzzuk el oldalra. A mgtte lev kulcsot gyjtsk be, s az uralkodi pholyba visszamenve nyissuk ki vele a zrat. Ugorjunk be a vzbe, majd az els lehetsges helyen msszunk is ki belle. Hzzuk meg az itt tallhat kart, majd sszunk ki a plyrl

Hetedik plya: Palace Midas (Secret: 3):
----------------------------------------
Miutn kimsztunk a vzbl, menjnk be a szemkzti nagy terembe. Ennek a vgn menjnk tovbb a kapu el, ami kinylik a tiszteletnkre. Hzzuk meg az itt tallhat kart, majd menjnk vissza a medenchez, s induljunk jobbra. Ljk le a gorillkat. A fk kztt balra tallunk egy kart amit, hzzunk meg, ennek hatsra kinylik egy ajt, ami az els titkos helyet rejti (45/22). Vigyzzunk a csapd ajtkra. Menjnk vissza a medenchez, majd tovbb a lpcskig. Menjnk fel a lpcsn, s egy jpofa helyre jutunk. Menjnk jobbra, s msszunk fel a szrke k legals rszre. Innen koszloprl koszlopra ugrlva jussunk el az t kar mell. Elszr mg ne foglalkozzunk a karokkal, menjnk le a lyukba, s hzzuk meg az ottani kart. Ez segti a kzlekedsnket, nem kell oszloprl oszlopra ugrlni llandan. Menjnk vissza a karokhoz. Ez a jtk leginkbb idignyes rsze. Ha valaki nagyon unja magt, ezt a feladatot oldja meg egyedl. Vizsgljuk meg az ajtk  mintzatt, s rjhetnk, hogy a mintja a karok llapott jelzi.. Kezdjk az Y0000-s ajtval. Miutn tlptk a vonalat, a tzek elalszanak egy rvid idre. Ez alatt az id alatt kell tugrlnunk az lomrdhoz. Csak gy tudjuk megcsinlni, ha vgig rohanunk, s mindig gy ugrunk, hogy meg legyen a nekifutsunk a kvetkez ugrshoz. Az lomrd felvtele utn a vzben sszunk vissza a nagyterembe. Miutn bementnk a kvetkez, a 00YY0-s ajtn, htul menjnk le, s hzzuk ki a fatmbt a falbl. Ezutn menjnk fel a lpcsn, s jussunk t a szemkzti peremre. (Elszr a kzps trtt oszlopra kell felugrani oldalrl.) Ljk le az sszes vadllatot a medencnl, ugorjunk a vzbe, s sszunk t a msodik terembe. Kimenve lthatunk egy csszs rszt, itt tjutva talljuk meg a msodik titkos helyet (45/23). Menjnk teljesen vissza, a sarokban, ahol lthatjuk, hogy nem esnk nagyot, essnk le, s mink a harmadik titkos hely (45/24).  gy jutunk le az els emeletre. Ugorjunk t az plet msik szrnyba, onnan pedig a szemkzti sziklaprknyra. Ennek a vgben ugorjunk vissza a msik oldalra, majd egy csomt haladva kijutunk a medence feletti peremre. A peremen vgigmenve ismt egy ismers terembe jutunk, de ne essnk le az oszloprl, hanem ugorjunk t a msik oszlopra. Az plet tetejn vgre megtalljuk a msodik lomrudat. lltsuk be a 00Y0Y-es ajtt, s menjnk be rajta. Menjnk be a kvetkez ajtn is, majd a ktmb elhzsa utn hzzuk meg az ott tallhat kart. Menjnk fel, ugrljunk krbe az oszlopokon, s vegyk fel a harmadik lomrudat. Menjnk vissza a medenchez, s menjnk jobbra. jra visszarkeznk a  kertbe. A szkkt emelvnyrl ugorjunk fel a szemkzti peremre. Bejutunk Midas kirly szobrhoz. (Ahhoz, ami a szoborbl maradt.) a letrt kzbe ne ugorjunk bele, mert aranny vltozunk, ami kros az egszsgre. Tegyk a kzbe a hrom lomrudat, amik szp sorban aranyrudakk vltoznak. Most lltsuk be az Y000Y-es szmot, s menjnk be a kinylt ajtn. Helyezzk az aranyrudakat a rendeltetsi helykre, s menjnk t a kvetkez plyra.

Nyolcadik plya: The Cistern (Secret: 3):
-----------------------------------------
Ezen a plyn tallkozhatunk a legtbb, lebeg patknnyal s krokodillal, br, mint emltettem nha azrt engedelmeskednek a gravitci trvnynek. Essnk le, s toljunk kettt a ktmbn. Toljuk be a kvet a kar al, majd a kar meghzsa utn essnk le a lyukba. Egy nagy csarnokba rnk, amit sokflekppen meg lehet oldani. n elszr el szoktam rasztani a plyt vzzel, mert gy knnyebb lemszrolni a dgket, s nha lebegve is maradnak. A jobbra lthat erkly mgtti karral szablyozhatjuk a vzszintet. Brmikor feltlthetjk a plyt vzzel, s brmikor le is engedhetjk a vizet. A vzszintszablyozs teremben, jussunk teljesen fel, s mink az els titkos hely (45/25).  Essnk a vzbe, s szedjk fel a rozsds kulcsot ott, ahol kimszunk a vzbl. Ezutn sszunk egyet a csarnok kzepn tallhat nagy vztrolban. Bent a vz alatt talljuk a msodik titkos helyet (45/26). A kt kisebb jrat ugyanoda vezet, egy rejtekhelyre. Induljunk el a nagyobb jraton, s hzzuk meg a kart. (Amikor idejvnk, legyen magasan a vzszint.) Itt vegyk fel az ezstkulcsot az ajt mgtt, s a csarnok legmagasabb peremn lev rozsds kulcsot is gyjtsk be. A kt egyms mellett lev zrt ajt kzl elszr a jobboldalit vegyk kezelsbe a rozsds kulccsal. Az itt tallhat aranykulcsot is vegyk fel, majd eresszk le a vizet. Menjnk be a baloldali zrt ajtn a msik rozsds kulcs segtsgvel, s jussunk el a tloldalra gy, hogy az alacsonyabb peremekrl tugrlunk a magasabbakra. (Olyan, mint a felems korlt.) a kvetkez teremben cssszunk le a csszdkon, majd msszunk fel az ajtig. (A kar, ami az ajtt nyitja lentrl nem ltszik, de pont az ajt mellett van.) Az ajt mgtti tskk mellett essnk le (ez a megolds minden tsks problmra a jtkban), majd msszunk fel a kapcsolig a kvetkez teremben, s nyissuk ki vele az ajtt. Vegyk fel az ezstkulcsot, majd jussunk fel a nagy erklyre, Itt tallhatunk egy ktmbt amit betolva jutunk a harmadik titkos helyhez (45/27). A terembe ugrlva kell feljutni a fels folyosra, ahol trgyakat tallunk. Nyitogassuk ki az ajtkat az ezstkulcsokkal. A teremben jussunk fel az aranyzrhoz, s az aranykulcs segtsgvel nyissuk ki a nagy ajtt. Ezek karkat rejtenek, az egyik pedig bonuszt. Itt elg kihzni a ktmbt, s mgtte t is mehetnk a kvetkez plyra. Ha valaki mg lszerre vgyik, az a karral nyissa ki az ajtt, a ktmbt pedig tolja t a msik terembe. A k segtsgvel lehet felmszni a tetre, ahol tovbbi lszerek vrnak a kincsvadszra.

Kilencedik plya: Tomb of Tihocan (Secret: 2):
----------------------------------------------
Itt csak egy irnyba szhatunk. Hzzuk meg a vzikart, majd a szrazfldit is, s menjnk ki az ajtn. Msszunk fel a karhoz, s hzzuk meg. gy mr tovbbmehetnk a terembl. A vz alatti kart is hzzuk meg, majd sszunk t a hossz jraton. Hzzuk odbb a ktmbt, aminek a segtsgvel felmszhatunk. Menjnk be a brd meletti terembe. Ljk le a krokt. Lpjnk az sszes szrke ngyzetre, mire kilylik az els titkos hely (45/28). Itt is ugrlva tudunk feljutni, ugyangy mint az elz titoknl. Menjnk vissza a mozg brdhoz. Ugorjunk t kaszkodjunk vgig a peremen, hzzuk meg a kart, s essnk a vzbe. Msszunk ki belle, majd ismt egy vz alatti jratban kell tovbbsznunk. Menjnk be elszr htul, s hzzuk meg az ott lev kart. Most mr felugorhatunk az emeletre, s az ajt mgtt gyjtsk be az aranykulcsot, meg az E csomagot. Az ajtbl ugorjunk ki, ugyanis az ajt alatt s az ajt melletti prkny alatt is kark meredeznek. (Gondolom sokan bedltek a trkknek.) Most mr tovbbmehetnk a kvetkez terembe. Helyezzk a kulcsot a zrba, s ugrljunk t a ktmbkn. A kvetkez terem berendezse hat zrt ajtbl, egy mozgathat ktmbbl s ngy slykapcsolbl ll. Egyrtelm, hogy r kell tolnunk a kvet a kapcsolkra. Az ajtk kinylnak. Ezek az ajtk nem idztettek, s ha egyszer kinylnak, nyitva is maradnak. Miutn kinyitottuk az t ajtt, menjnk is be az ajtkon. rdemes a jtkban mindent valami rendszer szerint csinlni. Az ilyen helyeken n azon az ajtn megyek be elszr, ami az ramutat jrsa szerint kvetkezik. Az els ajt mgtt kt goly prbl meg kilaptani minket, radsul a ksztk mg csalit is tettek a csapdba, egy E csomagot. Rohanjunk egyenesen a terembe, majd a terem kzepnl ugorjunk egy nagyot. A kvek csattannak a falon, mi pedig begyjthetjk a rozsds kulcsot, meg az E csomagot. A kvetkez ajt mgtt csak lszer van. A magasan lev ajt mgtt ismt egy rozsds kulccsal gyarapthatjuk az arzenlunkat. Termszetesen a ktmb segtsgvel lehet feljutni. A maradk kt ajt mgtt nincs veszly, csak trgyak. A kt rozsds kulcs segtsgvel nyissuk ki a zrva maradt ajtt. Mentsnk a csszda elejn. Ugorjunk valamelyik oldalra, itt ugrlva jussunk a csszda bal vgn tallhat sima rszhez. A padl vgigugrlva talljuk a msodik titkos helyet (45/29). Egy nagy tba pottyanunk. Keressk meg a kis szrke talapzatot, s msszunk fel r. A mgtte lev bar-langban jussunk el a karig, amit hzzunk is meg j szoksunk szerint. Ezutn keressk meg azt a mestersges vz alatti jratot, ahol kinylt az ajt. Ez nagyjbl az plet alatt tallhat. Hzzuk meg a kart, s kinylik az plet ajtaja. Mieltt bemennnk, megelevenedik az egyik kentaur szobor, s poftlanul tzgolykat kezd el rnk szrni. Az plet belseje vrs, leginkbb a Twin Peaks hangulatt idzi. Itt vgre meglhetjk a szakllas figurt, aki egy rtelmetlen dumt vg le szrny oroszos akcentusn. Ha jl sejtem egy vetlytrsunk volt. Fosszuk ki derekasan a hulljt, s munci mellett mg egy aranykulccsal s egy oltggal is gazdagabbak lesznk. Msszunk fel az emeletre, s helyezzk a kulcsot a zrba. Jhet a kvetkez plya.

Tizedik plya: City of Khamoon (Secret: 3):
-------------------------------------------
Itt kapsbl egy egyszer logikai feladattal talljuk szemben magunkat. Elszr hzzuk meg a kart, majd a feltrult ajt mgl hzzuk ki a ktmbt a msik al. gy a magasabban lev ktmbt tjuttathatjuk a tloldalra, s tovbbmehetnk a segtsgvel. Rgtn a Szfinxel talljuk magunkat szemben. Mi sem bizonythatn jobban, hogy ez itt Egyiptom, a robban mmik fldje. (Gondolom a bomlskor keletkezett gzoktl, robbannak.) Els lpsknt kukkantsunk bele a Szfinx res fejbe. Egszen nem is res, mert egy kulccsal lesznk gazda-gabbak. Hzzuk ki a Szfinxbl a ktmbt, s nyissuk ki a kulccsal az ott tallhat ajtt. Itt csak egy irnyba mehetnk, s hamarosan egy nagy csarnokba rkeznk. Az emelkedn ismt megszvathatunk egy kgolyt, ha gy tartja kedvnk. Htul jobbra a sarokban talljuk az els titkos helyet (45/30). Folytassuk az utunkat a vz alatt. A kar meghzsa utn az ajt mgtt ismt egy "mszkba" botlunk. Az als kvet toljuk be kzpre, majd a k tetejrl ugorjunk tovbb. A teremben lev kart hzzuk meg, majd addig hzzuk-vonjuk a ktmbnket, amg fel nem tudunk jutni rla a magasabban lev ktmb mell. Kettt toljunk ezen a kvn, majd a k mgtti helyen hzzuk meg a kart. A k tetejrl jussunk t az aranyplatformra, onnan msszunk ki, s hzzuk meg az ott tallhat kart is. Ugorjunk t a szemkzti kves rszhez. Jussunk t az plet tetejre. Onnan ugorjunk t a kis bejr tetejre. Itt talljuk a msodik titkos helyet (45/31). A saklszobor mellett (ez egybknt Anubisz) essnk le, s az utunkba kerl kart is, hzzuk meg. A kar utn essnk le a gdrbe, majd msszunk fel a tloldalon. Ugorjunk t a szobor mell, s mienk a harmadik titkos hely (45/32). Jussunk vissza, s menjnk be a jratba. Itt csak egy irnyba mehetnk tovbb. Az oszlop tetejn szedjk fel a kulcsot, msszuk meg a homokdombot, s a kvetkez teremben ugrljunk el a karig, amit hzzunk meg. Ugrljunk vissza, majd lthatjuk, hogy a homok lejjebb folyt. Cssszunk le a homokcsszdn, majd a mellette lev homokdombon stljunk fel az j helyisgbe. Amint behelyezzk a kulcsot a zrba, tmehetnk a kvetkez plyra.

Tizenegyedik plya: Obelisk of Khamoon (Secret: 3):
---------------------------------------------------
Az ugyanaz a helyszn, mint az elz, ha ms is a plya. Nmi futs utn egy olyan terembe jutunk, ahol ngy ktmb tallhat. Hzzuk ki mind a ngyet, s ngy jrat trul fel mgttk. Menjnk be az emltett rendszer szerinti elsbe. Az als jrat mgtt egy fura ptmnyt tallunk, melynek nagy rsze a vz alatt van. Ennek az pletnek sok kzs tulajdonsga van a sajttal. Tbbek kztt tele van lyukakkal, s a lyukak elhelyezkedse minden rendszert mellz. sszuk krbe prszor az ptmnyt, s a lyukakbl vegyk fel a trgyakat, meg a kulcsot. A kvetkez jrat csak   lszer jrat. Essnk le, s hzzuk meg a kart, majd msszunk fel. Az ajt mgtt lszert tallunk. A harmadik s negyedik jratban mg lszer sincs, nem rdemes azokba bemenni. A kulcsunkkal menjnk ki a ktologats terembl, s nyissuk ki az ott tallhat ajtt. Egy nagy "mszkra" lelnk. Egyenlre csak egy irnyba mehetnk, rtelemszeren menjnk is arra. (Ez nem tl szrevehet helyen, van.) Egy terembe rkeznk, ahol msszunk fel a platformok segtsgvel. (A terem tetejbe menjnk fel, a kztes emeleteknek nincs hasznuk.) Ha felrtnk, hzzuk meg a kart. Menjnk arra ahol a kzponti oszlop van. Elszr nzznk le, htrljuk vgig, majd ugorjunk t az oszlopra, s megtalltuk az els titkos helyet (45/33). Innen ugorjunk t a szemkzti figura fel, s megtalltuk a msodik titkos helyet (45/34). Essnk le hzzuk meg a kart, menjnk a lenylt hdhoz, vegyk fel a trgyakat. Ugorjunk a vzbe. Msszunk fel a kockn ljk le a mummit, hzzuk meg a kart, menjnk a lenyl hdra, vegyk fel a trgyat. Ugorjunk t jobbra, menjnk be a folyosra, onnan tovbb be az ajtn. Msszunk fel a lpcsn, a lpcs tetejrl ugorjunk t a peremre, amin kapaszkodjunk vgig, majd az aranytmb msik feln essnk le. Az itteni kart hzzuk meg, s ismt egy csszda vlt lpcsv kapaszkodjunk vgig, essnk le, hzzuk meg a kart, mire a csszs rsz tvltozik lpcsv. Menjnk fel. Ljk le a mummit. Hzzuk meg mindkt kart. Jussunk vissza a hidakhoz vegyk fel a maradk trgyakat. Tallhatunk egy szobt, ahol elszr balra tudunk elindlni, majd jobbra kapaszkodni tovbb. Amikor fel tudunk kapaszkodni, akkor egy krfolyosra jutunk, ahol a harmadik titkos helyet talljuk (45/35). A clunk, hogy a bejrat alatt tallhat karhoz jussunk. Ha meghztuk vigyzzunk, arra, hogy ne essnk le, mert, akkor kt mummi ront rnk. Jussunk vissza a kzponti terembe, vegyk fel a maradk trgyat. Essnk a vzbe, sszunk be a vz alatt az jonnan megnylt ajtn. Csak egy irnyba haladhatunk, s hamarosan visszajutunk az reg Szfinxhez. Pakoljuk az oszlop ngy oldalba a ngy trgyat, s lpjnk le a plyrl a kinylt kapun t.

Tizenkettedik plya: Sanctuary of the Scion (Secret: 1):
--------------------------------------------------------
Menjnk fel a lpcsn, s msszunk fel. A nagy Szfinx fejbl jvnk ki. Ez mr egy elg mre-tes barlang. Kezdjk a Szfinx jobb oldaln, vista, plya.

 
Time
 
Jtkok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptr
 
Resident Evil Apocalypse
 
Jtkok ismerteti
 
Resident Evil sznszei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videk!!!!
 
Tidus
 
nap kpe
 
Ezt nzd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezrt szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!