Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Naptr
 
Zenk
 
Extrk
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
vgigjtszsok
 
Ms jtkok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hnap jtka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Silent Hill 1 vgigjtszs

Silent Hill

 

 

A kvz

Az autban bredsz. Esik a h. Krltted sejtelmes fny mindenfel. A melletted lv lsre pillantasz, melytl hirtelen megemelkedik az adrenalin szinted, eltnt a lnyod. Kiszllsz az autbl, s gyorsan krlnzel. Feltnik egy alak a tvolbl, s ahogyan egyre jobban nzed, kilesedik a kp, igen, lesz az. Futs utna. Hiba futsz teljes erbl, csak nem tudod utolrni, mg el nem rkezel egy ajthoz. Belpsz s rgtn rossz rzsed tmad. Mi az a vrfolt ott a fldn s a falon? De most fontosabba gyerek, gyhogy elindulsz utna. m hirtelen trtnik valami. Teljesen stt lesz. Mg szerencse, hogy van nlad nhny szl gyufa. Egyre nagyobb vlik a hely, tolkocsik, korhzi hordgyak s minden csupa vr. Na tessk mg ez is: egy zskutca. Azonban nincs sok idd elmlkedni a dolgokon, mert kt furcsa lny tmad rd. Nekik van fegyverk, neked nincs. Hiba szgyen a futs, de hasznos s gy is teszel. Azonban a bejrati ajt zrva van, gy ktsgbeesve vrod mit tesznek veled az apr lnyek. Egyre jobban kzeltenek feld, mr a kezket is lendtik: egy ksszrs- kett-mr a harmadik vgs- jn a negyedik, de akkor teljesen elsttl a kp…

Aztn hirtelen felbredsz egy kvzban. Els pillantsra kiszrod azt a helyes brnacis csajt, aki kzeledik feld. Miutn beszdbe elegyedsz vele, mris megtudod a nevt: Cybil Benett, s az is kiderl, hogy a szomszdos vros Brahms rendrrsn dolgozik. Els krdsed, hogy mi trtnt a lnyoddal, s egyltaln, mi ez az egsz, ami ebben a vrosban folyik. Mivel Cybill sem tud lnyegi informcival szolglni, ezrt pkzlb tletnek ltszik megkeresni Cherylt. Mieltt tvoznl Cybil egy pisztolyt nyom a kezedbe, hogy legalbb legyen mivel megvdeni magad, majd nhny j tancs ksretben elmegy segtsget hvni. Akkor most krbenzhetsz a kvzban, s mr most kezedbe veheted a fegyveredet. Menj oda a pulthoz s vedd fel a jobb szlrl a Healt-et, a vroska trkpt s a zseblmpt. Majd stlj t a bal oldalra, ahol egy konyhaks s egy energia vr. Ezek utn prblj meg kimenni az ajtn. Azonban megszlal a rdi. Harry kicsit furcslja a dolgot, ezrt kzelebbrl is megvizsglja. Ht nem bejtt egy repl szrnyeteg. Mgis csak j, hogy kznl volt az a fegyver… Ha mr gy rd ijesztett az a frnya rdi, akkor vedd is fel. Ezutn mindig jelezni fogja majd, ha ellensg kzeledik, gy egyfajta radarknt mkdik tovbb. Vgre kint a friss levegn. Harry els tlete, hogy ellenrizze azt a kis siktort, ahol Cherylt ltta utoljra. Ezt n is j tletnek tartom, csak eltte mg le lehet ellenrizni pr helyet, pldul a kvz melletti padon kt tltnytr is tartzkodik. Vagy a kvztl balra lv Queen Burger tterem ablakban lv Healt. Ezeket felvve, haladj tovbb szak fel, a Bachman Road-on s trj be a jobb oldali boltba. Itt hrom darab energia s egy nagy First Aid Kit tallhat. Valamint itt lesz az els specilis trgy is, a Channeling Stone, a pnztr mellett a pulton. Most hagyd el az ruhzat s itt az t vgn kutasd t a dzsipet. Egy energival lettl gazdagabb. Most mr el is nzhetsz a siktorba. tkzben nhny rusnya ebet, s nmi szrnyasokat kell leldznd, de a bent tallhat kt tltnytr nmikpp krptol. Merszkedj egyre beljebb, egszen addig, ameddig csak lehet. Cheryl nincs, helyette viszont van kifest knyv. Ez az a knyv, amit Harry vett lnynak, s mindig rajzolgatott bele. Egy lapon egy rejtett zenet van. Mghozz az hogy „iskolban”. Taln az iskolba mehetett. Mg vedd fel a vascsvet, majd nzz krbe a vroskban. Aki kicsit nll, az minden lehetsges helyen megprbl kimenni, de lthatta hogy ez kudarcra tlt prblkozs, mert minden lehetsges kijrati hely el van vgva. Jrd vgig a Matheson Street-et, s a bal oldali vgnl jabb paprosokat tallhatsz a fldn. Ezek szintn Cheryl-tl szrmaznak, s arra utalnak, hogy a Levin Street-en van valami kutyahz. A papr nem hazudott, ltogass csak el a Levin Street-re. Az egyik hz eltt lesz egy kutyahz, melyben egy aprcska kulcs lapul. Ezzel a melletted lv hz ajtajt tudod kinyitni. Bent tbb rdekes dolog is lesz. Elssorban kt tltnytr, egy energia s egy First Aid Kit, valamint a msodik titkos trgy a Katana kard, amit a jobb oldali kis szobban vehetsz fel. A hz hts kijratt hrom lakat vdi. Mivel semmilyen ton- mdon nem lehetsges az eltvoltsuk, vizsgld meg az ajt melletti tblt. Egy trkpet tallsz, vlheten a lakatok kulcsainak lelhelyeivel. Ezt Harry t is msolja a sajt trkpre. Most akkor menj ki a hzbl s indulhat a keress. Az els kulcs, a Lion, fent van szakon a rendraut csomagtartjban, mellette meg egy tltny van. A kvetkez helyszn a kvz mgtti siktor, ahol a rcsos ajtn be tudsz menni. A kis kosrplyn lesz a Woodman kulcs, illetve egy energia. Ha visszamsz a siktorba, folytasd az utad lefel, mert kt tltnytr is a tied lehet. Menj ki az Elroy Street kzepre, aminek el van vgva a dl fel vezet tja. Ha jobban szemgyre veszed a szakadk jobb oldali szlt, akkor szreveheted, hogy egy kidlt fn folytathatod az utadat. Egy kisebb szigeten meglelted s Scarecrow kulcsot, ami a hz postaldjban van, valamint egy egszsggyi csvecskt. Ha jl szmoltam megtalltad mind a hrom kulcsot amivel mr visszatrhetnl a hzhoz, de van mg nhny trgy, ami szanaszt hever. Ilyen pldul az a First Aid Kit, amit hrom kutya vd a Matheson Street E betjnl lv siktorban. De van ennl eldugottabb trgy is, mint pldul a Levin Street L betjnl lv hznl. A szakadk melletti hz ajtajban van egy energia. Ebben a vrosrszben most mr mindent felszedtl, menj vissza a hzba, ahol mr ki tudod nyitni az ajtt. A hts ajt a kertbe vezet, ahol megtrtnik a msodik furcsa dolog. Szval teljesen stt lesz. Szerencse, hogy a kvzbl nlad maradt egy zseblmpa. Itt a kertben van egy kerti asztal, mellette kerti szkek. Vedd fel a kerti energikat, majd tvozz a kerti kapun. Egy siktorban vagy, azt javaslom fordulj szak fel, s menj fel a trkp legtetejre. Nocsak egy beomlott hd. Kt vadllat ll lesben, de egy energia s egy tltnytr is vr rd. Most haladj dl fel. Menj be abba a zskutcba, ami az Old Silent Hill felrat O betjnl van, benne egy energia s egy tltny vr. Most mr egy re kzelebb vagy az iskolhoz, de mg mindig ne menj be, hanem szllj fel az iskolabuszra. Vezetni nem lehet, de tallsz kt Healt-ot. Majd bemehetsz az iskolba.

Iskola

Bent az iskolban nma csend fogad. Rgtn a hall bal oldaln vedd fel a trkpet s menj be a szentlybe, a tanulk rmlmainak helyre: a Midwich Elementary School-ba. Egy folyosn vagy, jobbra tled rgtn van egy ajt, ez az egszsggyi szoba. Ez egy biztos pont, mert itt tudsz menteni, s ez mindig elrhet lesz, msrszt most is van benne egy energia s egy First Aid Kit. Menj vissza a folyosra, s mivel a htad mgtti ajt zrva van, baktass vgig egszen a recepciig. Ha megnzed az asztalt bellrl, lthatod, hogy hrom feladvny van itt. Menj be a kisajtn. Nzd meg a furcsa festmnyt, ami mintha egy ajtt brzolna. Azonban nem tudsz vele mit kezdeni, inkbb vedd fel a lszert az asztalrl. Menj vissza a folyosra s az iskola bejratval szembeni ajtn menj ki az udvarra. Kt mutns szrny ront rd, intzd el ket, majd nzd meg az udvar sarkt. Egy toronyra ll csndesen, melynek ajtaja zrva, de van kt bemlyeds az oldaln. Felpillantva a tetejre, lthatod, hogy az ra 10-et mutat. Mi is volt a feladvny a recepcin? Akkor most haladj tovbb az udvar msik vgbe, s menj be az ajtn. Az iskola szemkzti szrnyban vagy, egyenlre azonban ne csinlj semmit, csak ld meg a kt szrnyet s menj a folyos bal oldali ajtajn. Itt menj fel a lpcsn s az els ajtn balra fordulj. A trkp szerint kell itt lennie egy kmia szertrnak. gy is van, az els bal oldali ajt oda is vezet. Vedd fel a vegyszert, majd menj t a melletted lv helyisgbe. A nlad lv vegyszerrel ntsd le a kezet, majd vedd fel az Arany medlt. Mieltt tvoznl a szobbl, vedd fel a tltnytrat is. Menj vissza a f folyosra s menj le a lpcsn. Ne rgtn az udvarra menj, hanem htulrl kzelts fel. gy kinyithatod a bezrt ajtt a lenti rszen. Most menj a toronyrhoz s rakd be a medlt a helybe. Az ra megmozdult, most mt 12-t mutat. A kvetkez rejtvny zenvel kapcsolatos, irny teht a msodik emelet. Menj vgig a lpcs utni folyosn, a vgn fordulj be balra az ajtnl. Itt rgtn jobbra lesz a zeneszoba. A szoba kzepn egy nyitott zongora dszeleg, rajta pedig vrnyomok. A falon van egy dal, mgpedig a madarakrl. Szmozd meg az sszes lenyomhat billentyt, vedd bele a feketket is, balrl jobbra. A 3, 10, 11, 8, 2 billentyket nyomd le. Ekkor kiesik az ezst medalion, amit eltehetsz zsebre. Menj vissza a folyosra s menj vgig egszen a kvetkez ajtig. Menj be s nzz krl. Miutn kijttl menj egyenesen a kvetkez folyosra, majd menj le a lpcsn az elsre. Itt is ki tudod nyitni az egyik zrt ajtt. Helyezd be a medlt, mire az ra jra vlt. Most mr 5-nl ll, s ez azt jelenti, hogy mr csak egy rejtvny van htra. Mieltt megnznd mit is rejt magban a pince, nem rtana krlnzni ebben a furcsa krnyezetben, mert egy csom trgy hever felszedetlenl. Mint pldul a els szint fels jobb oldali osztlyterme. Itt egy trral leszel gazdagabb. De ott van mg a Hall s a Storage Room kztti kis helyisg is, ahol szintn egy tltnytr van. Ezek utn fent a msodikon a fels bal osztlytermet ellenrizd. Egy kis energia rejtzik az asztalon. Nzz be a lny WC-be, s a kt zombi gyerek mgtt van egy tr. Az als jobb oldali osztlyteremben egy tr, mg a knyvtrban egy First Aid Kit van. rdemes benyitni a knyvtrbl nyl kis helyisgbe, ahol egy csom knyv s egy zombi van. Most mr mindent sszeszedtl ami ebben az pletben van, mehetsz a pincbe. A Bailer Room-ba tudsz csak bemenni, de ez most pp elg lesz. Nyomd meg a piros gombot a bojler elejn, mire az zldre vlt. Azt hiszem minden megvan, irny az ratorony. Nos, igen, nyitva is ll. Lpj be, menj keresztl az tjrn., ahov kerltl. Miutn felmsztl a lpcsn, kirsz az udvarra. Furcsa. Mintha ugyanoda rkeztl volna, ahonnan elindultl. Vagy mgsem ? Az az rzsed, hogy valaki megint szrakozik veled. s klnben is mi az a furcsa jel ott a fldn. Nzzk csak a trkpet. Ez is fura. Hiszen eddig mst sem csinltl, mint egyik ajtn, ki s be, s amit eddig a trkpre rtl, az mind eltnt. Esetleg egy msik helyen vagy, vagy egy msik idben? Mi ez az egsz, ami trtnik veled? Nagyjbl ezen krdseket teheted fel most joggal, nyoms kiderteni! Az egyetlen bejrat az iskolba nem sok kedvessggel fogad. Rgtn kt kis szrnyecske llja az utad. Miutn leltted ket, mris szemedbe tlik, hogy ez egy teljesen talakult hely. A fld tiszta rcs s kosz . Menj be a szemkzti szobba, ahol egy nagy ventiltor llja az utadat. Ez is kicsit furcsa, hogy itt minden tiszta vr… De nem lehet egsz nap ezen filozoflni, hiszen Cheryl-nek is itt kell lennie valahol!? Vedd fel a tltnyeket s az egszsggyi csomagot, majd menj be a Storage Room-ba. rdekes dolgok vannak itt is. Kidekorlt, fejnlkli kislnyok a falon… Neked most egyenlre csak a hasznlhat trgyak kellenek, gyhogy vedd fel a gumilabdt. Menj ki a jobb oldali folyosra s vedd fel a padrl az energit, majd bent a fenti teremben a srga krtyt. Ezen a helyen ,ha elszr jtszol, akkor lehet, hogy egy kicsit szvni fogsz, de higgadtan mindent el lehet intzni. Elvgre mi az a hat szrny, ami egyszerre rd tmad. Annyi a lnyeg, hogy fuss el tlk j messzire, majd amikor bellsz eljk, hogy leldd ket, gy forgasd a kamert, hogy minden szgben jl lss. Szval fuss el az Infimary-ba, ahol tudsz menteni, de tied mg egy kis s egy nagy energia. Ezutn menj be a Lobby-ba, ahol mondanom sem kell megint furcsa dolog trtnik. Megtallsz egy tolkocsit. Na de hogyan kerl egy tolkocsi a legelitebb iskolba? Mindenesetre te csak vedd fel az ampullt. Menj vissza a folyosra s ltogasd meg a recepcit. Mintha ez a hely is egy kicsit megvltozott volna, minden tiszta drt, csak a kis ajt maradt vltozatlan ott htul. Mivel minden kijrat blokkolva van, menj be rajta. No, ha innen sem tudsz kijutni, akkor valami rdgi csapda lehet itt, mert minden ajt zrva van. Vedd fel a tltnyt a kanaprl, majd nzd meg jobban a falat. A mltkoriban egy festmny volt itt, most meg egy ajt. Naht! Csak egy baj van, nem nylik. Szerencse, hogy nlad van a Yellow Picture Card, amivel pillanatok alatt a szemkzti folyosn tallod magad. Na itt egy furcsa rsz kvetkezik. A ni mosd ugyanis teleportknt mkdik. Amint bemsz az ajtn, mris a msodik emeleten leszel. Teht, menj be, majd menj ki, s tnyleg ott vagy fent. Intzd el a csnya cstnyokat, majd menj be a fi ktbets kitrbe. 2 db pisztolytr, s 1 shotgun utnptls vr. Whoooa! Csak nem lesz ezen kvl valahol egy Shotgun is? Menj vissza az elsre a ni WC segtsgvel, ahol is hasznld a msodik ajtt. Mintha valaki lenne a helyisgben, ezrt vatosan kzeltsd meg. Jaj egy hulla! Sebaj, az a Shotgun j lesz ott a lbainl. A falon mg egy vrrel festett zenet, ennek semmilyen klnsebb jelentsge nincsen. Menj vissza a folyosra, majd keresd meg a tanri szobt. Kett is van belle, neked az kell amelyikben a telefonok vannak. Persze van itt a pisztolyban tltny, ha rdekel. Szval telefon. Egy remnysugr lehet, felhvni a Rendrsget vagy brmi - mr ha mkdik. Menj ki az ajtn, m hrtelen furcsa dolog trtnik. Megszlal a telefon. Gyorsan odasietsz, s megkrdezed: Hal? A hangbl tlve Cheryl az, s segtsgedet kri. Ht ennek a fele sem trfa, de aztn elhallgat a telefon. Azt hiszem az jrhat a fejedben, hogy minl elbb kijuss innen - lnyoddal egytt. A lpcsn jutsz fel a msodik emeletre. A bal oldalon kell most gykdnd, legalbb is ha szeretnl egy-kt trgyal gazdagabb lenni. A bal fels osztlyterem egy pisztolytrat ad, az alatta lv hely meg ugyan ezt a Shotgun-hoz. Mg a folyosn is krlnzhetsz, hiszen az egyik padon mg egy energia is rejtzik. A most kvetkez llomsod legyen a Locker Room. Na, milyen emlkek fzdnek hozz? Akkor most nyisd ki ugyanazt a szekrnyt s kzdj meg az ris mutns macskval! Na j, csak vicc volt. Viszont a kulcsot hozd el. Hogy mifle kulcsot? Indulj le csak kifel / h de szemtdolog msokat ijesztgetni /. Szval mag van a kulcs a Libray Reverse szobhoz, amibe be is mehetsz s fel is szedheted az energit, valamint a kvetkez knyvtrban a pisztolytltnyeket. Mivel a szemkzti osztlyterem zrva van gy mshov kell menni. A tetn mg gysem voltl, ugorj el oda. Nzd meg a rseket a jobb oldalon. Az egyikben egy kulcs van, a msik meg csak ott ll resen. Rakd be a gumilabdt az res lyukba s tekerd meg a kereket. A vz elkezd folyni, a labda betmte az els lyukat, gy a vz tovbb csordogl. A msodik lyuknl pedig magval viszi a kulcsot. Zrd el a csapot, s nzz le az udvarra. Az egyik csatornaeresz egy kis tartlyba vezette a vizet, s vele egytt a kulcsot is. Most meg van vgre az osztlyterem kulcsa is, menj fel s hasznld is. Vedd fel a teremben a Health-et, s kint is a padrl. Htul menj le a lpcsn, majd nyisd ki az eddig bezrt ajtt. Az Infimary-ban menthetsz, ha akarsz, mert a fellensg fog jnni. De ha aranyra msz akkor ezt nem kne erltetni. Szval, akkor pince. Elszr menj be a Storage Room-ba, itt nmi utnptlsra tehetsz szert. A kt Shotgun patron s az ampulla a jutalmad. Akkor mr csak a Bojler Room marad htra. De ht mi ez? Mr a vidmparknl sem brtam azokat a forg rcsokat, s akkor tessk, most itt van belle rgtn kett. A rcsoknak klnbz srsg fogai vannak, s a bal s jobb oldalon lv karokkal gy kne mozgatni, hogy megnyljon eltted az t. Trelmetlenebbek kedvrt lljon itt a megolds: a jobb oldali kart ktszer balra, a bal oldalit egyszer jobbra kell forgatni. No most mr aztn senki nem ment meg attl, hogy eljjjn az els fellensg.

Fellensg

Elg ronda egy teremts, azt meg kell hagyni. A lnyeg az, hogy ne engedd, hogy elkapjon. Ott a tz kzepn, s a krl kne szaladglni. Eleinte csak harapdlni tud de gy mg meglni sem tudod. A tipp: kezdj el futni elle, majd amikor j messze kerl tled, lj bele j nhnyat a kzifegyvereddel. Ekkor meg kell hallanod egy klns muzsikt. Ez lesz a jel. Most, ha kzel engeded magadhoz a szrnyet, az risira nyjtja ki az arct, s ha nem vigyzol menthetetlenl megesz. ppen ezrt vlts t a Shotgunra, s amikor ilyen nagy a pofja, akkor eresz bele lmot. Persze vigyzz, mert ha nem vagy elg gyors, akkor szintn halllal vgzdik a kirnduls. Javasolnm, hogy amikor ppen elkezdi nyitni a szjt a szrnyeteg, lpj egyet htra, s csak utna lj, mert ha elhibzod, mg mindig lesz kvetkez eslyed. Csak zrjelbe tennm hozz, hogy br ez az els nagyobb szrny a jtkban, s nem is klnsebben ers, de roppan md tud szvatni, amikor vletlenl bekap. A jtk sorn nem lesz tbb ilyen szivats szrny, csak itt kaptunk egy kis zeltt a programozk kedvessgbl. Siker estn megszlalnak a lgi szirnk, s a valdi iskolban tallod magad. Egy lny jelenik meg eltted. Mieltt azonban brmit is szlni tudnl, rejtlyesen eltnik. Most mr csak az a krds, hogy mi trtnt Cheryl-lel? Vedd fel a fldrl a kulcsot, majd menj fel az els emeletre. Furcsa dolog trtnik - harangoznak. Ez azrt is rdekes, mert eddig egyetlen egy llekkel sem tallkoztl, most meg valaki kongatja a templom harangjait? Nyoms a recepcihoz. Nzd meg a tanrok nvsort. Aha. Megvan K. Gordon. Az kulcsa volt lent a pincben, az hzt kell teht felkeresni. A trkpen minden t lezrva maradt, visszatrtnk ht a normlis vilgba. A templom a kvetkez lloms, azonban minden t el van vgva. Irny teht K. Gordon hza. Vedd fel a kt tltnytrat, majd tvozz a szemkzti kijraton. A vroska egy eddig elzrt terletre jutottl, most mr szabad az t a templomig. Azonban mg van pr trgy , amit j, ha felveszel. Pldul a Levin Street-en lv hz ajtajban lv health. De a Bradbury Street egyik padljn is van egy / mg a kis siktor eltt /. Szaladj vgig a mellkutcn, fel szaknak s fordulj balra. Itt van egy lncfrszes bolt is ahol egy lncfrszt is felvehetsz, csak attl fgg hnyadszor jtszol a jtkkal. Elszr vgig kell menned, hogy megkapd a gzolajat, de azt csak ksbb szedheted fel. De ha felszeded s vissza jssz vele ide s hasznlod, akkor tied a fegyver. Van azonban a ksbbiekben egy frgp is, ami szintn az olajjal mkdik. Ha harmadszor jtszol, akkor mr mindkt fegyvert felveheted a gzolajjal, negyedszerre mr az sem kell hozz. A helyzet tisztzva, tudd, hogy ide kell visszajnni. Vedd fel a pisztolytltnyt s irny a templom.

Templom

Itt furcsa dolgok trtnnek, Harry sszefut egy Dahlia Gillespie nevezet egynnel, aki furcsa mdon mr vrt r. Klnbz gonoszrl beszl, ha jl vettem ki a szavaibl jratos a fekete mgiban is az reg. Minekutna tl sok krdst tesznk fel, az asszony bezrkzik egy oldals szobba. Hiba kopogtatsz neki, nem hajland ajtt nyitni. Akkor fosszuk ki a templomot… Vedd fel a furcsa hromszget, a Drawbridge Key-t s az energit. A boszi, mintha valami elre megtervezett utat ajnlott volna? Igen, azt mondta, hogy menj t a hdon. Nzd meg a trkpet. Mieltt a hd fel vennd az utad, mg kukkants el a benzinkt irnyba. Nyiss be a szerelmhelybe, ahol megtallhatod az jabb titkos trgyat, a gzolajat. Tudod, most vlaszthatsz, hogy mit teszel vele! Van mg itt egy autmotor, de sajnos nem tudod berakni az autba, s jl elhajtani vele / ezt amgy nem rtettem, hogy mirt nem lehet /. Inkbb vedd fel a tltnyeket. A tltlloms mgtt van egy kamion. Sajna ezt sem lehet hasznlatba venni, de van mellette kt tltnytr, egy a pisztolyhoz, egy pedig a Shotgun-hoz. Most mr nyugodt szvvel elindulhatsz a hd irnyba, ezzel a vrosrsszel vgeztl. A hd fel vezet t jobb oldaln, van egy kis lpcs lefel. Pr madr vigyzz r, de ha elintzted ket, vedd fel a First Aid-et s a Shotgun tltnyeket. A hidat irnyt kzpontban lesz a frgp, egy bevsrl trkp, s egy health. A trlp azrt kell, mert elhagyod Silent Hill-nek ezt a rszt, s tmsz a kvetkezbe. Izgalmasan hangzik. Helyezd be a kulcsot a panelba, s nyomd meg a gombot. Az eddig felhzott hd leereszkedik, szabad a plya a msik vrosrszbe. A hd bal oldaln van egy kis plet / a trkpen rzsasznnel jellve /. E mellett van egy hord, aminek a tetejn van egy energia, valamint a hd jobb oldaln egy lpcs, amin egy tltnytr a pisztolyhoz.

Hah micsoda mzli! Nzz csak elre, mi van itt?! Egy rendrsg. Gyorsan intzd el az plet eltt llkod dgket, majd nzz az rre. Sajnos egyenlre senki nem akar neked segteni, mert teljesen res az plet. Vedd fel azrt a temrdek lszert, majd nyiss be az egyik ajtn. Olvasd el a tblt, amin valamifle kbtszerrl informlnak, illetve a jegyzetet az asztalon, amibe lerja valaki, hogy meghalt egy rendr szvbetegsgben, aki sohasem volt szvbeteg.

Krhz

Azt hiszem egyenlre ennyi, nzd meg a trkpen hol van a korhz, mert most az a kldets kvetkezik. Menj be a korhz kertjbe, ldd le a kutykat, majd menj be a fbejraton is. Bent haladj el a recepcis pult eltt, s fordulj balra. Lvs hangja hallatszik. Rgtn az els ajt balra megvlaszolja a rejtlyt. Harry sszefut a korhz egyik doktorval dr. Michael Kaffman-nal, aki ppen az imnt intzett el egy szrnyas dgt. Miutn tisztzdik, hogy Harry valdi emberbl van, rvid, m de vels beszlgets kezddik. Els pesz krdsknt vetdik fel, hogy mi trtnt ezzel a vrossal? A doktorr nem tud vlaszolni, ugyanis lefekdt egyet szundiklni, s amikor felkelt mr csak az res krhz s ez a furcsa hess fogadta. H - nyron ? ht ez tnyleg elg kivteles. A msik dolog ami hsdet rdekli, az a lnya. Sajnos ezen krds is megvlaszolatlan marad, mert egyrszt nem ltta, msrszt kevs eslyt lt r, hogy mg letben van. Fleg ilyen krlmnyek kztt. Ht nem tl kedves ez a doktor bcsi, le is lp. Miutn magadra maradtl, llj szembe a kk szekrnnyel s jobbra menj ki. Egy kis szobban vagy, itt azonban semmi extra sincs, folytasd tovbb az utadat. A recepcis pulthoz jutottl, csak most te vagy bell. A telefon termszetesen nem mkdik, de a korhz trkpvel, s egy First Aid Kit-tel gazdagabb lettl. Menj vissza a tallka helysznre s menj vissza a folyosra. A kvetkez cllloms legyen a Doctor’s Office. Htha van ott valami rdekes dolog. Ht egy pincetrkp volt az asztalon, de ms semmi. A konferencia szobban megtallhatod a pince kulcsait is, de ez mg mindig nem sok nyom. Na majd a konyha! Nzz jl krl, mert van itt egy fontos trgy. Igen, az res manyag vegre gondoltam. E nlkl bizony lemaradnl sok mindenrl. Menj t a kvetkez szobba ez az igazgat szkhelye. Amint ltszik, nem mi jrtunk itt elszr. Valaki teljesen feldlta az egsz szobt. Taln Dahlia volt az? Lehet, hogy keresett valamit? Mindenesetre alapossgt jelzi, hogy mg ssze is trt egy piros folyadkkal telt veget. Ezt viszont kegyetlenl ki tudod hasznlni, mertsd meg a manyag vegedet benne. Ezen az emeleten nincs mr ms elintzni vald, gyhogy irny a pince. A genertor szobban tudod felkapcsolni az ramot, gy mkdsbe hozhatod, az eddig resen ll liftet is. Szllj is be, s menj vele a msodikra. Lpj ki az emeletre s ellenrizd a kijratot. Zrva. Menj egy emelettel feljebb. Ott is prblj kimenni. Ez is zrva. Vissza teht a liftbe. Nini, megjelent egy j emelet, a ngyes. Hasznld is ki a vissza nem tr alkalmat, s ltogass el, erre az j emeletre. Egy lny alakjt ltod, amint szpen bestl egy antik boltba. A vzi elmltval valami furcsa dolog trtnik a korhzzal. Mint az iskolnl trtnt, teljesen mocskos lett minden. Ehhez a mocskos ltvnyhoz mg hozzjrul az a htborzongat kameramozgs s zene. Mivel ehhez a negyedik szinthez nincs trkped, s amgy is minden ajt zrva van, nagyon gyorsan lpj le innen. Mg szerencse, hogy hamar megtallhatod a lpcst, ami a harmadikra visz. Ha jobban krlnzel az emeleten, lthatod, hogy egy kijrat van csak, az viszont egyenlre zrva van. Meg kell keresni ht a ngy sznes kvet, amitl majd kinylik a nvrszoba ajtaja. A frfi WC-ben lesz rgtn az els, a kk tekns k. A 302 szoba legyen a kvetkez clpont, ahol tudsz menteni, de van itt mg egy vide is, mr csak a beleval kazetta hinyzik, s egy shotgun tltnyt is tallhatsz . a 304-es szoba a kvetkez hasznos lloms, van itt egy energia. A 306-os kvetkezik, ahol megtallhat a msodik lapka, a srga macskak. Vissza a folyosra, onnan pedig a Storage Room-ba. Vedd fel a vrtasakot, a pisztolyt, s a shotgun tltnyeket. Ezt az emeletet gymond kivgezted, teht most mr j munka utn nzhetsz. Mondjuk menj le az elsre a lifttel. Rgtn miutn kiszllsz, lpj oda az ital automathoz s vgy ki belle 3 energit. Ezutn ltogasd meg az igazgat szobjt s vedd fel a piros kirlyn tblt. A konyhban egy energia lesz, az irodban pedig nmi tltny a pisztolyhoz. Nos gy ltom ez az emelet is kszen van. Most menj fel a harmadikra, majd onnan lpcsn le a msodikra. A 201-es szobban tallsz majd egy ngyjtt, a 204-es szobban pedig az utols tblt, a zldet. A nvrek szobja trt karokkal vr, annl is inkbb mert nlad van a tovbbjutst jelent ngy k. A falon van egy versike, ez taln segt a megfelel sorrend fellltsban. Ha nem menne, akkor itt a megolds. A kket a jobb fels sarokba rakd, ezutn jn a zld a kk al, majd a srga a bal als sarokba. Az ajt megnylt. Lpj be a mtbe, ahol megtallod a pincben tallhat raktrhelyisg kulcst. Az Intensive Care Room-ot kell mg ellenrizned ezen az emeleten, hogy megtalld a Disinfecting Alcohol trgyat. Ez a tovbbjuts szempontjbl lnyeges trgy, nem gy mint a 206-os szobban lv First Aid Kit. Akkor most clozd be a pinct. A Morgue-ban lesz egy raks hulla, meg kt rd tmad nvr is. A lnyeg egy Ampulle s egy Healt. A Generator Room-ba trve egy igen rdekes fegyvert tehetsz a magadv, egy kalapcsot. Basement Store Room-ban sok polc van, de a polcoknak van egy tulajdonsga: ltalban van rajtuk valami. Van itt egy furcsa szekrny, mely mellett van egy csk. Ez azt jelenti, hogy eltted mr mozgatta valaki. Akkor mozgasd el te is. Nocsak, egy titkos tjr. Az tjr pedig egy zsk szobba vezet. A padln rdekes dolgokra lehetsz figyelmes. Egy rcs van a fldn, csak eltakarja valami szraz nvny, ami az idk sorn rgygyult. Miutn lelocsolod a nvnyt az alkohollal, el az ngyjtval. Sikerlt elkertened egy kiutat. A jobb oldali ajtn menj be, ahol tallni fogsz egy videokazettt. Most mr van mit beletenni a videba. Ezutn menj vissza a folyosra s a bal oldali ajtt is vedd hasznlatba. Egy szobba kerltl, ami sz szerint vehet laksnak is, hiszen van itt egy gy, kpek a falon, mosgp. Elg gyans. Aztn megltod azt az arcot, ami mr rk ta rletbe kerget. Szval Alessa a neve annak a lnynak, aki folyamatosan fel-fel tnik a kalandozsaid sorn. Ezek szerint itt lakik a lny? De ht akkor Kauffman, hogy-hogy tud rla? jabb rejtlyek amiknek a megoldsa a lelki bkdet hozza helyre, mert Cheryl mg azta sincs meg. Vedd fel az Examination kulcsot s tekerj fel a 302-es szobba lejtszani a vide kazettt. Van nlad egy jabb kulcs, amit mg nem hasznltl. Menj ht az elsre s az Examination Room-ba. Belpsz a helyisgbe, s furcsa rzsed tmad. Mintha lenne itt valaki. Krbepsztzola lmpddal, elbjik egy csinos nvrke s a vllaidra borul. Mint kiderl Lisa Garland, a krhz egyik nvre. pp kezdenl belemelegedni a beszlgetsbe, amikor megszlalnak azok az ostoba lgvdelmi szirnk s elsttl a kp. Harry borzaszt fejfjsra bred a korhzban, de Lisa mr sehol. gy ltszik mr megint visszatrt minden a normlis kerkvgsba, mert megint vilgos van s esik kint a h. A szobban viszont megjelent a vnasszony Dahlia. Elkezd beszlni Samael-rl s arrol, hogy Samael jelei mindenhol meg fognak jelenni s, hogy hamarosan beteljesl. Mintha csak parancsolna mondja, hogy meg kell tallnod a msik templomot. Ebben a pillanatban klns vszjslsok kzepette kmforr vltozik a vnasszony. Mifle ronts szllt erre a vrosra? De nincs id ezen gondolkodni, mert Dahlia otthagyta az asztalon az Antiqe Shop kulcst. Lpj ki a folyosra s lpj oda a telefonokhoz. A telefonknyvbl Harry kijegyzeteli a bolt cmt, gy knnyebb lesz megtallni a trkpen. Menj ki a vros utcira s botorklj el a boltig. Eltte lesz egy kis munkd, le kell lnd a dgket.

Antiqe Bolt

A Simmons Street tetejn lesz a bolt, ahova a Dahlia ltal hagyott kulccsal tudsz bejutni. Elg furcsa egy hely, hiszen itt is van egy szekrny. A korhzban mr volt egy hasonl eset, teht told el a barna szekrnyt, gy egy titkos folyos nylik meg eltted. Mieltt azonban bemennl megjelenik Cybill. Vgre egy ismers arc, ami megnyugvst ad. Azonban nincs sok id itt a romantikra, hiszen Cybill vgre lnyegi informcikhoz juttat! Azt eddig is tudtad, hogy a vros minden kifel vezet tja valamilyen mdon le van zrva, de Cheryl-t eddig mg nem lttad. Nos Cybill ltta. Br a helyzet kiss fura, mert a levegben jrklt, s ppen a t fel tartott a Bachman Road-on. Ezutn Harry felajnlja szolglatait s elre megy megnzni, mi lehet a titokzatos folyos mgtt. A helyisg furcsa hangulatot raszt. Van egy oltr is a szoba vgn. Taln ez az a msik templom, amirl Dahlia gagyogott? Nzd meg a falat, van rajta egy fejsze. Ez egy jabb fegyver. Amint elindulnl a kijratot jelent lyukba, felgyullad az oltr. Ismt a korhzban vagy. Lisa rmmel fogad tged, hisz te vagy neki az egyetlen biztos pont az letben. Nem sok id mlva ismt egy gyors helysznvltozs trtnik. Ismtelten az antik boltban vagy, de ezttal a mocskosabbik vltozatban. Megint tvltozott a vros. Menj ki az pletbl, s keresd meg a trkpen a Silent Hill Town Centre-t. ez itt lesz lent nem messze a bolttl. A bejrat el van kertve, azonban egy risi lyuk ttong az egyik rcson, gy mris van egy bejutsi pont. Van egy mozglpcs a msodikra, amin fel kell menni. Ekkor azonban kivilgosodik a projektor az aulban, s megjelenik rajta Cheryl. Az arca eltorzult s ktsgbeesve nz rd, segtsgrt kiltva. A kp ezutn elmegy, s furcsa jelek jelennek meg a tvken. Menj fel az emeletre, itt a bal oldalon van egy ajt, ezen mindenkpp menj be. Vedd fel a kt tltnyt s az elsseglycsomagot, majd ments. Menj ki az ajtn s kezdj el szpen lassan menni elre a rcsozott rszen, ami le fog szakadni alattad. m van egy halott test a tvolban, amit frgek esznek. Most mr vgig szaladhatsz a padln gy is lejjebb kerlsz egy emelettel. Itt a msodik fellensghez jutsz. Ez egy kgy lesz, aki a mozgsodat a fld alatt kveti, majd egy vatlan pillanatban felbukkan, s jl megharap. Knny elintzni. Vedd fel a vadszpuskt az egyik sarokbl, s prszor lj r, amikor kint van az egsz teste. Ezutn a kgy megsrtdik, s kivonul a helysznrl. Menj ki utna a kijraton. A trkpre kukkantva lthatod, hogy a vroshza mg kerltl. Menj lefele, s indulj el a korhz fel. tkzben trj mg be a rendrsg pletbe, ahol egy pisztoly s Riffle tltnyt markolhatsz magadhoz. A kvetkez llomsod legyen a korhz. Menj be Lisa-hoz az els ajtn balra, aki tjkoztat arrl, hogy a t amirl Cybill beszlt egy mdon rhet el. A Midwich-i csatornzsi mvek egyik lejrjnl, ez ott van a suli mellett. Menj el oda. Menj ki a korhzbl s rejtlyes mdon azt veszed szre, hogy se balra, se jobbra nem tudsz lpni. Menj egyenesen, eltted van egy hz. A hzba bemenni nem lehet, van viszont egy tzltrja, amivel feljuthatsz a tetejre. Itt vr rd a harmadik fellensg, ami nmikpp a msodik mutcija. Elg sokat kell lni mire meghal. Sebezni kzepesen tud tged. Miutn elvgezted a dolgodat, a terep ismt kivilgosodik, jra a rgi Silent Hill-ben vagy. Ennek rmre jrd krbe a vros ezen rszt s szedj ssze mindent. A Koontz st. Zskutcjban van egy energia s egy tr, valamint a Koontz s Simmons utak keresztezdsnl lv tterem asztaln is van egy energia. Ezzel a vrosrsszel vgeztl is, mehetsz vissza a hdhoz, amin visszajutsz az elz vrosrszhez. Itt a trkpen megkapod a csatorna helyt, ami a thoz vezet, ami az iskola mellett van. Miutn lementl a lpcsn hasznld a kalapcsot. A csatorna az j szrnyekkel val tallkozs lehetsgt rajti magban, mint pldul a nagy zld hllket. Ezeket is sd. Menj egyenesen a folyosn, majd fordulj balra az elgazsnl. a folyos vgn ismt balra menj, itt vr egy mutns tekns s egy Riffle tltny. E kis kiugrval szemben szintn van egy ilyen sziget, ahol egy energia, egy pisztoly s egy shotguntr vr rd. Most fordulj meg, s kezdj el menni egyenesen. Menj el a jobb oldali folyos mellett, ahonnan jttl, tartsd az irnyt egyenesen. Elbb- utbb elrkezel egy zrt ajthoz. Nyiss be rajta s fuss tovbb. Egy kis szobba jutsz, ahol vedd fel a Seweer Keyt s a Seweer Map-et. Most mr van trkped, lthatod hogy honnan jttl, hogy hol nem voltl mg. Menj el az eddig zrva tartott ajtig s nyisd ki a kulccsal. A jobb oldalon mg van egy elsseglycsomag, de utna menj fel a ltrn. Mg mindig a csatornarendszerben vagy, fordulj jobbra a First Aid Kit-hez. Szaladj krbe fentrl lefel. Fnt a jobb sarokban lesz egy energia s egy Healt, lent bal oldalon pedig a kijrat kulcsa. Ezutn mr csak vgig kell szaladnod a folyosn, s kijuthatsz a szabad levegre. Lpj az informcis tblhoz s szlts magadhoz egy trkpet. Most mr tudod, hogy hol vagy. A feljrat mellett van egy roncshz, ebben lesz egy First Aid Kit, egy Riffle s egy pisztoly tltny.

A msik Silent Hill

Kvetkez llomsod legyen Annie brja, a vroska kzepn. Mieltt belpnl a helyisgbe tiszttsd meg a terepet. Bent egy rgi ismerssel futhatsz ssze, aki nem ms mint doktor Kauffman. Sikerl megmentened az lett, br ezrt nem igazn rajong. Felll, leporolja a kabtjt s elstl. Itt felejtett egy motelkulcsot, s egy receptet. A kulcsrl leolvashat a motel neve, mg a recepten egy ngyjegy szm tallhat. Mieltt tvoznl a kis helyisgbl a pultrl vedd fel a kt energit. A kvetkez hely ahov menned kell, az Indian Runnel bolt. A hely eltt szintn vrebek tanyznak, de ami mg rosszabb az ajt be van zrva, egy kdolt zrral. Olvasd le a receptrl a kdot. gy nz ki a 0473 kd tkletesen mkdik. Bent furcsa dolgok trtnhettek. Kosz mindenhol. Szedd fel a szf kulcst a fiokbl, a riffle tltnyeket s a healt-et. Menj oda a pnclszekrnyhez s nyisd ki a kulccsal. Mieltt tvoznl ellenrizd le a falat s az asztalt, mer leolvashatod a Norma Motel hts bejratt nyit kdot. Menj a Norma Motelhez. Htul kell kzeltened fel, az ajt kdja 0886. A recepci hts helyisgbe kerltl. A kanaprl vedd fel a mgnest, majd nyiss be az oldals ajtn, amely egy kisebb garzsba vezet. Itt ll egy motor, aminek le van zrva a fedele. A polcokon tallsz egy shotgun tltnyt s egy energit. Menj vissza a recepcihoz, s menj ki az eddig zrt bejraton. Most ott llsz a recepci eltt. Fordulj el, s menj egyenest, hogy a szemkzt lv szobkhoz juss. A 3-as szm lesz Kauffman apartmanja, ide kell bemenned. Menj a frdbe, ahol felveheted az energit, kint told el a szekrnyt. A szekrny alatt egy aprcska repeds volt, benne pedig egy kulcs. Hasznld a mgnest a kulcs elrshez. Menj vissza a recepcira, s a motoron hasznld a kulcsot. Harry mr ppen felszedne egy veget, ami tele van piros lttyel, de ekkor vratlanul betoppan doktor Kauffman. Elveszi az veget, majd lelp vele. Menj ki az utcra, s tarts kelet fel. A trkpen a Sanford St F betjnl van egy lejrat. Itt egy riffle patronnal, s egy energival lehetsz gazdagabb. Majd menj tovbb a hdon, amikor is rdekes dolgok trtnnek. Irtsd a szrnyeket. Rgtn az j vrosban van kt eldugott trgy. Amint megjelensz, a jobb oldalon kezdj el szaladni, majd a kis kiugrba rve vedd fel a healt-et s a shotgun tltnyeket. Most nzd meg a trkpet, dlen egy vilgttorony ll, menj fel, de utadat egy zskutca llja. Viszont van ott egy haj a vzen! Szllj fel r s rdekes dolgok rszese leszel. Elszr is megleled Cybill-t. a vide utn a haj msik ajtajn tvozz, s menj le egszen a stg aljra. Itt az rnykban egy First Aid Kit lapul. Irny a torony. Lpcszz fel, de brmennyire is siettl, mr az is tl ksn van. Alessa megjelenik egy pillanatra, de mieltt brmit tehetnl kdd vlik. Irny vissza a hajra. Menj kia futcra, s ott nyugat fel haladva eljutsz a csatornzsi mvek egy jabb lejrathoz. Menj le. A falon van egy trkp. A kis svnyek vgben trgyakat tallsz, amiket vegyl fel. A csatorna vgben lesz egy ltra, amin feljutsz a vidmparkba. Menj a lovas krhinthoz, baktass fel a lpcsn, majd nyiss be a kis ajtn. Ekkor Cybill elkezd lni rd, ntsd le a lttyel amit a korhzban vettl fel. A beszlgets vgn sszefutsz Alessval, majd a kzjtk utn a korhzban ktsz ki, ahol jn az utols felvons.

Vgjtk

Fuss vgig a folyosn, fordulj be balra, s az utols ajtn a jobb oldalon menj le. Az osztlytermen keresztl jutsz le a pincbe. Egy tlcrl veheted fel a Screwdriver-t s a Pliers-t. menj vissza a fenti folyosra, s llj szembe a start ponttal. Lpj be a jobb oldali ajtn s a cspfog segtsgvel szedd ki a csapbl az Ophiel kulcsot. Most fordulj meg s a folyos vgn fordulj balra. A harmadik ajt lesz az, ahol hasznlhatod a kulcsot. Egy jabb folyosra jutsz, ahol csak kt ajt hasznlhat. Az egyik az indulponttl jobbra tallhat. Az ajtn csak akkor mehetsz be, ha megfejted a szrejtvnyt. A megolds ALERT. Bent a Solomon amulett tallhat. Menj vissza a folyosra s menj vgig rajta. Fordulj be jobbra, majd az els ajtn balra nyiss be. Itt is egy rejtvny vr. A sorrend 4, 6, 8. A nyeremnyed a Time Square Plate lesz. Menj vissza a f folyosra, s a start ponttal szemkzti ajtn menj be. Ez az Antique Shop. Itt felveheted a shotgun tltnyeket, valamint egy First Aid Kit-et. Nzd meg kzelebbrl a nagy rt. Van egy ngyzet alak bemlyeds a szmlap alatt, rakd be a kk tbldat, s az ra letre kel. Elkezd kongatni, majd kitrik az vege. Vedd fel a szilnkok kzl a Hagith kulcsot. Menj vissza a folyosra s fordulj jobbra. Menj egszen a vgig s a nagy ajtn menj be a kulcsoddal. A lifttel menj fel a msodik emeletre, itt a harmadik ajt mkdik csak a bal oldalon. Vedd fel a riffle tltnyeket, a Crest of Mercury s Ring of Contact trgyakat. A folyos vgn jobbra fordulva juthatsz a kijrathoz. jabb folyosra jutsz. Menj vgig, fordulj be jobbra s az els ajtn jobbra menj be. Vedd fel a fnykpezgpet s a tltnyeket. Menj vissza a folyosra, majd fordulj jobbra s a bal oldali utols ajtn nyiss be. Ezt a helyet jl jegyezd meg, ugyanis van a szoba vgben egy tbla, amit a Srewdriver-rel tudsz kaparni. Ezalatt egy kulcs van, azonban egy rammal tjrt drt vdi. Ide teht ksbb kell visszajnnd. Menj vissza a folyosra s menj vgig rajta. A jobb oldali utols ajtn jutsz vissza az eredeti folyosra. Menj ismt a lifthez, s menj fel a harmadik emeletre. A templomba jutottl. Kzpen ott az oltr, azonban a jobb s bal oldaln van egy kp. A szoba kt oldaln egy-egy ajt. Vedd el a fnykpezgpet s kattints r a bal, illetve a jobb oldali kpre. Az gy kirajzoldott brt sd be az ajtkba. A bal oldaliban a madrkalitka kulcsa, a jobb oldaliban egy knyv s egy healt vr. Lpj vissza a liftbe s menj vissza az elsre. llj meg a bejrattal szemben s lpj be a bal oldali ajtn. Hasznld a kulcsodat, hogy kinyisd a kalitkt. Benne egy j kulcsot talltl, amivel most mr bemehetsz Phaleg irodjba. Ez ott van a melletted lv szobban. Ez egy folyosrendszer, hat ajt van benne. Menj be az elsn a bal oldalon, s helyezd be a gyrt a fridzsiderbe. Most mr felveheted a trt. A msodik ajt a bal oldalon egy Ankh-ot tartalmaz. Ezzel szemben a raktrba jutsz. A polcokrl vedd fel a trgyakat s a Bethor kulcsot a zacskbl. Nylik egy ajt a szobbl, benne van egy vide-lejtsz, most mr lejtszhatod a kazettdat. Menj be a Bethor szobba s kapcsold ki a genertort, ezzel megsznik az ramszolgltats. Menj vissza a msodikra s vedd fel az eddig rammal elzrt kulcsot. Az utols ajt a jobb oldalon a Disk of Ouroboros-t rejti. Most mr nincs sok htra, csak bemenni a szemkzti ajtn s az ajtba betenni a nlad lv trgyakat. Az ajt kinylt, jhet a fgonosz. Menj le a lpcsn, s csatold fel a riffle-t. A taktika a kvetkez: a szrny, aki tvltozik villmokat szr. A sznet kzben lnd kell. Egy-egy villmcsaps sokat levesz, ezrt gygytsd magad. Ha legyzted jn a megrdemelt zr animci.

 
Time
 
Jtkok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptr
 
Resident Evil Apocalypse
 
Jtkok ismerteti
 
Resident Evil sznszei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videk!!!!
 
Tidus
 
nap kpe
 
Ezt nzd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezrt szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!