Vgigjtszs
I. Az els lemez vgigjtszsa
FMV: Intro
1.1 Balamb Garden s magad megismerse
A slyos fejsrls utn, amit Seifer-tl kaptl, a Garden krhzban tallod magad. Itt Dr. Kadowaki ltja el az gyeletet, aki az egszsgi llapotod fell rdekldik, miutn magadhoz trtl. Vlaszolj kedved szerint, majd nevezd el hsdet. Egy rvid beszlgets utn, ami Dr. Kadowaki s a tanrod (Quistis Trepe) kztt zajlik, egy jabb FMV kvetkezik.
FMV: Quistis megrkezik
A tanrn megkr, hogy kvessed t. A folyosn beszlgetsbe elegyedtek, amit egy vide szakt meg
FMV: Balamb Garden bemutatsa
Az osztlyteremben tallod magad, ahol Quistis az utols instrukcikat mondja dikjainak a SeeD vizsgk megkezdse eltt. A beszd utn visszakapod Squall irnytst, itt vedd magadhoz a kt GF-et az asztalodon tallhat szmtgpbl, majd menj Quistis-hez, aki beszlni szeretne veled. Mint kiderl, mg nem jrtl a Fire Cavern-ben, ami felttlenl szksges ahhoz, hogy elmehess a SeeD vizsgra, gy nem marad ms htra, ezt is teljestend kell mg a vizsga eltt.
Ha kimentl a terembl, menj dlre, itt az elgazsnl egy lnyba botlasz (a sz szoros rtelmben :) ). Miutn feltpszkodtatok, kt lehetsged van. Ha az elst vlasztod, akkor egy rvid csevegs utn jabb vlaszts el kerlsz, az els vlaszt adva megmutathatod az j diknak az iskolt (te is megtudod, hogy mi hol van), a msodikkal pedig elutasthatod t. Dnts beltsod szerint. Menj tovbb a lift fel, itt egy srga ruhs gyerekkel tallkozol, akit ha megszltasz egy csomag krtyt kapsz tle ajndkba (7db).
Menj be a liftbe, ami levisz a fldszintre, ha segtesz a lnyon, akkor itt fogja Squall elmondani a tudnivalkat, amikor a nagy tblhoz rtek. Haladj tovbb dlnek, gy kirsz a Garden bejrathoz, ahol a pirosan vilgt kapun tudsz kijnni. A Garden eltti tren tallod magad, ahol ms krtyajtkosokkal is tallkozhatsz (ha valakit az "A" gombbal szltasz meg, akkor krtyzik veled, ha van kedve).
A fbejrat eltt Quistis vr rd, s csatlakozik hozzd, hogy elksrjen a Fire Cavern beli utadon. Most elszr fogsz kijutni a vilgtrkpre (ha mr jtszottl az elz rsszel, akkor nem lesz nehz megszokni a kezelst). A vilgtrkpen brmikor menthetsz, nem kellenek hozz az un. mentsi pontok, brmikor csatba keveredhetsz, ha nem az ton haladsz, s vgl, de nem utols sorban bemehetsz a klnbz pletekbe, kpzdmnyekbe (barlangok, stb.), ha feljk msz.
Itt az ideje, hogy elmenj a Fire Caver-be. Ezt a barlangot a Garden-tl keletre tallod, miutn tvgtl az erdn.
1.2 A Fire Cavern
Amikor elritek a barlangot, Quistis megkrdezi, hogy mr felkszltl-e, ha igen, akkor add az els vlaszt. A bejratnl kt srga kalapos rrel tallkoztok. Az rk krdsre add az els vlaszt, ha felkszltl a megmrettetsre. Ekkor tbb idhatr kzl kell vlasztanod, ez hatrozza meg, hogy mennyi id ll rendelkezsedre, hogy eljuss, s legyzd Ifrit-et.
A barlang felptse elg egyszer, csak egyenesen elre kell haladnod, hogy eljuss az els megszerzend Guardian Force-ig. A dolgodat csak a vletlenszer csatk, s az llandan cskken id nehezti meg (10 perc alatt is meg lehet csinlni). Az id a beszlgetsek alatt is cskken. Az Ifrit-tel trn csatnak be kell fejezdnie, az id lejrta eltt, klnben vesztesz.
FNK: IFRIT (GUARDIAN FORCE) Szint: 6 leter: 1068 Tmadsok: Fire, Jump Swap Draw: Fire, Cure, Scan Kapott AP: 20 Tnyek: Gyenge a jg alap tmadsokkal szemben, elnyeli a tz alapakat. Stratgia: Hasznld ki a GF-jeid erejt, itt leginkbb Shiva hasznlhat. Ha van mr Ice varzslatod, akkor az szintn j szolglatot tehet. Potion-kkel gygytsd magad, ha szksges.
Megjegyzs: A vilgban tbb hegyen is tallkozhatsz un. Draw Point-okkal, ezekbl klnbz varzslatokra tehetsz szert. Ahhoz, hogy ezekhez hozzjuss, lnie kell a Draw parancsnak. Hasznld a Draw Point-ot, ekkor megkapod azon embereid listjt, akik kpesek elvszvni a varzslatot (akinl be van kapcsolva a Draw tulajdonsg). Vlaszd ki, hogy ki legyen a szerencss, s mris egy adag varzslattal lettl gazdagabb.
Miutn legyzted Ifrit-et menj vissza a bejrathoz, ahol az rk gratullnak, hoyg milyen remek munkt vgeztl. Nincs ms dolgod, minthogy visszamenj a Garden-be, s felkszlj a vgs vizsgra.
Megjegyzs: Mostantl brmikor visszamehetsz a Fire Cavern-be, mr nem lesz idkorlt, gy bebarangolhatod kedved szerint.
1.3 Zell csatlakozik
Amikor visszartek a Garden-be, Quistis magadra hagy, de eltte elmondja, hogy tallkozzatok a Lobby-ban, de eltte ltzz t. Teht menj a Dormitory-ba (hlterem).
Amikor bertl a szobdba, llj az ggyal szembe, majd nyomd meg a hasznl gombot. Az tltzshez vlaszd a msodik lehetsget. Menj vissza a Lobby-ba, itt mris tallkozhatsz j partnereddel, Zell Dincht-tel.
FMV: Zell bemutatkozik
Az els tallkozs nem ppen a legszvlyesebb, de Seifer feltnse javt valamit a helyzeten. Termszetesen elvlaszthatatlan bartaival, Fujiin s Raijin, jelenik meg. Miutn jl "elbeszlgettetek", Quistis elmondja, hogy kit jelltek ki a kvetkez kldets vezetjnek. A helyzet elmrgesedse eltt megrkezik a Garden igazgatja Headmaster Cid is, aki elmondja a kldets lnyegt, s tjra bocstja kis csapatunkat. gy menj a parkolba, ahonnan kocsival mentek tovbb a kiktbe.
A kocsiban trtn beszlgets sem adhat okot optimizmusra az elkvetkez kldets sikert illeten (hseink kptelenek az egyttmkdsre).
A vilgtrkpen tallod magad a beszlgets vgeztvel. A kocsit a kvetkez kppen irnythatod: "A" Elre menet "X" Htra menet "D" Ki- s beszlls a kocsiba "E" Kamera nzet vlts "S" Vilgtrkp kapcsolsa
1.4 Dollet felszabadtsa
Egyszeren csak vezesd be a kocsit a kvetkez vrosba (az t mentn tallod meg). Miutn meglltatok a kiktben, menj te is a tbbiek utn fel a hajra. A hajn Xu elmondja a kldets rszleteit s vrhat feladatokat.
Szituci: Az utbbi 72 rban a galbadiai hadsereg megtmadta, s elfoglata Dollet vrost. 49 rval a hbor kitrse utn Dollet-et evakultk. Jelenleg a krnyez hegyek kztt kerestek menedket az emberek. Csapataink a kubutani partszakasz fell fognak tmadni. Mindnen ellensges hader a vroson bell s kvl megsemmistend.
Cl: Minden ottmaradt ellensges katona eliminlsa. Az ellensgnek nem szabad aktivlnia a kommunikcis rendszert. Miutn Xu befejezte, Squall-lal beszlj a tbbiekhez. Az incidens elkerlhetetlen. Teljestsd Seifer parancst, s menj ki, hogy utnnanzz a dolgok llsnak.
FMV: A hajk megrkeznek Dollet-be.
A partraszlls utn Squall-t s Zell-t irnythatod, nem kell mst tenned, minthogy kveted a parancsnokodat, Seifer-t (a csatkban t is te kontrolllod). Mikor elhagyjtok a partot, kt gabadiai katonval keveredtek csatba. Mindkett kardokkal van felfegyverkezve, nem egy nehz csata. Minden egyes j varzslatbl prbld meg a lehet legtbbet elraktrozni, hogy a ksbbiekben ne kelljen olyan sokat foglalkozni ezzel a fraszt tevkenysggel.
Kvesd tovbb Seifer-t, itt 2 jabb katonba botlotok. Hamarosan elritek a szmotokra kijellt llomshelyet, ahol jabb harc kvetkezik a kocsi kzelben.
Beszlj Seifer-hez. Eltart egy ideig, mire vlaszolni fog, s ekkor is tudomsotokra hozza, hogy nagyon unalmasnak tallja ezt az egszet. Ezek utn beszlj Zell-lel, aki, mint mindg, most is hiperaktv llapotban van. Seifer megunja a dolgokat s inzultlni kezdi a kutyt, akinek az ugatsa jabb galbadidai katonkat csal a krnykre. Seifer ezt nem nzheti ttlenl, s elkezdi kvetni a katonkat. Mivel nem tehetsz mst, gy te is llj be a sorba. A hd utn menj balra, s a lpcsknl nagynehezen utolred Seifer-t, aki egy srlt galbadiai katona eltt ll. Beszlj a katonhoz, ekkor elugrik rejtekhelyrl egy hatalmas kgy.
FL FNK: HEDGEVIPER Szint: 7 leter: 1178 Tmadsok: Bite, Grab and Twist, Poison Breath Draw: Fire, Cure Kapott AP: 4 Tnyek: Elnyeli a mreg alap tmadsokat, gyenge a jg ellen Stratgia: Ez a csata nem tlzottan nehz, hasznld a GF-jeidet, s gygytsd magad, ha szksges. Folytasd utadat felfel a lpcsn egszen a kommunikcis toronyig. Itt fedezket kerestek, ahonnan ki tudjtok hallgatni a toronynl lev rk beszlgetst. Seifer tvozsa utn egy kis animci kvetkezik.
FMV: Selphie sznre lp
A lny neve Selphie, futrknt kldtk t az "A" csoporttl hozztok. Egy rvid beszlgets utn leugrik a sziklrl, s Seifer utn rohan. Ha kvetni akarod, akkor llj a szikla szlre, s vlaszd az els lehetsget (Geronimooo!!! :) ), ha a biztonsgosabb utat vlasztod, akkor menj krbe. Amikor lent jra tallkoztok, bell a csapatba. A kp tvlt a torony tetejn lev ellensges katonkra, akik el szeretnk indtani a rendszert. Mikor ismt visszakaptad az irnytst, menj be a tronyba, majd fel a lifttel (els vlasz). A torony tetejn egy kvetkez filmrszletet lthatsz.
FMV: A kommunikcis torony aktivldik.
Megtmadjtok Biggs-t s Wedge-et (Hogy honnan ismersek ezek a nevek :) ). FNK: BIGGS, WEDGE, ELVORET Szint: Biggs: 7 Wedge: 9 Elvoret: 7 leter: Biggs: 610 Wedge: 608 ELvoret: 2267 Tmadsok: Biggs: Bolt, Machine Gun Attack, Charge Wedge: Flame, Sword Swipe Elvoret: Thunder, Claw Swipe, Fire, Flood Breath Draw: Biggs: Fire, Thunder, Blizzard, Esuna Wedge: Fire, Thunder, Blizzard, Cure Elvoret: Thunder, Cure, Double, Siren Kapott AP: 18 Tnyek: Wedge: Elnyeli a mreg alap tmadsokat Elvoret: Gyenge a szl alap tmadsokkal szemben, ugyanakkor nem hat r a mreg Stratgia: Elszr csak Biggs-szel kell szembeszllnod, ha mr elgg legyepltad, segtsgl hvja Wedge-et. Amikor sikerlt az egyikket kitnd, akkor megjelenik Elvoret, s mindkettjket elrepti a csatbl (ezrt folytasd a tmadst Biggs ellen). Elvoret-nl sok rtkes varzslat tallhat, amit a magad javra hasznlhatsz (nem kell Potion-t hasznlnod). Ne felejtsd el megszerezni a Siren GF-et tle. Tmadsnak hasznld a GF-jeidet, ha gygytani kell, akkor a nla tallhat varzslatbl hasznlj.
A csata vgeztvel egy rvid beszlgets utn Seifer megint lelp a csapattl, s neked 30 perc ll a rendelkezsedre, hogy kirj a partra. Elszr is menj ki a kommunikcis toronybl. Amint haladsz lefele, ltod, hogy Biggs utols erejvel egy robotot uszt a nyakatokra. Ha lertl ajnlatos elmenteni a jtkot, s mindenkinek visszalltani a maximlisra az leter pontjait. FNK: X-ATM092 Szint: 7 leter: 5492 Tmadsok: Desperate Charge, Claw Attack, Leg Swipe Draw: Fire, Blizzard, Cura, Protect Kapott AP: 20 (ha legyzd, akkor 50) Tnyek: Gyenge a villm ellen, a mreg nincs r hatssal Stratgia: Hasznld Quetzalcoatl-t s a Thunder magic-et, ha elgg megttted, akkor el tudsz meneklni elle. Ezzel a fnkkel tbbszr is kell harcolnod, mg a partra nem rsz. Csak rohanj vissza a partra, ahol a haj vr rtok (ne feledd, csak 30 perced van). A visszat nem lesz zkkenmentes, az X-ATM092 vgig ldzni fog a vroson keresztl, s nha mg csatba is keveredsz vele.
FMV Sorozat: Az X-ATM092 vgigkerget a vroson, majd a parton kvetkezik a vgs megolds.
A visszarkezskor Seifer-t mr vrjk a bartai, mg Quistis mindenkinek megkszni a remek helytllst. Seifer termszetesen elhajt a kocsival, gy szmunkra nem marad ms htra, mint a kutyagols. De gy legalbb felfedezheted a vrost. A fogadban 100 Gil-rt eltltheted az jszakt, aminek kvetkeztben mindenki frissen s egszsgesen fog bredni. Miutn kikrdezskdted magad, Zell apjt a fegyverbolt eltt tallod, menj ki a vrosbl. Nincs ms htra, minthogy visszatrj a Gardenbe.
Itt a fkapunl bartaid magadra hagynak a nehz nap minden slyval, s egy ismeretlen vizsgaeredmnnyel egytt.
1.5 Szerelem
Menj vissza a Lobby-ba, itt mr vr rd Quistis, Cid s Xu, akik a sikeres kldetsrl beszlnek, amelyben nem voltak vesztesgek.
A beszlgets vgeztvel lthatod, amint Seifer a knyvtr fel tvozik. Ha kveted t, hallhatod, amint Cid megdorglja, mivel nem kvette a parancsokat. Beszlgetsket a felhvs szaktja flbe, ami a SeeD teszt vgeredmnyre hvja ssze a tanulkat.
Menj a lifttel a 2. emeletre, ahol kihirdetik az eredmnyeket. Beszlgess el mindenkivel. Zell nagyon ideges az eredmny miatt, pedig ha tudn... Az eredmny bejelentse utn, a ceremnit Cid vezeti le.
A ceremnin Cid tadja az rdemrendeket, s elmondja, hogy valjban mi is az a SeeD, mirt is jtt ltre. Itt tudod meg a SeeD rangodat is, amitl a fizetsed fgg. Mostantl a Tutorial menpont alatti Test pontban brmikor kitltheted a SeeD teszteket.
Amikor ismt te irnytod Squall-t, menj vissza a msodik emeletre, ahol Seifer-rel s trsaival tallkozol. A legnagyobb megdbbensetekre semmilyen gonosz dolgot nem mvel, hanem gratull azoknak, akik tjutottak a teszten. Ezutn trj vissza a szobdba, ahol t kell ltznd a bl tiszteletre.
A szobdban a msodik vlaszt adva ltzhetsz t. Az ajt eltt Selphie-vel tallkozol, aki megjegyzi, hogy milyen jl nzel ki a dszegyenruhban. Itt tallhatsz egy mentsi pontot is, ha szksges.
Tvozs utn a tncteremben tallod magad. Hamarosan megrkezik Zell is, aki egy bartsgos kzfogsra vgyik, hiszen SeeD kollgk lettetek. De Squall mg ezt is visszautastja. Zell letrt tvozsa utn Selphie is megrkezik, s megkrdezi, hogy nem akarsz-e egy bizottsg tagja lenni.
Miutn vgre ismt egyedl maradtl, nem sokig lvezheted a magnyt, hiszen egy gynyr, srga ruhs hlgy jelenik meg, s addig nem hagy magadra, mg el nem msz vele tncolni.
FMV: Rinoa bemutatkozik, a tnc
Mivel partnered magadra hagyott, a balkonon tallod magad Quistis trsasgban, aki gratull az elrt eredmnyedhez, s meghv egy titkos helyre. A tallkozs helye a Training Center eltt van. Teht a kvetkez feladatod az, hogy egyenesen ide jssz.
Az itteni helysznek nagyon hasonltanak a Jurrasic Parkra, gy nem meglep, hogy itt is tallkozhatsz a T-Rex-szel. Ez egy nagyon kemny ellenfl, fleg gy a jtk elejn, teht jobban teszed, ha elfutsz elle (Z+C), hacsak nincs a birtokodban elegend Sleep varzslat, amivel el tudod altatni. Ezt a nvnyszer szrnyektl tudod megszerezni ugyanitt. A t_rex-nek tbb mint 10000 HP-je van.
Az elgazsnal indulj el balra, gy a msodik kpen tallhatsz egy mentsi pontot, s egy kijratot, ami a Training Center tetejre vezet. Quistis itt elsrja bnatt Squall-nak, akit mindezek nagyon hidegen hagynak. s gy elg kellemetlenl rzi magt, ezt a sajt kellemetlen modorn Quistis tudomsra is hozza.
A beszlgets utn folytasd utadat a Training Center-en keresztl (menj t a hidakon). Itt egy kiltsra lesztek figyelmesek. Squall-k azonnal a bajba jutott lny segtsgre sietnek.
FNK: GRANALD, RAID (3 db) Szint: Granald: 8 Raid: 8 leter: Granald: 1456 Raid: 223 Tmadsok: Granald: Kick The Raid, Fire Throw, Fire, Attack Raid: Claw Swipe Draw: Granald: Sleepel, Darkness, Shell Raid: Fire, Thunder, Protect Kapott AP: 14 Tnyek: Granald: Gyenge a szl ellen Stratgia: Ez sem az a kimondottan nehz csata, csak hasznld okosan a GF-jeidet, s a fizikai tmadsokat.
A csata utn a lnyt elksri a kt testre (hogy merre jrtak, amikor megtmadtk?). Amikor elhagyjtok a Training Center-t, Quistis elmondja, hogy holnap reggel gylekez a Garden fbejratnl.
Menj vissza a szobdba, hogy kipihend magad a kvetkez nap megprbltatsai eltt. Amikor visszatrsz, Zell rmmel fogad, s eljsgolja, hogy most, mivel SeeD-ek lettetek, kln-kln szbtok van.
1.6 A kvetkez kldets
A kvetkez reggelen Selphie dvzl azzal a hrrel, hogy az els SeeD kldetsetek egy Timber nev helyre vezet benneteket. Menj ki a fbejrathoz, ahol mr vrnak rd.
Beszlj Cid-hez, ekkor megrkezik Zell a Hoverboard-jn, amit persze azonnal el is vesznek tle, hiszen tiltott eszkz a Garden terletn :).
Headmaster Cid elmondja a kldetsetek lnyegt, melyben egy timberi ellenll csoportot kell segtenetek. Amikor visszakapod az irnytst, s elhagyod a Garden-t, Cid mg egy specilis ajndkot is ad, amit csak akkor hasznlj, ha mr elg ersnek rzed magad hozz. A kapott mgikus lmpst (Magic Lantern) az Item menbl tudod hasznlni, s ajnlatos megfogadni a tancsot, miszerint mentsd el a hasznlata eltt a jtkot. A lmps a kvetkez GF-edet tartalmazza, Diablos-t.
FNK: DIABLOS (GUARDIAN FORCE) Szint: 9 leter: 8000 Tmadsok: Charge, Demi, Demi-All Draw: Cure, Demi Kapott AP: 20 Tnyek: Gyenge a szl ellen, s nha nagyon gyenge a demi ellen. Stratgia: Ez egy nagyon nehz csata lehet. Valsznleg tbbszr is neki kell majd esned. Hasznld a nla tallhat demi varzslatot ellene, ha szerencsd van, akkor gy gyorsan vgezhetsz (a demivel nem tudod vgleg kitni). Ne fledd, sem tud kitni tged a Demi varzslatval. Ha nagyon nem sikerlne legyznd, akkor nveld mg egy keveset a karaktereid erejt. A GF-jeidnek itt is nagy hasznt veheted. A csata eltt tankolj fel a gygyt varzslatokb s, italokbl is.
Ha kimentl a Garden-bl, ismt a vilgtrkpen tallod magad. Menj Balamb vrosba (innen indultl a dolleti kldetsre is). Ha bertl, a benzinkttl haladj dlre, menj vgig lefel, majd fordulj balra. Itt Zell bartjval tallkozol, aki egy padon l. Ha folytatod utadat balra, akkor a vastllomshoz rsz. Az lloms eltt egy kis bdban klnfle trgyakat vsrolhatsz. Az lloms eltt lltl pedig vedd meg a vonatjegyet, ami 3000 Gil-be kerl.
A vonat belsejben egybl egy mentsi ponttal tallod szembe magad. Miutn kiderlt, hogy egy transzkontinentlis vaston vagytok, kvesd bartaidat a kvetkez folyosra. beszlj Zell-hez, aki odig van az rmtl, hiszen a SeeD-nek sajt kabinja van. Selphie kint marad s egy dalba kezd, hiszen gy szereti a vonatokat...
Train, train take us away... :)
Miutn vgighallgattad Selphie jjongst, menj be te is a kabinotokba. Itt beszlj Zell-lel. megkrdezi, hogy mit is tudsz Timber-rl, brmelyik vlaszt adhatod. Ekkor megjelenik Selphie is, aki nagyon rosszul kezdi rezni magt, majd elterl a fldn. A klns kr Zell-t is megtmadja, aki szintn mly lomba esik. Squall sem brja sokkal tovbb, is eljul, ekkor a kp elhalvnyodik...
1.7 Laguna Loire bemutatkozik...
A figyelmnket most ms trtnetre kell irnytanunk, hiszen ez alkalommal Laguna-t s trsait irnythatjuk egyelre ismeretlen tjakon. Laguna, Kiros s Ward a galbadiai hadsereg katoni, akik ppen a timberi sereg katonit ldzik...
Megjegyzs: A jtk ezen rszein is ugyangy hasznlhatod GF-jeidet, varzslataidat, mint az elzekben. Laguna Squall belltsait, Ward Zell-t, mg Kiros Selphie-t kapja meg (gyanazok a tulajdonsgok, GF-ek, varzslatok lnek nluk). Velk is megkzdhetsz Diablos ellen, ha ezt eddig mg nem tetted volna meg. Amely trgyakat velk szerzel, az a ksbbiekben is nlad lesz (Squall-kkal). teht minden ugyangy mkdik, mint az eddigiekben, csak a szereplk msok.
Az t elg egyenes ahhoz, hogy ne lehessen letrni rla, egy csak kvesd a kisebb kanyargsait szakkeleti irnyba. Az utat magas f vezi, ahol Draw Point-ot is tallhatsz. Haladj tovbb felfel, ekkor arrl kezdenek el beszlgetni, hogy ez mekkora egy idpocskols, s inkbb trjenek vissza Deiling City-be. Fordulj az ra jrsval ellenttes irnyba, ahol ismt egy Draw Point-ot tallsz. Majd szllj fel a teherautra.
A kocsi visszavisz titeket Deiling City-be. Miutn kiszlltatok, haladj dlnek. Amikor elrted a belvrost, menj be a "The Galbadia Hotel" nevezet intzmnybe. Itt az eltrben egy mentsi pont is tallhat, teht hasznljuk ki. A terem jobb oldaln menj le a lpcsn a brba. beszlj a kkruhs pincrnhz, aki a zongora eltt ll. A msodik vlasszal fogadd el a felknlt helyet.
Egy pirosba ltztt hlgy jelenik meg a sznen, akirt tulajdonkppen idejtt Laguna. A hlgyet Julia-nak hvjk, s zongoramvsz. Laguna beszlgetsbe elegyedik bartaival, mikor kk elkezdik ugratni, mivel nem mer odamenni, hogy bevallja rzelmeit (minden egyes alkalommal klnbz kifogsokat keres, s nagyon ideges lesz, s ekkor mindg grcst kap a lba). gy Julia-nak kell megtennie az els lpst, ami nem is vrat sokat magra. Egy rvid csevegs utn Julia felajnlja, hogy folytassk odafnt a beszlgetst, majd tvozik, otthagyva Laguna-t a gondolatai kztt. Amint visszakapod az irnytst, menj fel a bejratnl tallhat pulthoz, ahol az els vlaszt adva felmehetsz Julia szobjba. Itt lthatod a beszlgets befejezst, s kiderl egy dal szletsnek a trtnete. A beszlgets vgeztvel a kperny ismt elhalvnyul...
1.8 Ismtelt tallkozs
Zell s Selphie magra hagyjk Squall-t, miutn felbrenek klns lmukbl. Most, hogy ismt visszanyerted az irnytst rgi nmagad felett folytathatod Squall kalandjait. Mindezek kzepedte a vonat megrkezett a timberi llomsra. Itt mr vrnak rtok a "Forest Owl"-ok (a helyi ellenlls) tagjai, akik, ha megmondod nekik a jelszt, akkor segtsgedre lesznek. A jelszhoz add a harmadik vlaszt "Still, there are owls". Ekkor bemutatnak a csapat tbbi tagjnak.
A vonaton a kkbe ltztt fick az Zaun, a msik, aki srga sapkt visel pedig Watts. Zaun-nak ltalban gyomorbntalmai vannak, mg Watts a csapat esze.
Menj fel a jobb szlen tallhat lpcsn. Itt a vonat baloldali rszn egy mentsi pontot is tallhatsz. Folytasd utad elre, mg el nem red a csillog kabint. Bent tallkozhatsz azzal a szemllyel, akit az ellenlls csak "hercegnnek" nevez. Min meglepets... A lny nem ms, mint Rinoa, akivel Squall tncolt a blon.
A meleg fogadtats utn elnevezheted kedved szerint, s miutn a kutyja (Angelo) is besomfordlt, t is. Miutn befejezttek a beszlgetst, s Rinoa tvozott, menj vissza a csapatodhoz, akiket nagy beszlgetsek kzepedte tallsz. Ezek utn egy olyan szobb vezetnek titeket, amelyik klnbz makettekkel van felszerelve, amivel elmagyarzzk a kldetsetek lnyegt. Ugyanis meg akarjtok tmadni az elnki vonatot.
Amikor kszenllsz beszlj a srchoz, s vlaszd az els opcit, majd menj ki a szobbl, majd itt beszlj a msikhoz, de a msodik vlaszt add meg. A kp ekkor ismt elhalvnyul...
A vonat tetejn tallod magad, amint karaktereid az egyik kocsi tetejrl a msikra ugrlnak t (a D gombbal teheted ezt meg). Rinoa s Squall bezlgetse utn a kperny tvlt arra az emberre, aki miatt most itt vagytok.
FMV: A vagonok szt s sszekapcsolsa
Squall-lal kell a kdokat betnd, amiket Rinoa mond neked. Sajnos ez nem olyan egyszer, hiszen elfognak, ha szrevesz a jrr. Az els kocsinl hrom kdot kell betnd a meghatrozott idn bell. A msodiknl pedig mr 5 kdot kell beptygnd ezalatt.
Ha mindent sikeresen befejeztl, akkor azon a helyen tallod magad, ahol elszr felszlltl a vonatra. Amikor ismt te irnytod az esemnyeket, hasznld ki a mentsi lehetsget. Beszlj a sapkt visel frfihoz, majd amikor Rinoa megkrdezi, hogy kszen llsz-e, vlaszold, hogy igen (msodik vlasz).
Abban a vagonban tallod magad, amelyikben President Deling utazik. Rinoa odamegy az asztalhoz, amikor is kiderl, hogy nem is a valdi elnk az, aki elttetek van.
FNK:PRESIDENT DELING, MONSTER DELING Szint: President Deling: 8 Monster Deling: 8 leter: President Deling: 458 Monster Deling: 2450 Tmadsok: President Deling: Charge, Life Drain Monster Deling: Claw Swipe, Fire, Bolt, Flood Breath, Blind, Berserk Draw: President Deling: Cure Monster Deling: Esuna, Double, Berserk, Drain Kapott AP: 20 Tnyek: A szrny gyenge a Fire, Earth s a Holy ellen, mg az elnk ellen nincs hatsa a Poisonnek. Startgia: Ha tbb, mint 400 pontnyi sebzst beviszel, akkor tvltozik egy zombiv. Hasznlj ellen GF-eket, vagy ha szerencss vagy, ld meg egy Phoenix Down-nal. Miutn legyzted az l elnkt, az elkszleti szobban tallod magad. Beszlj Rinoa-val, aki bosszankodik, hogy gy ki tudtk cselezni ket. Elegyedj ismt szba vele, ekkor 2 levelet kapsz tle, amelyekben azt az utastst kapod, hogy maradjatok a Forest Owl-okkal, mg fel nem szabadul Timber a galbadiai uralom all.
Rinoa csatlakozik hozztok, itt j csapatot alkothatsz. A cl a TV ads meghiustsa. Menj ki dlen a helysznrl, majd fel a lpcskn, ahol ismt egy mentsi pont tallhat. Bezlj Watts-szal (sapks), a msodik vlasszal adod tudtra, hogy kszen llsz. A vonat visszatr a timberi llomsra.
1.9 A timberi kldets, a TV lloms
Miutn megrkeztl az llomsra, s elhagytad a vonatot, egy bevgsban lthatod, amint egy galbadiai tiszt s beosztottja megtudja, hoyg megrkeztetek. Teht csatkra kell szmtanod.
Haladj tovbb, itt a Pet Shop-ban bevsrolhatsz a szksges trgyakbl (csak GF-ek szmra rul dolgokat). Tvozz lefel. Egy fegyver boltot is tallhatsz a bal fels rszen, na meg a Timber Hotel-t. A hotelben van egy szoba, mely hasznlaton kvl van, itt van egy lny a jelztbla kzelben. Menj ki, majd dlnek hagyd el a helysznt.
Itt galbadiai katonkba botlasz, akik a timberi rket inzultljk a kapunl. Menj arra, Rinoa nem brja tovbb s kzbeszl... A csata utn megksznik a segtsget, s tovbbi sok szerencst kvnnak.
Trj vissza a vastllomsra, de most a jobbra vezet ton tvozz (a 2 platform kztt vezet el). Itt egy nagy pletet ltsz, amelyik a "Timber Maniacs"-ekhez tartozik. A baloldali szobban egy titkos draw point tallhat. Menj az szaki szobba, ahol 3 msik ember van. EGy trgyat vehetsz fel az iratokkal teli asztalrl, majd elegyedj beszdbe az szaki fickval.
A maniac-ek melletti hzat majd ksbb kell felkeresned. Egyelre menj jobbra. Egy utcn tallod magad, ahol egy lny megy be a pincbe, ahl egy kocsma tallhat. A padon l lnnyal krtyzhatsz is, ha kedved tartja. Persze a katonk innen sem hinyozhatnak, szval harcra fel.
A pub mellett bal oldalon egy trgyakat rul bolt, a jobb oldalon pedig egy draw point tallhat. Miutn elintzted a vsrlsokat menj be a kocsmba, ahol egy rszeg li el a hts kijrati lehetsget :) Beszlj a lila ruhs emberrel, s a kvetkez krdseket add meg: 1. Vegyl neki egy italt, hogy jobb kedve legyen 2. Beszlj neki a krtyrl 3. Ne csinlj semmit Beszlj hozz, s a rszeg mr ki fog engedni. A siktorban egy mentsi pontot is tallhatsz, kr lenne kihagyni a knlkoz lehetsget. A padon l fickval is krtyzhatsz. Menj balra, itt egy hatalmas kaput tallsz, ami a TV llomshoz vezet. Menj fel, nyittasd ki a kaput, majd menj fel a lpcskn. Folytasd az utad felfel, majd fordulj jobbra. Egy hatalmas kivettt ltsz. A beszlgetseteknl brmelyik vlaszt adhatod, Rinoa mindenkpp el fog rohanni a veszekeds utn.
Selphie/Zell ismt csatlakozik a csapathoz. A kpernyn lthatod, amint egy bemond teszteli a mikrofont, majd az elnk elkezden a beszdt. Ekkor megjelenik Seifer, aki meg akarja lni az elnkt, legnagyobb meglepetsetekre Quistis is ott van.
Menj balra, majd vgig elre az ton. A vgn ott tallod Seifer-t, aki tszknt tartja magnl az elnkt. Egy sarokba meneklnek. Quistis megprblja lebeszlni a gyilkossgrl, de egy ismeretlen n jelenik meg... Igen, Edea a varzsln.
A trtntek utn menj a Timber Maniacs-ek melletti hzba, ahol megtallod Quistis-t s Rinoa-t is. A csevegs utn beszlj Quistis-hez, s prbljtok meg elhagyni a hzat. Kifel menet a tulajdonos egy Phoenix Down-t, Potion-t, Soft-ot, Antidote-ot s egy remedy-t ad ajndkba.
Ha kimentl, egy galbadiai katont ltsz balra. Ha jobbra msz nem kerlsz vele sszetzsbe. Erre ismt tallkozol a sapks fickval, aki jegyeket ad a csapat tagjaink. Menj be az pletbe s a vonatlloms tloldaln jssz a felsznre. Az itteni plet pr nyomot tartalmaz. Utnna menj t a hdon, majd dlnek, ahol Quistis-szel s Rinoa-val tallkozol. Vlaszd az els lehetsget, hogy felszlljatok a vonatra.
A vonatban beszlj mindenkivel, de Zell-t hagyd utoljra, s az els vlaszt add neki.
A vilgtrkpen tallod magad egy vonatllomson. Az els vlasszal hagyod el a vonatot.
Haladj felfel az llomstl szakra tallhat ton. Ez egy kis erdhz vezet, amelyet hegyek veznek. Ez az egyetlen t, ami tvezet a hegyek kztt a msik oldalra, a galbadiai garden-hez. Miutn belpsz az erdbe egy rvid beszlgets kvetkezik, majd Squall s trsai a fldre zuhannak. Egy jabb Laguna rsz kvetkezik.
1.10 Laguna s trsai folytatjk az utazst
Amint jultan sszeestl, a kp visszavlt Laguna-ra s trsaira. Itt egy bnyba kell eljutnod, ami nyugatra tallhat. Ahogy haladsz elre, tbbszr is csatznod kell, ez nem lesz tl nehz. Haladj egyenesen, majd jobbra, mg egy hrmas elgazshoz nem rsz. Jobbra egy draw poinbt-ot tallhatsz, majdtrj vissza a csatk helysznre.
Vlaszd a msik utat, majd nyomd meg a le gombot, amikor elred a ltrt. Laguna mintha megsrlt volna, de te csak folytasd az utad. Fordulj balra s tvozz. Egy nagy cs el rkezel. Itt egy szakra vezet utat tallsz, menj is vgig rajta. Egy nagy szerkezetre bukansz. Hasznld, s az els vlaszt add meg, hogy beinduljon. Menj fel az ton, majd a lpcskn, hogy folytathasd utad elre, azutn balra, amikor elrted a csompontot. Menj egszen addig balra, mg el nem red a barlangot, ahol egy mentsi pont is vr rd.
Figyelj arra, hogy a csapattagok teljesen egszsgesek legyenek. A barlangbl egy tengerre nz sziklra kell eljutnod. Itt folyamatos tmadsnak leszel kitve. Elszr 1, majd 2, ismt 2, vgl jabb 2 ellensg vr rd. Miutn legyzted ket Kiros s Ward slyos srlseket szenved (csak 1 HP-juk lesz).
A csata utn vgre elrkeztetek a kvnt helyre. Laguna meglt egy hajt, s gy dnt, hogy nekik ezt el kell rnik, hiszen ezzel visszamehetnek Galbadiba. A kvetkez pillanatok pedig mr a trtnelem rszei (Fik, de btrak vagytok! Ilyen magasrl leugrani. :))) ).
1.11 Egy msik Garden!
Megjegyzs: A Galbardia Garden-t egy msik nven is ismerik, ez a Far East (Tvol-keleti) Garden.
Squall s a msik kt karakter felbred lmbl, s meglepdve veszi szre, hogy a HP-jk 1-re cskkent! Szereld fel magad a GF-ekkel, majd irny az svny. Az j terleten keresztl a vilgtrkpre jutsz vissza. Hasznld ki a mentsi lehetsget.
Haladj tovbb a terlet bal oldala fel, ahol egy pletet tallsz, ami hasonlt Balamb Garden-hez. Amint belpsz, egy FMV-t lthatsz.
A belps utn egy csoport jtkosba botlasz. Az egyikk - egy lny - tvolodik tled, mg egy msik fi a robot-lpegetjn pihen. Az trium bal oldaln egy jabb jtkost tallhatsz. Haladj tovbb egyenesen, amg el nem rsz az akadmia kzponti kapujhoz.
Mieltt belpnl a kapun, feltnik a msik kt karakter is. Hasznld a kk ajtt. A tren ngy klnbz irnyba indulnak utak. (Ez a garden jval kisebb, mint Balamb). Itt tallhat egy mentsi pont is, valamint egy rejtett Draw Point is a srga fny alatt.
A msodik szinten, a recepci eltt tallod magad, s csak a parti tagjai lthatk. Ha beszlsz Zell-lel, Quistis tnik fel. Rinoa-t megszltva elmesli a Seifer-hez fzd kapcsolatt. Vgl, beszlj Selphie-vel is, mire Squall levonja a megfelel kvetkeztetseket.
Irny le a lpcsn, ahol megpillantod Zell-t, amint a kadtokkal gyakorol. Tvozva a szobbl Seifer kt rgi bartjt, Fujin-t s Rajin-t, pillantod meg. k j utastsokat kaptak Cid-tl. Squall megosztja velk a gyanjt, miszerint Seifer halott. Ezt a kt bart nem hiszi el, s tovbb keresik.
A trsalgs utn menj a fkapu fel. Itt Quistis-szel tallkozol, majd tvoztok a terletrl. Az plet eltt gylekezik szinte mindenki. Beszlj Rinoa-val, majd egy rvid idre ltsz egy kzeledo autt. Dodona (Galbadia igazgatja) bemutatja a csapatot Irvine-nak, aki a kldets alatt a mesterlvsz feladatt ltja majd el.
FMV: Tallkozs Irvine-nal
Most beszlj Selphie-vel. s Rinoa egybl belecsimpaszkodnak Irvine karjaiba, s tvoznak. Squall lthatan morcos lesz... jra a vilgtrkpen tallod magad, Zell s Quistis alkotja Squall-lal a partit. Irny az lloms, ami szak-nyugatra van az iskoltl. Az lloms tele van jtkosokkal, nzz krl kzttk. A vonatjegy 3.000 gil-be kerl.
A kvetkez pillanatban a kt lny rkezik meg Irvine trsasgban. Selphie belp az szaki ajtn (szeret vonatozni, emlkszel...:)), Irvine pedig kveti. Menj utnuk, majd beszlgess el Selphie-vel. Egy jabb, rvid csevegs utn a kp tvlt a vilgtrkpre, s mutatja a vonat tjt Deling City-be, ahol Laguna els jelenete is jtszdott.
Megjegyzs: Van egy apr trkk, amivel megakadlyozhatod, hogy a kt lny Irvine-nel menjen. Beszlj Zell-el, s vlaszd a msodik lehetsget, gy t tudod szervezni a csapatot.
1.12 Deling City A vonat vgllomsa Galbadia legnagyobb vrosa, Deling City, amely a nevt a dikttor Deling elnkrl kapta. A vrosba rkezs utn els "feladatod" megkeresni Colonel Karway lakhelyt.
A platform kzepn egy krtyajtkossal tallkozhatsz. Indulj el lefel, ahol megpillanthatod azt a teret, ahol anno Laguna parkolt az autjval. A vrosnak igen jl szervezett busz-hlzata van, amivel akrhov knnyen eljuthatsz. A megllban ll alkalmazottl megtudhatod, melyik jrmre kell szllnod, hogy eljuss a clodhoz. Ha fel akarsz szllni, csak vlaszd a felso (Yes) opcit. A clllomsnl nyomd meg az X-et, s kiszllsz.
Beszlj a bejrtnl ll rrel, aki elmondja, addig nem engedhet be, amg el nem mondod neki azt a hrom szmjegy kdot, amit az Ismeretlen kirly (Tomb Of The Unknown King) srjban tallhatsz meg. Ez a hely a vrostl szak-keletre fekszik. Az innen indul busszal tudsz eljutni a vros szlre. Az r mg szolgl nmi infoval, majd vlaszd a negyedik ("Be lead...") vlaszt.
Az utazs utn Deling City hatrn tallod magad, kzel az autklcsnzhz. Ha sok pnzed van, brelhetsz autt is, de ez rossz hatssal van a pnztrcdra, valamint a SeeD-szintedre is. A srhely kiss messze van a vrostl, de arnylag knnyen megtallhat.
Indulj el a vrostl, majd a vilgtrkpen haladja a meghatrozott irnyba. A kinyl flszigeten meg is tallod a srt.
1.13 Az ismeretlen kirly srja
Amint belpsz, kt egyenruhs lnyt ltsz kifutni a srboltbl. A bejrtnl egy mentsi pont, valamint egy Draw Point is tallhat.
Tovbb egyenesen, keresztl a hdon. A hely trkpt a "Select" lenyomsval tudod elhvni. Ha brmikor el akarod hagyni a helyet, nyomd le egyszerre a "Select" s az "X" gombokat, majd vlaszd a "Yes" opcit.
A hely szrnyei itt egy kicsit kemnyek. Sok lehetsg nincs, marad az egyenes t. A fldn hever egy fegyver, amin megtallhat a keresett kd. Ez neknk a 061 volt, de ez vletlenszeren vltozik.
Ha gondolod, akr vissza is trhetsz Deling-be, s folytathatod a trtnetet, de ha tovbb msz, szert tehetsz a Brothers GF-re. Ha szeretnd megkeresni ket, indulj el, majd az els elgazsnl fordulj jobbra. Az t vgn tallsz egy kis szobt, ahol egy szobor ll. Szltsd meg, mire megmozdul! Meg kell kzdened a srhely els fnkvel.
FNK: SACRED Szint: 11 leter: 1778 Tmadsok: Szimpla tmads, Regenerci Draw: Shield, Barrier, Berserk, Life Kapott AP: 0 Tnyek: A szrny gyenge a Poison s a Wind tmadsok ellen, mg immunis az Earth ellen. Startgia: Elssorban a nagy sebzsei s a regenerldsi kpessge miatt veszlyes. A dolgt megneheztheted, ha rvarzsolsz egy Silence-et. A GF-ek s a mgikus tmadsok hatsosak ellene.
A csata utn, egy rvid beszlgets, majd Sacred elinal. Gygytsd fel a partit, s menj vissza az elgazshoz. Indulj el szakra, ami ismt egy kis szobba torkollik. Az itt tallhat lncot hasznlva egy jabb, elzleg lezrt t nylik meg.
Ismt az elgazsig, majd itt fordulj balra. A kis teremben ltsz egy kart, s nhny kereket. Aktivld a szerkezetet. A kifoly vznek ksznheten kinylik a kzps hd, ami a kt testvr rejtekhelyre vezet.
Menj vissza a bejratig, majd a trkpet hasznlva keresd meg a srga vonalat, amely a hidat jelzi. Itt tallkozol Sacred-del, aki hvja a btyjt, Minotaur-t. Kezdodjn a harc!
FNK: SACRED, MINOTAUR Szint: Sacred: 11 Minotaur: 15 leter: Sacred: 1778 Minotaur: 3375 Tmadsok: Sacred: Szimpla tmads, Regenerci Minotaur: Szimpla tmads, Swap All, Regenerci Kzs: Earthquake Draw: Sacred: Shield, Berserk, Barrier, Life Minotaur: Shield, Berserk, Barrier, Double Kapott AP: 40 Tnyek: A szrnyek gyengk a Poison s a Wind tmadsok ellen, mg immunisak az Earth ellen. Startgia: Elsknt koncentrlj Minotaur-ra, a veszlyesebb. Hasznlj Silence-t, hogy meggtold a regenerldst. A Minotaur ltal alkalmazott "Swap All" a parti minden tagjt sebzi, mghozz elg ersen, s a szimpla tmadsaik is veszlyesek. Az ltaluk alkalmazott Fldrengs a legersebb fegyverk. A GF-ek s varzslatok ismt j eszkzknek bizonyulnak. Ha legyzted a kt testvrt, tallkozol a halott kirly szellemvel, aki neked adja a Brothers krtyt. Nem marad ms teendd, mint elhagyni ezt a helyet, s visszatrni az rhz a kddal.
1.14 Visszatrs Deling City-be Ha a visszaton nem akarsz csatzni, hasznlhatod az autt (persze, csak ha breltl). Az autklcsnztl menj tovbb szak-keletre. Fordulj jobbra, s visszajutsz a szkkthoz. Itt szllj fel a buszra, ami letesz a hz eltt. Kzld az rrel a kdot, ezutn mr szabad bejrsod lesz a hzba. A bejrati ajt mellett tallsz egy mentsi pontot is.
A hzba belpve elszr beszlj Rinoa-val. A beszlgets utn Colonel Karway lp a szobba. dvzl, majd elmondja a kldets rszleteit. Ha Rinoa eddig a partiban volt, most kilp, teht jra kell szervezned azt. Kiderl ugyanis, hogy Karway Rinoa apja, s nem szeretn, ha a lnya rszt venne az akciban.
Az rnagy vgigkalauzol a vroson, megmutatatva minden fontos helysznt. A toronynl szltsd meg, majd kvesd, vissza a hzhoz. Egy rvid kzjtk utn a csapat kt rszre oszlik. Squall s Irvine alkotja a mesterlvsz-rajt, mg a msik hrom karakter (Zell, Selphie, Quistis) lesz a msodik csapat, aki csapdba ejti a boszorknyt.
Elsknt Quistis-t s csapatt irnythatod. Az ajt fel indulva Rinoa toppan be. A beszlgets alatt Quistis rtmad Rinoa-ra, s "lzad kislnynak" nevezi, hiszen mindenki vgzi a feladatt, mg Rinoa csak apja akaratnak akar ellenllni.
A kp tvlt Squall-ra s Irvine-ra. Csak kvetned kell Karway-t, egszen az elnk rezidencijig. Ismt vlts, jn a msik csapat. Menj vissza a hzba, mert Quistis bntudatot rez Rinoa miatt. Visszarve nem talljk a lnyt, de az apja ltal alkalmazott zrrendszer csapdba ejti ket.
1.15 Rinoa tallkozsa Edea-val
A kvetkez percekben Rinoa irnytsa a feladat. Balra egy mentsi pont tallhat. Most egy kis atltika kvetkezik: fel kell msznod a dobozokon keresztl a tetre. Ha sikerlt, hasznld a ltrt, amely az plet bal oldaln tallhat. A terembe rve Rinoa egy fotelben l alakot lt. Kzelebb megy, hogy megvizsglja, amikor hirtelen egy varzslat csapdik bele, majd egy lthatatlan er emeli a levegbe.
FMV: Edea beszde az emberekhez
Edea sznoklata nem egszen olyan, amit a tmeg vrt... A beszd utn az elnkhz fordul, s hidegvrrel megli.
Kzben, Squall s Irvine megpillantja Rinoa-t a varzsln mellett. Edea visszatr a hallba, s a kezt felemelve megidz kt lnyt, akik megtmadjk Rinoa-t.
FMV: A kt gyk-szer szobor megelevenedik
Irvine segtene Rinoa-nak, de Squall, a maga hideg, katonai mdjn a feladatra koncentrl inkbb. Vlt a helyszn, s ismt Quistis-k kerlnek kzppontba. Valahogy ki kell szabadulniuk ebbl a csapdbl, klnben az egsz kldets veszlybe kerl! Meg kell tallni a kiutat!
Elszr vizsgld meg a falon lev, nt brzol kpet. Majd menj a bal oldalon tallhat szekrnyhez, s vegyl fel egy poharat. Ezt helyezd bele a szobor kezbe, s mris szabad az t kifel. A titkos ajtn keresztl elhagyhatod a hzat. A mentsi pont innen sem hinyozhat, hasznld is. A ltrkat ugyangy kell hasznlni, mint az eddig ltott trgyakat.
Menj le a ltrn, majd t a fa-tkolmnyon, majd a forg kereket hasznlva tjutsz az alagsor msik oldalra. Menj tovbb, amikor is egy FMV szaktja meg a jtkot.
FMV: Edea s Seifer tnik fel egy nagy jrmvn
Ismt Squall-k a fszerep. Csak kvesd Irvine-t, s lopakodjatok be az pletbe. Szereld fel Irvine-t GF-ekkel s varzslatokkal, majd mssz fel a ldkon, kvetve Rinoa tjt. Ha szksges, hasznlhatod a mentsi pontot is.
Miutn feljutottl, indulj el a fplet szle fel, majd irny az ajt. Megtallod a halott elnkt is. A folyosn, a fal mellett ltsz egy kis lejrt, de egyelore mg ne trdj vele, menj tovbb, be a terembe. Itt fekszik Rinoa, de mg mieltt brmit tehetnl, a kt ris-gyk neked tmad!
FNK: SHUMERUKE (2db) Szint: 12 leter: 944 Tmadsok: Haraps, Ostorcsaps, Savas lehelet (amely kvvlst okozhat) Draw: Esuna, Cure, Break, Carbuncle Kapott AP: 20 Tnyek: Az Earth/Holy tmadsok ellen gyengk, a Fire s a Poison alap varzslatok azonban nem hatnak rjuk. Startgia: Ebben a csatban csak Squall s Irvine van a csapatban. A GF-ek hasznlatval elg knnyen ki lehet iktatni a kt lnyt. Ne felejtsd el eltte elszvni a "Carbuncle" GF-et.
A szrnyek legyzse utn Squall megprbl segteni a lnynak. Hamar rjn, hogy valami nem stimmel Rinoa-val, nagyon fl. Elhagyva a termet, most mr hasznlhatod az elbb emltett lejrt. Ez vezet arra a helyre, ahol Irvine-nek kell vgrehajtani a feladatt. Vizsgld meg a puskt, mire egy kis kzjtknak lehetsz tanja. Kzben Quistis s csapata bajba kerl...
1.16 Elveszve a csatornkban
Az t kezdetn mg csak egy irnyba mehetsz, balra. Termszetesen, az ti cl a msik oldalon, jobbra tallhat. A kerekeket felhasznlva t tudsz jutni az egyik oldalrl a msikra, persze ehhez a kerknek a megfelel irnyba kell forognia. A csatorna vgn egy mentsi pont tallhat. Felmszva a ltrn, egy ajts terletre rkezel. A ltrt megvizsglva, a fels vlasszal feljebb mehetsz, egy kis kamrba, ahol egy megfigyel-ablak is tallhat. Zell, engedve kvncsisgnak, kitekint rajta:
FMV: Itt az ido a tmadsra...
A kapcsolt aktivlva egy jabb FMV kvetkezik.
FMV: A csapda bezrul
Irvine szmra mgsem olyan egyszer a feladat, nem igen tudja rsznni magt a lvsre. Squall hathats rbeszlsre van szksg ahhoz, hogy sszeszedje a btorsgt, s elssse a fegyvert. A lvs pontos lenne ugyan, de Edea vdmgijn nem tud thatolni. Squall ekkor ms taktikhoz folyamodik. Az sszes GF-et tedd be Squall-nak, Rinoa-nak s Irvine-nek.
FMV: Squall megtmadja Edea kocsijt
Squall ismt tallkozik rgi bartjval, Seifer-rel, aki most a boszorkny csatlsa! Rvid prbeszd kezddik a hrom szemly kztt, aminek a vgn Squall s Seifer sszecsapnak.
FNK: SEIFER Szint: 12 leter: 1250 Tmadsok: Gunblade, Fira, Fire Swipe Draw: Fire, Cure, Life Kapott AP: 0 Tnyek: Nincs Startgia: Csak Squall harcol ebben a csatban, de mg neki egyedl sem jelenthet gondot Seifer. Ez most a bossz ideje...
A csata utn Seifer slyosan megsebesl, s trdre esik. Most kell megkzdened Edea-val, az elso CD utols ellenfelvel! A csatban most mr Rinoa s Irvine is melletted harcol.
FNK: EDEA Szint: 12 leter: 4600 Tmadsok: Firaga, Blizzaga, Thundaga, Dispell Draw: Cura, Dispell, Life, Double Kapott AP: 20 Tnyek: Nincs Startgia: Edea elg kemny lesz, sokkal nehezebb ellenfl, mint Seifer. Az ltala hasznlt varzslatok elg nagyokat sebeznek. Hasznld a fizikai tmadsokat, valamint a GF-eket, azok jl sebzik. A nemrg megszerzett Carbuncle is j szolglatot tehet, mivel MINDEN (teht a gygyt) varzslatot visszal az azt megidzre! A Dispell varzslat azonban megszntetheti ezt a vdmgit.
Ha sikerl legyzni, ismt egy FMV-t lthatsz.
FMV: Edea meneklse, de Squall slyos sebet kap
VGE AZ ELS CD-NEK
II. A msodik lemez vgigjtszsa
2.1 Laguna utazsai vgn...
A kezdskor Laguna-t lthatjuk, egyenruha nlkl, abban a vrosban, ahol l. Amint felkel az gybl, egy kislny fut hozz s beszlni kezd...
A kp jra Laguna-ra vlt, amint az gyn hever, mint Squall az els CD elejn. A kislny, akit Eleone-nak hvnak, azrt jtt, hogy beszlhessen vele. A szobban tallhat egy Save Point, valamint egy rejtett Draw Point is a faliszekrnytl szakra. Ha vgeztl, menj le a lpcsn.
Kilpve a hzbl WinHill falu futcjra kerlsz. Elszr menj be a balra tallhat ajtn, mely egy ivba vezet. Beszlj a srga ruhs lnnyal (Raine), aki mond valamit Julia-rl. Ezutn Laguna rgi bartja, Kiros lp be a fogadba, Ward-rl egyelre semmi hr sincs. Beszlj Kiros-szal, akitl informcit kapsz a dolgok jelenlegi llsrl. A beszlgets vgeztekor vlaszd a negyedik opcit - ezzel csatlakozik Kiros a csapathoz.
Megjegyzs: Sok, a Balamb krnyki szrnyekhez hasonl lnnyel fogsz tallkozni. A karakterek szintjvel egytt emelkedik a lnyek is, gy jabb varzslatokat szvhatsz el tlk.
Mszklj a faluban, teljestve az rjratozs ktelessgt. Kzel a folyhoz, a lpcsk aljnl Draw Point-okra bukkanhatsz. Ezutn irny vissza, t a fahdon.
A rvid csevegs utn folytasd utad dlre, a kijrat fel. Itt tallsz r egy virgkereskedsre, ahol a srga tbla mellett jabb Draw Point-okat tallhatsz. Most haladj jobbra, ahol egy teheraut tallhat. A Kr megnyomsval eddig rejtett Draw Point-ra bukkanhatsz. Az t tovbb a balra lev lejtn t vezet.
A vros als vgn tallod magad. A balfels hz egy egyszer kunyh, Jobbra pedig a hotel s a vendgl fekszik. Dlnyugatra lthat egy bolt, ahol feltltheted a kszleteidet, ha a szksg gy hozn. A kis kzjtk utn menj vissza az szaki rszre (a szeles utat nem hasznlhatod). Most felfel az ton, ahol egy figyelmeztet tbla tallhat.
Menj tovbb az ton, mg a virgrushoz nem rsz. Itt egy jabb kzjtk kvetkezik. Laguna vissza megy a falu fels rszbe, majd tovbb az ivhoz. Ha elrsz oda, menj fel a msodik emeletre, mely utn ismt egy vlts kvetkezik...
Krds K: Mi trtnhetett Julia-val? V: Julia hiba vrta Laguna visszatrtt. Szomorsgban a Galbadiai sereg tisztje, Karway rnagy vigasztalta. Miutn Julia felfogta, Laguna soha nem tr vissza, sszehzasodott az rnaggyal (Rinoa apjval). Julia teljes neve: Julia Heartly...
Amint visszakapod Laguna irnytst, beszlj Raine-nel, aki megkr, hogy menj haza. Beszlj Eleone-nal is, majd irny az a hz, ahol a Save Point is volt. A ments utn lpj az gyhoz, majd pihenj le. Laguna mg beszl Kiros-hoz, majd lassan elalszik. A kp elsttl...
2.2 SeeD-ek fogolyknt
A kpvlts utn Zell s csapata ll az esemnyek kzpontjban: mindannyian foglyok a Homok brtnben! Zell felbred, s nem tudja mi trtnt. Miutn megkapod az irnytst, beszlgess el mindenkivel, amibl megprbljk sszerakni, mi is trtnt velk. Utoljra beszlj Rinoa-val, majd ismt helysznvlts kvetkezik.
A trtnet Squall-ra vlt, aki teljesen sszezavarodva kuporog egy hordozhat zrkban. Lassan kinyitja a szemt, a sebe sem gygyult be az Edea-val vvott csata ta.
FMV: A Squall-t fogva tart szoba hirtelen megmozdul
Vissza a 7.szintre, Zell-khez. A celljukba beront hrom brtnr, s Rinoa-t keresik. Szvlts alakul ki, melynek eredmnye kppen Zell-t rugdosni kezdik az rk. Ennek hatsra Rinoa felfedi magt. A kp ismt elsttl...
A figyelem kzpontjba Squall kerl, akit Seifer vallat. Kzben kt furcsa teremtmny - Mumbk - lpnek be, majd odalncoljk Squall-t a falhoz. A vallats folytatdik, de Seifer most mr beveti az elektromos knzst is...
Kzben Selphie megprblja elltni Zell sebeit. Hirtelen egy Mumba esik be a cellba. Ha segteni szeretnl neki, vlaszd a fels opcit.
A kzjtk utn beszlj Quistis-szel, minek hatsra Mumba megprbl kommuniklni Zell-el. Miutn megbeszlik a kitrsi tervet, kilpnek a cellbl. Els cljuk a fegyverek megszerzse, melyek a 8. emeleten tallhatk. Az ton vletlenszer csatk vrnak, valamint ne felejtsd el Junction-lni a GF-eket s a varzslatokat sem!
Amint kijutottl, irny a lpcs, ahol kt galbadiai katona vizsglgatja a fegyvereket, klnsen Squall Gunbalde-jt. Lpj kzelebb majd tmadd meg ket. Csak a GF-eket hasznlva is knnyen vgezhetsz velk. (A kk ruhs katonnak ms varzslatai vannak). A csata utn egy kzjtk keretben hrom Mumba megmenti Squall-t.
A csapat gyorsan felfegyverkezik, amire szksg is lesz, ugyanis jabb rk rontanak be a terembe, Wedge s Biggs vezetsvel. Hasznld a GF-eket, s ne felejts el varzslatokat szvni tlk. A csata utn Biggs-nek mg van annyi ereje, hogy megszlaltassa a riadt. Mumba a csapat segtsgre siet. A kvetkezo cl a 13-as cella, ahol Suqall-t tartjk fogva. A folyosk nem mindenhonnan kzelthetek meg, van amelyikhez krbe kell menni.
A 13. emelet klnbzik a tbbi szinttl. Menj jobbra, ahol egy ajtt tallsz, amelyet Mumba-k vesznek krl. Lpj be, s megtallod Squall-t.
Menj ki a terembl, majd a kint a knzszoba utn egy jabb beszlgets kezddik. Menj ki innen is, mikor Zell klnvlik a csapattl. Squall elindul a jrm fel, amely a Brtntorony kzepn tallhat. Hasznld a kzpontban tallhat terminlt. Amint elrted a fldszintet, indulj el a fkapu fel. Squall ekkor veszi szre, hogy Zell eltnt...
Ismt Zell-t irnytod. Persze, mint ltalban, most is bajba kerl. rk lljk az tjt, s elg szorult helyzetbe kerl, de Squall, Quistis s Selphie trsasgban, a megmentsre siet. m a csapat ers fegyvertz al kerl. Vgl megrkezik Irvine is, Rinoa trsasgban, s kimenti a tbbieket.
Rvid beszlgets utn trendezdik a csapat, Squall s Rinoa mindenkppen benne kell, hogy legyen. Irvine s a msik kt karakter alkotja a msik csapatot. Irny a 14. szint. Amint elrted a 13. emeletet, a kp visszavlt Irvine csapatra, akik a msik irnyba indulnak el, lefel a lpcsokn (a 6. emeleten tallhat egy mentsi pont). A kp elsttl, amint elrik a fldszintet.
Megjegyzs: Ha krtyzni szeretnl, mg itt is akad partner: a 10. szinten, a keletre lev szobban tallhat ember (ez Squall csapatra vonatkozik). Irvine kompnija egy jabb fegyver-jsgra bukkanhat, valahol az alsbb szinteken. Az els emeleten tallhat Fighter Magazine-t csak Squall megmentse ELTT tallhatod meg. Emlkszel mg a trgyra, amit Cid adott az nnepsgen?
1.emelet: Fighter Comic 001 a jobb oldali szobba, valamint mentsi pont (balra) 2.emelet: Trgyak mindkt szobban 3.emelet: Trgy a bal oldali szobban, a jobb oldali zrva 4.emelet: Mint a 3.emeleten 5.emelet: Itt tallhat a krtyz ember, aki egy trgyat ad, ha nyersz. 6.emelet: Mentsi pont 7.emelet: Itt volt a cella... 8.emelet: Egy emberrel tallkozol, aki cuccokat rul (jobb szoba) 9.emelet: A jobb oldali szobban Draw Point tallhat 10.emelet: Mentsi pont (jobbra), krtyajtkos (balra) 11.emelet: A jobb oldali szobban rejtett Draw Point van. A bal teremben ismt egy krtyzra bukkansz 12.emelet: ez egy res emelet
Miutn megkapod Squall irnytst, beszlj a kis lnnyel, aki egy krtyt s egy Tent-et ad neked. Irny fel a lpcskn, a terlet dli rsze fel. Tovbb egyenesen, fel az szaki lpcskn, miutn az irnytterembe jutsz. Kimenni innen a jobb als rszen tallhat ajtn t lehet. A rvid kzjtk utn meg kell kzdened a terlet fellenfelvel.
FNK: GALBADIAN CAPTAIN, GIM52A (2db) Szint: Galbadian Captain: 16 GIM52A: 17 leter: Galbadian Captain: 2264 GIM52A: 1790 Tmadsok: Galbadian Captain: Machinegun fire, Charge, Fire Blast, Cure, Aura, Protect GIM52A: Charge, Rocket Missiles Draw: Galbadian Captain: Fire, Thunder, Blizzard, Sense GIM52A: Haste, Slow Kapott AP: 8 Tnyek: Captain: gyenge a Poison ellen GIM52A: gyenge a Thunder/Earth/Water alap tmadsok ellen, a Poison nem hat r Startgia: Ez a csata kiss nehz lesz, sok gygyitalra lesz szksged. A felenfl gyakran varzsol lthatatlansgot a kt robotra, ami megnehezti a dolgod, ezrt t sd ki elsnek. Hasznlj Slow-t is btran. A GF-ek kzl Quetzalcoatl a leghatsosabb ellenk.
A csata utn a parti visszamegy az irnytterembe. Menj vissza a nylt trre, s kelj t a hdon.
FMV: Ltkp a brtnrl, amely a sivatag kzepn fekszik
Menj tovbb elre. Rinoa s a tbbiek mennek tovbb, a 01-es szm ajt fel, de Squall-nak problmja tmad...
FMV: A kt ptmny lassan klnvlik, s a hd - amin Squall is ll - leszakad. Squall htrlni kezd, majd megkapaszkodik a fggfolyosban. A terletet lassan ellepi a fst.
A csapat a torony fldszintjn ll, a tbbi karakterrel egytt. Megtalljk az autt, s be is szlnak (megfigyelttek, hogy a lnyok a jobb, mg a fik a bal oldalon szllnak be...:) ).
A kocsikzs a sivatagi tnl r vget. Amint visszakapod Squall irnytst, ne felejtsd el a Draw Point hasznlatt. Beszlj Selphie-vel. A beszlgets utn, a tvolban nhny rakta emelkedik a levegbe, egy Galbadiai raktallomsrl...
Most kt rszre kell osztanod a csoportot. Az egyik, Squall vezetsvel visszatr Balamb-ba, hogy figyelmeztesse Cid-et a raktkra, mg a msik csapat - Selphie a parancsnok - behatol a raktabzisra, s megprblja megakadlyozni a tovbbi kilvseket.
A csapatok alkotsakor Squall mell oszd be az ersebb karaktereket, mert az kldetsk nehezebb, mint Selphie misszija.
2.3 A rakta bzis rtalmatlann ttele
A fejezet Squall-lal s trsaival kezddik. Elszr vgig a kerts mellet, majd tovbb balra egy vonat tallhat. Szllj fel a szerelvnyre, s prbld meg elkerlni a feltnst.
A kp Selphie-kre vlt. A kr megnyomsval tudod elmenteni a jtkot. Indulj el a raktabzis fel, amely a sivatag msik feln tallhat. Vigyzz, mert a teheraut csak korltozott zemanyaggal rendelkezik, teht sokat nem tudsz vele barangolni. Ha elred a bzist, hajts be btran, a karakterek galbadiai katonknak lczzk magukat. Indulj el balra, ahol egy mentsi pont is tallhat. Majd vizsgld meg a kk fny fklyt, amely segtsgvel kinylik az ajt.
Bell egy katona ll, aki a biztonsgi szobba vezet ajtt rzi. Amint belpsz, hrom lehetsg kzl kell vlasztanod: vlaszd az egyiket, majd tartsd lenyomva az X-et. A csapat komtosan stlva prbl nem kitnni a tmegbl. Elhagyva a terletet, egy olyan rszre rsz, ahol a raktkat tltik be a silkba. Menj tovbb, ki a kprl.
Ezen a terleten a kvetkez dolgok tallhatak: 1. Egy r ll az ajt eltt - ebben a szobban rakta-robbanfejek tallhatk. Egy rejtett Draw Point van a "03" szm rakta eltt 2. Egy mentsi pont van balra - innen dlre menve egy katona ll. A kiraml gz kzelben is van egy Draw Point 3. Egy szmtgp van jobbra - ezzel tudod elhrtani a raktkat, melyek Balamb-ra vannak irnyozva.
Menj arra a helyre, ahol a kt katona ll, majd elegyedj beszdbe velk. A rvid csevely utn irny az a terem, ahol a robbanfejek voltak. Itt egy katona vizsglgatja a tlteteket. Menj vissza mg egyszer a kt msik bakhoz, s beszlj velk ismt. Egy kis kzjtk kvetkezik.
Menj vissza arra a helyre, ahol a magnyos r vigyzta a biztonsgi berendezseket. Beszlj vele, majd lpj be (itt is van egy Draw Point). Selphie megvizsglja a terminlt; vlaszd az els opcit, mire a lny rcsap a billentykre. A msodik lehetsget vlasztva neked kell manulisan (a Ngyzet-et nyomkodva) szttni a terminlt. A kperny elsttl, majd kt katona ront be a terembe. Miutn legyzted ket, menj vissza oda, ahol a billentyzetet talltad. Lthatod, amint a egy katona a trsait hvva belp a tlteteket tartalmaz terembe. Vlaszthatsz, hogy elfutsz, megkzdesz velk vagy megprblod fenntartani az lcdat. Nem igazn szmt, mit teszel, csak menj fel a lpcsn, ahol egy kapitny s kt beosztottja tmad rd. Egy j varzslat, a "Confu" tallhat nluk.
Selphie clja, hogy megsemmistse a szmtgp-rendszert. Beszlj a balra lev fickval, majd menj tovbb a kvetkez terembe. Itt Selphie megvizsglva a komputereket, belltja az nmegsemmist szerkezetet (10-40 perc, ahogy neked tetszik).
Miutn vlasztottl, itt az id az evakulsra. Indulj el a bejrat fel. A kp tvlt egy sebeslt katonra, aki a rakta-irnyt panelen matat valamit. Vissza kell menned oda!
Amint belpsz, megpillantod a sebeslt rt a fldn. Beszlj vele, mire megadja egy azonost kdot. Gyorsan menj a szmtgp-rendszerhez, majd nyomd meg a Kr-t. A kilvst mr nem tudod lelltani, de meg tudod babrlni a clzrendszert. A kdnak sd be az "EDEA" szt, majd vlaszd a "TARGET" ment. A "Set Error Ratio" mrtkt nyomd fel a maximumig, majd lpj r a "Data Upload" menpontra, vgl vlaszd a "YES" opcit. Ha ksz, jelentkezz ki a gpbl, s rohanj vissza a parkolba, amilyen gyorsan csak tudsz.
Amint kirsz, menj tovbb a kocsi fel. Kzben egy rvid FMV-t lthatsz a raktk kilvsrol. Azonban mieltt beszllhatnl, mg meg kell kzdened egy hatalmas harci gpezettel.
FNK: BGH 51F2, 1x Galbadiai parancsnok, 2x Galbadiai katona Szint: 12 leter: 6400 Tmadsok: Gpfegyver, Lzer Draw: Shield, Barrier, Stop Kapott AP: 4 Tnyek: Gyenge a Thunder/Blizzard/Earth alap tmadsokkal szemben, a Poison pedig nem hat r. Stratgia: Kemny egy ellenfl. A GF-ek segtsgvel knnyebben boldogulhatsz. Shiva, Brothers s Quetzalcoatl a leghatsosabbak. Jl jhet, ha legalbb kt karakter rendelkezik az "ITEM" paranccsal. A lzer lvsei igen eroseket (900+) sebeznek, gygyts folyamatosan. A cl a hat kmny-szer objektum elpuszttsa. A fm-szrny "halla" utn mg vr rd a hrom katona is, akik az elz lnyhez kpest mr csak levezetsnek szmtanak.
A csata utn egy jabb Weapon Upgrading Manual ti a markod.
Miutn legyzted az ellenfeleket, nzz felfel, s a kr nyomkodsval vizsgld meg a raktasilkat. Erre a karakterek kzelebbrl is szemgyre veszik azokat: egy impresszv FMV keretben a bzis felrobban.
Megjegyzs: Amennyiben nem tudod meglltani idben a srlt katona ltal elindtott kilvst, a raktk becsapdnak Balamb-ba, s a jtk vget r.
2.4 Bajban a Garden!
Squall s trsai visszatrnek a garden-be, mialatt Selphie s csapata a raktabzison tevkenykednek. Itt minden megvltozott a legutols ltogats ta: tombol a kosz.
Az els feladat megtallni Cid-et s Xu-t. Nhnyan beld ktnek, a harcot a fels vlasszal kerlheted el. Ha vgeztl, menj tovbb.
A garden folyosi, az ra jrsval ellenttes irnyban: 1. A fkapu. Egy BeePlant-tal (elzleg a Trainig Center-ben tallkozhattl vele), illetve Caterpillar-ral kell megkzdened. Ha beszlsz a sebeslt kadttal, aki a kapunl hever, egy Mega Potion-t kapsz tle. 2. Library (knyvtr). Beszlj a fakultnssal, majd vlaszd a fels opcit, hogy megkzdhess a Bee Plant-tal. Ha szba elegyedsz a hlgyekkel, az egyik egy Remedy-t ad. 3. Training Center. szak fel tallsz nhny kadtot, kvesd ket. Megprblnak megtmadni egy SeeD-kadtot. Ha segteni akarsz nekik, vlaszd a fels opcit. Ekkor egy T-Rex-szel kell megkzdened (Level:19, HP:17923). A csata utn, ha beszlsz a kadttal, egy Remedy-vel leszel gazdagabb. 4. Parking Lot (parkol). Tallkozol egy fakultnssal, s meg kell kzdened egy gyk-szer lnnyel (Level:16, HP:4464). Knny lesz, nem okozhat gondot egy nagyobb szint partinak. Ezutn megtallod ugyan Cid-et, de nyomban el is tnik. A SeeD kadttal beszlve egy Tent-et kapsz. 5. Dormitory (hlszobk). Egy fakultnssal futsz ssze, s kzdened kell egy caterpillar-ral. 6. Cafeteria (kvz). Egy msik fakultnssal tallkozol, egy Bomb-ot is el kell intzned. Ha a ngy tanul valamelyikt megszltod, egy Gisaal Green-t kapsz rte. 7. Quad (udvar). Itt nem kell harcolnod. Menj oda a sznpadhoz, majd beszlj a kadtokkal, melynek eredmnyeknt egy HiPotion ti a markod. 8. Infirmary (gyenglked). Nzeteltrs van kt csoport kztt (kadtok s SeeD-ek). lltsd meg ket. Kzdj meg Granald-dal (Level:24, HP:1902). Keresd meg Dr. Kadowaki-t a gyenglkedben, majd beszlgess el vele, mire egy Elixir-t ad.
Ha sikerlt megtiszttani a garden-t, megtallod Xu-t a liftnl. Kvesd a msodik szintre. Ott menj szakra, Xu utn. A beszlgets utn vissza a lifthez, majd irny a harmadik szint. A liftbl kilpve menj szakra, ahol vgre megtallod Cid-et. Ha beszlsz vele, ad egy kulcsot (elmentheted az llst, ha jra beszlsz Cid-del). Most fel kell lltanod az n. "MD System"-et, amely vdelmet nyjt Edea rakti ellen.
FMV: Edea fegyverei megllthatatlanl kzelednek a garden fel
Mg a liftben van Squall, amikor hirtelen ramsznet lesz. Vizsgld meg a talajt a lbadnl, majd mssz le a lyukon. Miutn lejutottl a ltrn, lgy elvigyzatos, mert a lift ismt zemkpes lesz! Most vizsgld meg a nylst szemben, amely balra egy szobba vezet. Menj oda a nagy dugaszhoz, majd a krds utn nyomkodd a Ngyzetet folyamatosan 10 mp-en t. Ha nem sikerl, a parti tagjai megjelennek, hogy segtsenek Squall-nak. Ha sikerl, mssz le a ltrn.
Most a garden alagsorban vagy. Menj le a lpcsn, majd hasznld a Draw Point-ot, amely az oszlop kzelben van. Menj tovbb, majd nzd vgig a rvid kzjtkot. Squall-t irnytva prblj meg felmszni a ltrn. Ha elrsz egy bizonyos pontot, Squall meglki a ltrt, hogy eljusson az irnytterembe, ami szakra tallhat. Vizsgld meg a jobb oldali pultot, miutn egy rvid fldrengs kvetkezik. Mssz fel a ltrn, majd vlaszd az els vlaszt, hogy lejuthass. Itt egy ajt tallhat, fltte villog zld fny vilgt. Vizsgld meg, majd mssz le a ltrn. A kvetkez terleten egy mentsi pont mellett egy kar lthat. Hzd meg, s a fm kapu kinylik.
A kapcsol eltt ments, mert egy fellenfl fog kvetkezni a hd utn.
FNK: WATER SANKE x2 Szint: 25 leter: 4867 Tmadsok: Fogs s haraps, Light Beam, Flood Mud, Water Attack Draw: Esuna, Blind, Cura, Confu Kapott AP: 20 Tnyek: Gyengk a tz ellen, viszont a vz alap tmadsok hatstalanok rjuk. Stratgia: A kt kgy nem egyszer ellenfl. Hasznlj tz alap varzslatokat s GF-eket. Ha tlsgosan lestraplnnak, akkor szvj el tlk Cura-t, s hasznld magadon. A csata utn folytasd utad t a hdon, majd le a ltrn. Ezutn ismt egy FMV kvetkezik.
FMV: A raktk gyorsan kzelednek
Menj balra, miutn egy gigantikus oszlop eltt tallod magad. Haladj tovbb felfel. Mikzben mszol, ismt rengs rzza meg a helyet, s elektromos kislsek szabadulnak el. Az oszlop felemelkedik, mely hatsra Squall-k feljutnak a harmadik emeletre, ahol az igazgat irodja is van.
FMV: Egy srga, hatalmas karika veszi krl vdelmezn a garden-t
Beszlj Cid-del, s vlassz egyet az opcik kzl. Menj ki innen, szllj be a liftbe, menj le vele, majd menj t az ajtn, amely szakra van az osztlyteremtl.
FMV: A garden repl
Vissza, majd a folyosn t irny a lift. Egy lny rkezik, s elmondja, hogy az igazgat mr keres. Ltogasd meg.
FMV: A garden lassan elhagyja a szrazfldet, s belebeg az cenba
Miutn minden tbb-kevsb rendezdik, Squall egy kis pihenre tr. Ha Rinoa a csapatban van, akkor jn s breszti fel a fit. Szeretn megltogatni a Kvzt. Indulj el a kzponti tere |