Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Naptr
 
Zenk
 
Extrk
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
vgigjtszsok
 
Ms jtkok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hnap jtka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
bloodrayne vgigjtszs

BloodRayne Vgigjtszs

 

ACT 1.

 

Lousiana

Menjnk be az elõttnk levõ hzba itt megpakoljuk magunkat fegyverekkel, majd kitrnk a hzbl amit ekkor mr zombik vettek krl. tfutunk a szembe tallhat falhoz s a csaj rizsja utn fel kell ugranunk a villanypznkat sszektõ kbelre, majd ezutn vgigfutni rajta.

 

City of The Dead

Ugorjunk le a kbelrõl s menjnk t a temetõn, aztn megltunk egy hzat, a srokon keresztlugrlva rjnk el hozz. Kzbe gyeljnk arra, hogy a vzbe ne essnk bele, mert az rt a szervezetnknek. Bemegynk s legyilkoljuk a benn tanyz ?pkokat? s induljunk tovbb a kvetkezõ ht fel egszed addig, amg megltjuk a bio masst, ezt le kell gyilkolnunk. Clszerû egy Bloodraget benyomni s kzelrõl kaszabolni, mert a fegyverek nem sokat szmtanak neki. Ha ezzel megvagyunk mr csak az ajtn kell bemennnk.

 

Ghetto

Induljunk el a hzak fel, s ha odartnk menjnk be jobbrl az elsõ 3ba, a 4.be nem kell, mert gyis res. Tllõket kell keresnnk mindegyikbe. Az elsõbe a hts ajtn tudunk bejutni, majd fel a lpcsõn. A msodikba a falon t lehet bejutni, Jobb oldalon az ajt mellett van egy kis lyuk, ott kell betrni. Itt csak egy bio masst tallunk s meg is kell lni. A 3.ba pedig szintn htul lehet bejutni, legyilkoljuk az itt tanyz ellent s felfutunk a lpcsõn. Aztn mr csak a pznra kell felugrani s elfutni.

 

Town Hall

Jussunk el a nagy pletig s kerljk, meg ott fenn van egy kiszakadt rcs, ugorjunk be rajta. Menjnk az als szintre s trjk be a folyos vgn a repedsnl a falat. Menjnk be s tankoljuk fel magunkat fegyverekkel. Menjnk vissza ahhoz a hzhoz amerrõl jttnk s a lenti nagyobb ajtn, menjnk be. Fussunk t a msik terembe fel a lpcsõn s a szekrnynl felvett dinamittal, szrjuk meg a bio masst, ha jl clzunk, akkor 2 grnt s elpusztul. Innen ki s fussunk egyenesen a villanyoszlopig, ahova fel s el tovbb.

 

The Beauregard House

Irny a hz, fel a lpcsõn s be balra az elsõ ajtn vgig a folyosn s tallunk itt 2 dinamitot, ezeket vegyk is fel. Aztn ki fel a szemben lvõ tetõre, s zsupsz be a kmnyen :). Ha leestnk, akkor egy vgssal tudatostsuk magunkban, hogy ki lehet trni a falat. Egyenesen haladjunk tovbb, ne a lpcsõ fele. Vgig kell mennnk a szobkon egszen frdõszobig, ahol be az ajtn s egy liftet tallunk, amit meg kell tni. Ekkor kiderl, hogy nincs ram benne, ezrt kell elmennnk, ezt lenn talljuk majd a garzsban a kocsinl, gyhogy menjnk innen ki s a szembe lvõ lenti ajtn be. Az elemet, pedig a kocsi mgtt a hordnl talljuk. Mehetnk vissza a lifthez, amit megint meg kell tnnk. Lefel menet vegyk elõ a dinamitokat, mert itt lenn j reg bio mass bartunk tevkenykedik :) s, hogy ne szenvedjen hinyt robbanszerben, kapjon is a ?fejre?. Amint ez kssz, mehetnk is flfele. Irny az emelet fel a lpcsõn t az ebdlõn s menjnk be a 2. szobba s trjk ki a repedsnl a falat. Mr csak annyi van, hogy kijussunk a kiktõbe s elfussunk a kbelen.

 

Colonial Power

Megint a hzhoz kell menni s be a szembe elhelyezkedõ ajtn. Vgig a folyosn s fel az emeletre, itt trjk ki az veget s ssk meg a gpet, hogy zldre vltson. Mr csak annyi a dolgunk, hogy elintzzk lenn a bio masst.

City of The Dead II.

Menjnk be a szembe fekvõ pletbe s szedjk fel a fegyvereket, majd t a falon.

 

Old Town

Ez nem nehz kldets mindssze annyi a dolgunk, hogy kvetjk az llatkt. Elszr tetõkn aztn kbeleken s jra tetõkn s mindezt vegyesen egszen a csnakig.

 

Queen of The Underworld

Ez az elsõ vilg utols plyja s bizony nem is annyira knnyû :). Kapcsoljuk be az auraltst s menjnk el nagyjbl egyenesen a csnakig, amin egy knyv s gyertyk vannak. Itt egy voodoo ritul trtnt llapthatjuk meg :) s ennek gymlcse egy jl megtermett gizmo amit, gy pusztthatunk el, hogy levgjuk a lbait s utna a potroht bntjuk rendesen, a fegyvereink szinte hatstalanok gyhogy ezzel ne is nagyon prblkozzunk? Clszerû egy Bloodrage-t benyomni s gy megfosztani jreszkzeitõl, a fegyvereket pedig a kieresztett llatkkra hasznljuk s NE kerljnk a cspjai el vletlen se?

 

ACT 2.

 

Infiltration and Execution

Itt kapjuk meg a 3. ltsmdot, ami a bulett time-ra hasonlt s korltlan mennyisgben ll a rendelkezsnkre. Na de csapjunk a lecsba? Elsõ feladatunk az, hogy legyilkoljuk az ablaknl legelszõ irodamannt. Aztn menjnk ki s a balra tallhat ajtn menjnk be. Annyit jegyeznk mg meg, hogy clszerû a piros gombokat kiiktatni amint megltjuk, mert ha megnyomja valaki elg kellemetlen helyzetbe kerlhetnk. A kvetkezõ nagyobb teremben ugorjunk le bal oldalt s menjnk be az ajtn. Ha minden jl megy, akkor itt egy nagy ajthoz rkeztnk, ami mellett egy zld lmps kapcsol van (tovbbiakban ilyen ajtk tmegeivel fogunk tallkozni), de most ne erre menjnk, hanem a pirosan vilgt cella fele. A cella bal oldaln van egy ajt, most erre menjnk tovbb. Kerljk meg a teret, ahova rkeztnk s a msik ajtn menjnk be. Itt egy tankhoz kell elrnnk. Ugrljunk fel a legfelsõ szintre s menjnk a bal oldali (oszlopokkal szembõl nzve) faajthoz, amit knnyû szerrel be is trhetnk. Az ajt mgtt talljuk elsõ nmet nemzetisgû bartunk akit el is kell trlnnk a fld sznrõl. Clszerû ezt Bloodrageel tenni. Irny egy szinttel lejjebb s be balra a zld ajtn. (meg kell tni)

 

Communication Breakdown

Egyelõre csak egy t van arra kell menni :). t a knyvtron (nzznk be a sarokba, ott lesz egy shotgun) s a raktrpleten is. (Ne verjk szt az sszes dobozt flsleges gyis res :)) Menjnk tovbb egyenesen a nagyteremig, ahol lenne az irodsz, ha nem meneklt volna el a liftel. Nosza fussunk t egyenesen a msik oldalra s ssk meg azt a frnya liftet, had keressnk hozz elemet. Menjnk fel az ajt mgtt tallhat lpcsõn az emeletre. Megint menjnk tovbb ahhoz a rszhez, amelyiknl az t kettgazik az ajt utn. Itt ha elnznk jobbra akkor repeds van a falon gondolom tudjtok mit kell tenni :). Menjnk be s t az ajtn ljk meg az õrt ezutn meghal egy emberke, menjnk ki s nla van elem. Vissza a lifthez s menjnk le vele. Menjnk egyenesen az irodig ahol az officer tartzkodik, egy szp kis trral hatstalanthatjuk is. Fel az emeletre s keressk meg az zld ajtt, balra van.

 

Thule Chapel

Menjnk egyenesen a szkõktig, addig nincs semmi elgazs. Itt pedig be az ajtn. Mindjrt meg is ltjuk az eddigi legnehezebben meglhetõ ellensgnk. Ht akkor fogjunk neki s ljk meg :). Prbljunk ugrlva mg kerlni s a legtõsebb fegyvernkkel lõni amg meg nem fordul, ha elindul a msik oldalra akkor ugrljunk utna s megint lõjnk r amint golybefogad-kpessge megnõ. Ha megltk, akkor menjnk oda hozz s vegyk (f)el az iratait. Aztn indulhatunk vissza az elõzõ ajthoz.

 

Communication Breakdown II.

Utunk a szembe tallhat ?irnyt kzpont? fel vegyk s menjnk oda a gphez, hogy megosszuk, amit talltunk. Robbananyag utn kutatva induljunk jobbra, s a repedsnl menjnk egyenesen tovbb s rgjuk szt az als dobozt itt van a robbananyag. Vergõdjnk el oda, ahol az adst adtuk le az elõbb ssk meg a gpet s fussunk arrbb, majd le a lpcsõn t egyenesen a nagytermen, a raktron, a knyvtron s ki a zld kis ajtn.

 

Infiltration and Execution II.

Menjnk ki a tankhoz s a szembe tallhat ajtn. Menjnk vgig a folyosn, s ha kijttnk az ajtn, akkor a jobbra tallhatn folytassuk utunkat. Visszartnk a nagy zld ajthoz, most mr be tudunk menni rajta.

 

The Dock

Az elsõ tank tetejn tallunk egy gpgyt, ami hasznos lehet. Fussunk t a termen oda, ahol a szllt van a garzsba s a mellette lvõ ajtn be. Itt lesz a 4. clpontunk, akit egy Bloodrage hasznlatval nem nehz elintzni. Aztn feljebb is ugorhatunk egy szinttel s itt egyenesen tovbb (ne a ?speisesaal?-on). Egy ajthoz rnk, amit be kell trnnk, ezutn jn az 5. clpontunk, ha minden igaz az ajt mellett jobbra fenn lesz. Meglse utn menjnk le s ott egy faajt, amit szintn be kell trni, erre menjnk tovbb. Clszerû bekapcsolni az auraltst, mert a vrs kdben nem annyira egyszerû szrevenni az embereket. Itt ugorjunk feljebb. Menjnk ki az ajtn s fussunk vgig jobbra egszen addig, amg el nem gazik a folyos, itt menjnk be a ?waschraum?ba s kszljnk a kvetkezõ ellenre. Fegyverekkel nem nehz meglni. Folytassuk utunkat a folyosn s le a lpcsõn, be a sima ajtn s t egyenesen a nagytermen s menjnk ki innen az ajtn megint egy nagy terem fog kvetkezni itt jobbra, kerljk meg a tartlyokat s megint lesz szembe egy ajt, ezen menjnk tovbb, s lassan visszarnk oda ahonnan jttnk?

 

Infiltration and Execution III.

Jobbra kanyarodjunk el s menjnk a piros folyosn, aztn megint megltunk majd egy piros folyost erre tovbb s a 2 folyos utn egy ajtn, menjnk be, mgpedig azon, ami jobbra tallhat, itt megint egy zld ajthoz rnk.

 

The Barracks

Menjnk a waffenkammer fele itt t a nagytermen s a vgn be balra az ajtn (a speisesaalos ajtn) s itt benn is balra be a konyhba. Itt megint egy ellensg lesz, ha megltk s felszedtk a nla rejtõzõ cuccot, akkor menjnk vissza a plya elejn levõ zld ajthoz. Itt menjnk le s a szlltkon tallhatk gpgyk, ha nem lenne jobb fegyvernk. Utunkat a msik nagy terembe folytassuk, ahol a zld ajtkon menjnk be.

 

Lurking Underground

Fussunk vgig a folyosn a terembe, ahol egy veges ablak tallhat, ezt trjk ki s ugorjunk be s jobbra fenn pedig ki. Fussunk el balra s ltunk egy robbanst, ott ugorjunk t. Jobb sarokba fussunk, aztn pedig forduljunk meg s a szembe tallhat szobba jussunk be a jobb szln elhelyezkedõ ablakon. Kszljnk fel egy kisebb tmadsra s vigyzzunk a grntokkal. ssk meg a kapcsolt, hogy a kvetkezõ terembe lphessnk. Kapjunk is az alkalmon s menjnk t majd be a liftbe.

 

Death?s Quaters

Egyetlen egy utunk van egszen egy elgazsig, ahol is egyenesen tovbb egy nagy terem fel. Itt fussunk t s mr meg is talltuk a clpontunk. Erõsen javalott a Bloodrage alkalmazsa. Itt nagyjbl egyenesen tovbb addig, amg el nem rnk egy vizes rszig. Itt balra ugrljunk el a szraz rszig s futkossunk egy picit amg leszakad. Jobbra (a lpcsõvel szemben) tallunk egy repedst a falon itt t s fel a lpcsõn. Sajnos fegyvereket nem vihetnk tovbb? Menjnk be a liftbe.

 

Hell Hall

Vgig a folyosn s nyomjuk meg a kk bizgentyût s vissza az elejre. A kvetkezõ rsznl jobban tesszk, ha futunk, ahogy csak tudunk, mert a gyilkol kpessgnk most nem fog segteni. Ha tlltk ezt a rszt, akkor menjnk s a lpcsõ mellett tallhat egy kar, amit ha megtnk lellnak a fogaskerekek. Itt menjnk t s fel a lpcsõkn, aztn pedig vissza a csvesz tatyjhoz. Mivel jnnek utnunk kellemetlen emberek ezrt clszerû visszakapcsolni a gpet? Visszarve a gpgyllsokhoz dobjunk be nekik egy grntot. (nem fontos nagyon pontosan clozni, mert gyis felrobban a hordktl az egsz) Menjnk oda s vegyk fel a fegyvert majd be a mellettnk tallhat liftbe.

 

The Laboratory

Mivel nem szeretjk ha mrges gzt engednek rnk ezrt fogjuk magunkat s trjk be a legutols ablakot, majd ugorjunk be rajta s hzzuk meg a kart. Ekkor kinylik egy ajt arra menjnk tovbb fel a lpcsõn s hzzuk meg a kart. Aztn le a szoba msik felre s ott be az ajtn. t a szobn s itt megint egy kisebb csapat fogad bennnket ezektõl jobbra tallhat a kvetkezõ ajt. Itt elõszr balra majd a ketreceknl megint balra kell ttrni a falat. Ugorjunk ki az ablakon s a folyos msik vgn, pedig be, ezutn pedig jobbra tallhat a repeds. Ezek utn mr csak jobbra kell menni, hogy elrjnk egy kds helyre, ahol a kvetkezõ ellensg lakozik :). Ha megltk teleportls bartunkat, akkor nyomjuk meg a kart, ami az elsõ szinten van. Ezutn menjnk fel s egy piros ajtn be. Nem kell mst tenni vele, csak kitrni az ablakot.

 

Hell Hall II.

Ahogy betlttte a plyt, egybõl harcolhatunk is? Meg lehet prblni a Bloodrage-t htha tbbre mentek vele, mint n, de ktlem, mert ugyanolyan gyors akkor is, ha benyomjuk. Egy dologra kell figyelnnk, hogyha odafut a kapcsolhoz, akkor ugorjunk fel nehogy leessnk. Ha meghalt, akkor ugorjunk le, itt menjnk fel s be a baloldalon. A szrnyek meglse utn menjnk balra a falon tallhat fmrolhoz s ugorjunk be.

 

The Mill Mile

Ugorjunk fel a vastag csõre, aztn pedig a prknyra s itt szaladjunk el az utols ablakig, mert itt nincs rcs, s be tudjuk trni. Kszljnk fel a fogadbizottsgra, majd ugorjunk be. Nyomjuk meg a szembe levõ kapcsolt (szoba msik oldaln) ami beindtja a szerkezetet, ezt lthatjuk is. Menjnk oda s vatosan, nehogy sszepasszrozzon minket a gp jussunk t. (Clszerû a lasstst benyomni, mert gy knnyebb) Ugorjunk le majd az elsõ futszalagnl tovbb. Ha trtnk a szoba msik felben tallhat a kvetkezõ jrat, innen kirve jobbra van egy kapcsol, ami kinyitja a szembe elhelyezkedõ ajtt. Ha tmentnk a jraton balra szembe egy lift tallhat fussunk oda hozz s ssk meg. Az elemet jobbra a legszlsõ helysg vgn a rakodgpben talljuk. Menjnk le a Liftel s az elsõ folyosn jobbra, majd ?relatv? egyenesen (ezt nem fejtem ki bõvebben, mert csak egy t van) a szrnyekig. Hagyjuk, hogy az emberek elszrakozzanak velk az elejn, mert elg jl leveszik az letket, aztn ha meghaltak, akkor fogjuk magunkat Be egy Bloodrage s mr, lehet is kaszabolni õket. Induls tovbb egyenesen (a 3. nagy szrnyet nem kell meglni elg, ha elfutunk elõle). A kvetkezõ nagy teremben menjnk fel a lpcsõn a legtetejre, ahol a kapcsol van. Odarve egybõl ssk is meg, mert ez kinyitja a lenn tallhat lejratot. Ugorjunk r s indtsuk el.

 

Deep

Menjnk el jobbra s itt vgig egyenesen az ?Explosiv? fele. Majd a vgn be a nagy ajtn ami fl egy ?Achtung Explosiv? felirat van fggesztve. (Itt megtalljuk a robbananyagot) Induljunk is vissza a snekhez. Visszarve jobbra menjnk a terembe ahol egy nagy vasajt tallhat, ha az ajt fele nznk akkor balra szrevehetnk egy kis lyukat.. Ragadjuk meg az alkalmat s trjk be. A kvetkezõ szobban az egyik ajtt dobozok takarjk el. Verjk szt a dobozokat s trjk be az ajtt. Fussunk t a termen s be a folyosn ahol pedig egyenesen vgig (ne menjnk be egy kis szobba se, maradjunk a nagy folyosn). Ennek a vgre rve egy zrt dupla ajt van, amit szintn be kell trni, majd meglni a ?officert? aki itt van s elvenni tõle a detontort. Ezek utn megint menjnk vissza snekhez s balra tegyk le a bombt, majd menjnk htrbb. Ugorjunk t itt fenn s menjnk t a msik snprhoz, aztn pedig itt vgig s a vgn az ajtn be, majd megint t a msik oldalra s ssk meg a zld kapcsolt.

 

Deeper

Egyenesen menjnk tovbb a nagy alagton (a repedsbe ne essnk bele). A 3as elgazsnl menjnk a kzpsõ ton tovbb, amg el nem rnk a nagy ajthoz, ugyanis itt be s ezen a folyosn is vgig :). Elrnk egy nagy zrt rszig itt jobbra, ugorjunk be az ablakon. Innen kijutva megint egy nagy rszhez rnk, ahol hzak is vannak. Menjnk be a bal legszlsõbe, gy, hogy ugorjunk fel az emberkhez, aki lõ rnk s van egy lyuk tetõn, itt essnk le s itt t a szobn s be a vgn balra az ajtn. Erre van a kvetkezõ ?officer?. Ha megltk tallunk nla egy ?irnytkulcsot? a szoba htuljn van egy kapcsol, azt hzzuk meg s menjnk be. Itt van a robbananyag. Innen kirve kirobban a balra tallhat torlasz teteje. Erre menjnk is t, majd egyenesen tovbb vissza egszen a snekig. Amint visszartnk mehetnk is egyenesen tovbb egszen az elsõ kanyarig jobbra (el van torlaszolva az t) s itt menjnk t, majd be az ajtn itt megint egy officer lesz, akit nem nehz meglni. Ha meghalt akkor vegyk el a nla tallhat detontort. Innen kijutva balra induljunk el s ahol elkanyarodik az t ott tovbb a kisebb rszn, az ezutn kvetkezõ elgazsnl pedig balra. Ha letettk a bombt akkor htrljunk. Menjnk az elgazsig, s elõszr balra induljunk, majd az elsõ tnl menjnk befele (balra). Itt vgig s ugorjunk t a msik oldalra, hogy bekapcsoljuk a szivattyt, majd vissza a robbants elgazshoz s itt tovbb a legszlsõ ton egszen odig ahol megltk az elõzõ officert. Oda ugorjunk t s be balra ahol megint menjnk t a kapcsolhoz. Ezutn megint induljunk vissza m az elgazsnl egyenesen tovbb a kis ton s a nagy piros csõnl (balra) kanyarodjunk le. Itt menjnk teljesen vgig egszen az ajtig (Az egyik nagyobb mlyeds beszakad ezzel vigyzzunk). Nyissuk ki az ajtt s ezzel a lendlettel menjnk is be.

 

The Temple

A jratbl kirve menjk el balra flfele. Hasznljuk a 3. ltsmdot gy knnyebb odatallni ahhoz a fhoz, amibe bele kell majd ugranunk. Ha idertnk ssk meg a rs fltt tallhat zld szemet, hogy kinyljon a jrat. Itt menjnk le az aljra s ssk meg a szemet.

 

Temple Internal

Ha kicsit tovbbmegynk jobbra tallhat egy feljrat, itt menjk fel. Szembe tallhat vzszintes rsz (felttelezem taplgomba :)) erre ugorjunk. (Itt vegyk fel a raktavetõt, mert ksõbb j szolglatot tesz majd :)) Aztn a szembe fekvõ magasabbra s itt megint van egy vkony t, ami egy feljrba csatlakozik. Ennek a vgn egy kis t vezet a fal mellett. Jobbra induljunk el rajta a kvetkezõ gombig, ott pedig, ha megkerljk, van megint egy vkony t, ezen menj majdnem vgig s ugorj fel a kvetkezõ gombra, aztn megint. Innen vezet egy t, lefel menj vgig rajta. Itt megint jobbra s egy nagyobbfajta gon fel, majd ha a vgre rtl, akkor egy kis gon menj vgig s ugorj a melletted tallhat gombra. Az ton menj vgig majd megint az gon, s jobbra indulj el a prknyon. Aztn menj itt be, majd ugrlj le a terem legaljra s sd meg a szemet, ezutn be s megint sd meg a szemet.

 

Temple Guardians

Menj ki s ugorj a legmagasabban fekvõ ?gombra?, s sd meg az itt tallhat szemet. Ugorj le, majd menj be azon az ajtn, ami kinylt s itt ugrlj is fel. A legtetejn ljk meg a 3 gyilkos szndk lnyt. (Clszerû most elõvenni a raktavetõt majd sszeterelni õket s?). Miutn megltk õket keressk meg a legalacsonyabb rsz a szln is, itt ugorjunk fel. Aztn pedig menjnk tovbb. Keressk meg azt rsz, ahol egy ?g? csatlakozik a kvetkezõ szinthez, s itt ugorjunk fel. Innen, pedig egyenesen a kzpen csngõ dologra ugorjunk r, majd ezen fel s a msik oldalon tallhat egy nagy t, oda ugorjunk t s ssk meg a szemet.

 

Daemite Chamber

Ugrljunk fel a kzpen tallhat gmbhz, majd essnk bele (Itt kapjuk meg a 4. ltsmdot). Ugorjunk t arra az gra, ami a katonkhoz visz s ssk meg a gpet. A vide utn egybõl kezdjk el felfele futni, hogy nehogy felrobbanjunk.

 

Dante?s Inferno

Kezdjnk el balra futni ahogy csak brunk s ne trõdjnk az emberekkel, menjnk el egszen addig a tankig ami az alagt vgn van s ugorjunk a tetejre, majd fel.

 

Walls of Jericho

Menjnk be a szembe tallhat kis ajtn s kszljnk egy nagyobb ellenflre. Amint megltk ugorjunk is fel s menjnk be az ajtn aztn vgig balra.

 

ACT 3.

 

Red Summit

Menjnk egyenesen a vrfalhoz, s ott ugorjunk be majd fel a lpcsõn s ugorj t a hdon aztn pedig egyenesen a sarokig itt lesz az egyik ellensg. Innen balra menjnk el s megtalljuk a kvetkezõ clpontot. Az elsõ ellensg arrafele mszkl, ahol beugrottunk a toronyba. Amint megltk menjnk vissza a 2.-nak meglt ember fel s be a rcsos kapun.

 

Old Gaustadt

Indulj el balra a legszlsõ kk pont fele, ha odartl, menj be a kiszakad oldal hzba s ugorj fel a tetõre, majd onnan be a nagy pletbe. Menj le majd be az ajtn itt lesz a jobb sarokban egy raktavetõ, ezt vedd fel. Menj fel az emeletre s a lpcsõ mgtt tallhat ajtn menj be. Aztn pedig a msik oldalon a jobb sarokban tallsz egy eltorlaszolt utat, ezen vergõdd t magad, s itt jn a kvetkezõ ellensg. Meglse utn menjnk vissza a lpcsõig, de most balra felfele induljunk el s menjnk addig, amg fel nem rnk a toronyhoz. A torony mellett van egy szles lpcsõ, arra menjnk tovbb, s menjnk oda az ajthoz. Majd vissza s a lpcsõ s a torony utn elhelyezkedõ rsznl fel. Itt balra tallhat egy nagy terasz oda ugorj fel s onnan a tetõre itt, pedig sd meg a harangot, majd ugorj egy szinttel, lejjebb itt menj abba a sarokba, ahol egy kicsit ms sznû a fal s trd be, aztn megint s megint, most mr t is tudsz menni. Itt kanyarodj balra utna megint balra s odartl a kvetkezõ ellensghez. Amint meglted, menj vissza a szles lpcsõhz a tornyoknl, s most menj be az ajtn.

 

Unholy Mecha

Lõjk le az elõttnk tanyz robotot (Clszerû egyfolytban mozgsba lenni). Utna pedig menjnk el balra. Azutn pedig intzzk el az utnunk indul officert, ha megltk menjnk t a terem msik felbe. Bal a terem bal oldalnl a beugr fel van llvnyozva, menjnk itt fel s ugrljunk fel a kilg darabokon, s ha teljesen felrtl, akkor menj fel a lpcsõn, aztn pedig be jobbra.

 

Teachers and Traitors

ljnk meg minden embert, aztn pedig a terem msik oldaln, tallhat ajtn menjnk be s egy rgi ismerõs ksznt rnk (Mynce). Nem lesz egyszerû meglni, hisz õ a tanrunk, de azrt egy Bloodrage meg tudja knnyteni a dolgunk. Menjnk be ott ahol kiszakadt a fal s balra.

 

Nightfall

Jussunk ki az pletbõl balra aztn fel a lpcsõn. Amint kirtnk menjnk el balra le a lpcsõn s ugorjunk le a msik vrhoz s kezd el megkerlni. (Lthatod, ahogy meglik az egyik officert) Menj vissza oda, ahol leestl s ugrlj fel a kilg rszig, aminek menj is ki a vgre s ugorj vissza. Ugorj annak az pletnek a tetejre, ahol kijutottl s menj be az ablakon, aztn balra fel a lpcsõn menj fel teljesen, aztn pedig egy t van, arra menj is tovbb. Ha elrtl a toronyba, akkor sd meg az itt levõ kart. Menjnk egy szinttel lejjebb s ismteljk ezt meg. Menjnk vissza s ugorjunk ki az ablakon s az plet mellett tallhat ajtn, menjnk be (ahol a lmpa van).

 

Courtyard

Ugorjunk ki az ablakon jobbra, majd egyenesen folytassuk utunkat, amg egy szakadkhoz nem rnk. Ugorjuk t s aztn fel a leszakadt ?terasz? rszre ahol van egy faajt, ezt trjk is be. Ezutn jobbra menjnk vgig a folyosn s amikor elrkeznk a csigalpcsõhz menjnk fel rajta, majd megint folyos lesz aztn lpcsõ, de nem nehz ez a rsz, mert csak egy t van vgig. A legtetejn vgezzk ki az officert, aztn fussunk ki az pletbõl, ugyanarra amerrõl jttnk. Majd ugrljunk vissza a msik oldalra a trnek s ugorjunk be azon a rsen ami kirobbant. Nincs ms htra mint felmenni a torony legtetejre a csigalpcsõn s kiugrani onnan.

 

The Windmill

Annyit kell tennnk, hogy leugrunk s a ?tartrudakat? (fa) szpen sztkaszaboljuk, ha leszakadt tegyk meg ugyanezt a kvetkezõ szinten is, majd a kitrt falon menjnk ki. (A Hedroxokat ne prbljuk meglni, mert halhatatlanok)

 

The Bridge

Aknamezõre rkeztnk, mit tesz ilyenkor a j Splinter Celles? Ht bekapcsolja a 3. ltsmdjt? Sajnos hamar rjn, hogy ez gy nem fog menni, gyhogy ki kell tallni valami mst. Ennek a rsznek az a lnyege, hogy egyfolytban ugrljunk s minl kevesebbet legynk a fldn. Elsõknt ugorjunk fel valamire elõttnk, aztn pedig el a toronyig, innen, pedig balra a lpcsõhz. Felrve fussunk t a hdon, ahogy csak tudunk, s ne lljunk meg egy pillanatra se. Amint megltk az officert induljunk is be az ajtn.

 

Doppelganger

Induljunk el krbe s a bejratot meg tallva induljunk be. Ha megltk a testvreket, akkor ugorjunk fel a ltrra. Trjk t a kaput, majd menjnk be a szembe levõ ajtn.

 

Of Wulfs and Demons

Menjnk vgig a folyosn. Elõszr mindenkpp a szrnyet ljk meg, mg amg kicsi. Fenn vannak fegyverek, s egy raktavetõt is lehet tallni, ezekkel intzzk el. Aztn pedig a nmet katont intzzk el, sok BloodRage segt a dolgon.

 
Time
 
Jtkok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptr
 
Resident Evil Apocalypse
 
Jtkok ismerteti
 
Resident Evil sznszei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videk!!!!
 
Tidus
 
nap kpe
 
Ezt nzd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezrt szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!