Resident Evil 2
Leon „A” trtnete
Mivel Claire a msikoldalon rekedt, s a zombik is vszesen kzelednek, azonnal kezdj el futni az egyetlen lehetsges irnyba, elre. Mivel az urak elg lassak, ne pazarold rjuk a tltnyt, fuss el kzttk, el az utca vgre, ahol szaladj be a fegyverboltba. Itt a kis kzjtk utn vedd fel a tltnyeket a pult vgben, amikor elindulsz a polcon lvkrt, jdonslt bartodat kisebb baleset ri. Mivel most van egy kis idd, adnk egy tippet: nyomd meg a Select-et, s a Button Config.-ot tedd t a Type C-re. Ezzel ugyanis amikor elveszed a fegyvert (R1), a figura automatikusan a legkzelebbi ellenfelet veszi clba. Ezutn vedd fel a msik trat is a polcrl. Szerintem a boltost marcangol zombikat nem rdemes lelni, mert a hulla mellett csak egy shotgunt tallsz patronnal, de az meg lesz majd ksbb is, kr a tltnyrt. Teht ki a boltbl, vgig a siktoron. A fehr kocsi htuljban van egy tr, kzben a zombik kinyitjk a kerts kapujt. Vgezz velk, majd haladj tovbb. Mikor a lpcsn lejssz, jobbra a kukban tallsz mg egy trat. Mssz t a kontneren, kerlj ki mindenkit s fuss tovbb. A busz mellett lakmrozkat hagyd bkn, inkbb szllj fel a buszra. A buszban jabb tr vr, meg kt potyautas. Ezutn mr kisebb buktatkkal, de szabad az t a rendrsgig. Most vedd fel a trkpeket. Az elcsarnokba elszr a 3-as szobba menj be, ahol egy haldokl rendrtl megkapod a mgneskrtyt. Ezt vidd az 1-es csarnok kzepn lv szmtgphez s nyisd ki vele az els emeleti ajtkat. Vedd fel az asztal sarkrl a tltnyeket, de van itt egy rgp is, ezeken lehet a jtk sorn menteni. Javaslom, hogy az Ink Ribbon-okat ne hordozd magadnl, mert szinte minden rgp mellett tallsz egyet. Irny a 2-es szoba, itt tegytek ki a kst a ldba, vegytek fel az rst a padlrl, majd menjetek a ngyes folyosra. Itt a fejetlen rendrt tkutatva jabb tltnyekre lelsz. A vrtcsnl kellemetlen meglepets r, egy nyalakod szrny tmad rd. A 6-os szobban a bejrattl balra tallsz egy Operation Report-ot, htul a kis helyisgben gyjtsd be az ngyjtval a kandallt. Ekkor megkapod az els piros kvet, a kandalltl jobbra a sarokban van egy tltnytr is. A 8-as folyosrl fel tudsz menni az emeletre. Az emeleti 6-os folyosn told t a szobrokat az alapllsukkal ellenttes oldalra, a fal tvben vilgosabb sznnel jellt, ngyzetre. Most mr felveheted a szobor kezbl kihull kvet. A 3-as szobban, mely a S.T.A.R.S. csapat irodja, a szekrnybl vedd ki a shotgunt. A szekrnnyel szemben van egy lda, abban egy elssegly spray. Chris asztaln megtallod a napljt, alatta az Unicorn medlt. Htul a nagy asztal mgtt van mg tltny. Claire l s virul, rohanj teht vissza az elcsarnokba. Az elcsarnokban tedd be a medlt a szkkt- szoborba, s tied a Spade kulcs. Most mr ki tudod nyitni az 5-s szobt, ahol a bejrattal szemben a polcon van egy Patrol Report. A fmltrt told oda a szekrnyhez, a tetejrl felveheted a kurblit. Irny a msodik emelet, ahol az j kulccsal be tudsz menni a 2-es folyosra. Az egyik vge zskutca, itt nmi muncit tallsz. Van mg itt egy kisasztal is, ebben olyan alkatrszek vannak, melyekkel t tudod alaktani a pisztolyodat automata fegyverr, okvetlenl tedd majd meg. Az asztal melletti ajtn tudsz bemenni a knyvtrba. A belps utn szaladj fel a lpcsn, majd ki az els ajtn. Ez a harmadik emelet. A folyos vgn van az 1-es szoba, a falon egy nyls, ide tedd be a kurblit, akkor lejn egy lpcs. Itt most mst nem tudsz csinlni, de legalbb megszabadultl a kurblitl. Vissza a knyvtrba, szaladj el az ajtval szemben lv prkny vgre. Fldet rs utn vizsgld meg a falon lv kpet, s a szerint lltsd be a knyvespolcokat. Elszr nyomd meg a falon lv piros gombot, ekkor ki tudsz menni. A bal szls polcot mozgasd egyet jobbra, a kvetkezt is egyszer jobbra, ekkor kinylik a kp s ki tudod venni a Bishop dugt. Menj ki a dupla ajtn, a 7-es folyosm engedd le a vszltrt, gy ksbb knnyebben tudsz kzlekedni. A 8-as szobban vedd fel a titkrn napljt s ha akarod a Small Key-t. a 14-es folyosm trsasgod akad. Mivel az egyik vgn vgan ropog a tz, menj ki az ajtn. Ezen a folyosn van egy vasajt, kinyithatod, de ne menj ki. inkbb rohanj el a vgbe, a madaras hullnl van egy tr. A varjakat az automata clzssal knnyel le tudod lni. A 13-as erklyen megtallod a tz okt. Menj le a lpcsn, t az udvaron, a 18-as helyen vedd fel a Valve Handle-t. menj vissza a helikopterhez s a kerts mgtt a kerkkel nyisd ki a csapot. A helikopter roncsai kztt lszert tallsz. Most szaladj vissza a 8-as szobba s vedd magadhoz a kt piros kvet. A lngok eltntek, be tudsz menni a 15-s helyre. Itt tedd be egyenknt a kveket a ni mellszobrokba, ekkor felveheted a King dugt s a ldrl a Diamond kulcsot. Van itt nmi munci is a sarokban. Na most kimehetsz a 16-os balkonra, majd le az els szintre. A folyosn kutasd t a hullt s nyugtzd, hogy a szemkzti ajthoz Heart kulcs kell. A hatalmas mret 15-s szobban van egy kis helyisg, benne egy szf. A kombinci 2236, benn nmi lszer s egy trkp. Az rasztal mgtt tbb zld nvny is lapul. A szobbl a dupla ajtn menj ki s szaladj vgig a 14-es folyosn. A 1O-es s 11-es szobkbl szedj fel mindent, a lnyeg a Rook dug. Szaladj t a 8-as folyosra, ahol ki tudod nyitni a 17-es szobba vezet ajtt. Tisztogats utn vedd fel a filmet s a patronokat a fikokbl, majd menj t a 3-as szobba. A kis kuckban jra tallkozol a fekete fickval, de ezttal valamivel rosszabb llapotban van. Mellette az asztalon ott a Heart kulcs. A helyisg nagyobb rszben az egyik asztalon van egy dvzlet, a sarokban nmi zldsg, a szekrnyben lszer. most mr ki tudod nyitni az els emeleti 15-s ajtt a Heart kulccsal. Az t az alagsorba vezet. Ezen a folyosn nmi sintr munkt kell vgezned, majd menj be az 5-s szobba. Itt az egyik falon van egy szerkezet, mellyel be tudod lltani az lloms energia- elltst, a polcon egy trkp. Az els kapcsolt nyomd fel, a msodikat fel, a harmadikat le, a negyediket fel, az tdiket le. gy ksbb majd ki tudod nyitni a 4-es fegyverszoba ajtajt. Az 1-es parkolban tallkozol elszr Ada-val. Segts neki flretolni a jrgnyt, majd menj utna a 8-as folyosn t a 9-es brtnblokkba. Itt raboskodik Ben, az jsgr, aki rtkes dolgokat a vrosban foly esemnyekrl. A beszlgets utn s polcrl vedd fel a horgot, kint az asztalrl a tltnyt, majd menj be a 1O-es kamrba. Szerintem rdemes lelni a kutykat, mert akkor mr Claire „B” kldetsben mr nem lesznek itt. A fedelet emeld fel a horoggal, gy lejutsz a pincerendszerbe. A pkok mellett knnyen el lehet szaladni. Mssz fel a ltrra, majd menj be a kis szobba, ahol vedd magadhoz a hrom megszerzett dugt. Menj be a folyosn lv ajtn, az 1-es terem msik vgben pedig rakd be a dugkat a gpbe. Ez azrt kellett, mert itt ksbb meg kell kzdened egy fellensg-gel, s jobb ha a felesleges dolgok helyett inkbb gygyszert s lszert viszel. Menj ki ott, ahol bejttl, gy jra tallkozol Ada-val. Most egy ideig t kell irnytanod. Miutn kilpsz az ajtn, rgtn ldd le a kt kutyt. Ha akarsz Leon-nak egy kis rmet szerezni, a msik oldalon van egy nyitott helyisg. Itt menj le a lifttel s vedd fel a patronokat. Most mr koncentrlhatsz a kldetsre. Fent szaladj t a hdon, majd be a 2-es szobba. A falon van egy trkp, vedd fel. A sarokban le tudsz ereszkedni a medence kzepbe. Itt az a feladat, hogy told be sorban a ldkat a fal tvbe. Ha ksz vagy, menj fel a vezrlpulthoz, ahol a kapcsolval tltsd fel vzzel a medenct. A msik oldalon a polcon ott a Club kulcs. Ezek utn menj vissza oda, ahonnan elindultl, Ada tadja Leonnak a cuccokat, s mr mehetsz is tovbb jra Leon-nal. Indulj el visszafel az alagsor 7-es szobjba, ami a hullahz, s mr nyithat. Htul a szekrnyben van a piros kdkrtya, s nmi meglepets. A krtyval kinylik a fegyverszoba, itt szedd ssze a lszereket, de szerintem az oldaltskt s a gpfegyvert ne vedd fel. Irny vissza fel az rsre. Kzvetlenl a lpcs mellet van a 19-es szoba, bent tallsz nmi lszert, a naplt s a magnumot. Innen nincs messze a 18-as szoba, ahova gy menj, hogy legalbb kt res helyed legyen az Inventoryban. Itt elszr gyjtsd be a klyht, majd a falon lv mcseseket, 12, 13, 11 sorrendben. Vedd fel az gy szabadd tett fogaskereket, a filmet az asztalrl, s most menj el a 9-es szobba. Van a fikos szekrnyben egy tr, az asztalon egy Operation Report 2. A hts sttszobban hvd el a filmeket. A pisztoly tuning rszeket mr felvetted? Ha nem, itt az id. Bcszz el a rendrsgtl, s a knyvtron keresztl menj fel a harmadik emeletre, az 1-es szobba. Mivel itt mr leengedted a lpcst, feljebb mehetsz, van itt egy gpezet, amelybe tedd be a fogaskereket, majd nyomd meg a gombot. A nylsbl vedd fel a Knight dugt, majd ereszkedj le a szellzcsatornba. Ben bartunk a brtnben sajnos szrny vget r. Vedd fel a levelet, legyen nlad nni gygyszer, majd menj el oda, ahol bedugdostad a dugkat. Hoho, itt egy szrny. t legjobban gy tudod elintzni, ha folyamatosan lvd az talaktott pisztollyal. Nha clozz lefel is, mert ha rd msznak a gyermekei, nem tudsz lni. Nem nagy gy elintzni a kicsikt, ha van elg pisztoly tltnyed. Tedd be a negyedik dugt, de mieltt tovbbmennl gyzdj meg arrl, hogy nlad legyen a Valve Handle. A B1 csatornba fogsz jutni, de ide nem kell trkp. Itt a szobban van egy csom cucc. Told el a szekrnyt, gy le tudsz menni a raktrba, ahol kt falilmpban is meg kell gyjtani a tzet. Van itt egy tr lszer meg pr patron. Most mr tovbb mehetsz, le a lifttel. Ez a B2 csatorna. Itt jra tallkozol Adval. Sajnos egy ismeretlen n megsebest, gy eljulsz. Ismt Adt kell irnytanod. A folyosn van egy trkp. Szaladj a n utn, lthatod, hogy felmegy a szellz ltrjn, tedd te is ezt. Menj tovbb az egyetlen lehetsges irnyban, ezutn egy hosszabb prbeszdes rsz kvetkezik, amelybl egy csom dolgot megtudsz. Miutn leesett a csaj, menj t a hdon, majd le a ltrn. Valamit megltsz. Kzben Leon maghoz tr. Menj arra mint Adval, de a ventiltor most mr zemel, gy arra nem tudsz tovbbjutni. A sarokban hever kt hulla nluk lszert s egy Wolf medlt tallsz. Fuss visszafel a folyosn, majd menj ki a rcsos ajtn. Ennek a folyosnak a vgn lthatsz egy ajtt, de annyira zubog a vz, hogy egyenlre nem tudsz hozzfrni. A vzess mellett van egy gp, ide dobd be a Wolf medlt, hogy ne foglalja a helyet. A htad mgtt lv jratban viszont tovbb tudsz menni. A prkny vgn van egy gp, itt a kerk segtsgvel ereszd le a hidat. A msik oldalon ugyanilyen nyls van, itt meg tekerd vissza a pallt az eredeti llsba. Van itt pr tltny meg nmi zldsg. Tovbb haladva a 8-as folyosra jutsz. Itt az els kanyarban van egy kapcsol a falon, ne feledkezz meg rla. Menj el a folyos vgre, ekkor megjelenik az aligtor. Rohanj visszafel, s nyomd meg a vszkapcsolt. A kies palack olyan szles, hogy az aligtor szjba beszorul. Clozd meg, s eressz bele egyet. Bumm. A folyos vgn most mr ki tudod nyitni az ajtt a piros gombbal. Ada szpen bektz, fent rohanj t a hdon, s fel a rmpn. A vgn ott egy hulla, az Eagle medl meg egy napl. A msik irnyban van a ventiltor kapcsolja, amit ismt a piros kerkkel tudsz elzrni. Tedd meg s menj t a msik oldalra a 3-as folyosn lv gphez, amelybe tedd be az Eagle medlt is. A gomb megnyomsval kimehetsz az ajtn. A folyos vgn ott egy lanovka szer valami. A jobb oldaln van egy panel, itt add r az ramot, majd szllj be. A kocsiban utastrsatok akad, mindig lj bele a mancsba. rkezs utn gyjtsd be a jelzgyt, ekkor megcsillan a fegyvertr kulcsa a sarokban. A gyrban vagy. Gyernk fel a ltrn. Fent az egyik elgazs vgben a hullt tkutatva shotgun tuningra lelsz, szereld fel. Menj tovbb, az 1-es szobban egy csom tltny s gygyszer vr rd. Kint van egy liftkocsi. Szllj be, a vgben van egy kulcs, ezt hasznlni kell a kint lv panelen. Indtsd be a kocsit. Rvidesen megjelenik a kettes fellensg, William. Menj ki a kocsibl s kzdj meg vele. Csalogasd krbe- krbe, ha megt rgtn gygyts. Ok, a nehezn tl vagy. Most a 4-es laboratriumban vagy. Miutn eldumltl Adval a szobban, szedd fel a cuccokat, majd menj ki. Elszr a kk folyosra fuss be, melynek vgn van egy fagyott szoba. Itt vedd fel a biztostk tartt a kis polcrl, s hasznld a jobbra lv gpezeten. Ezt tedd be a folyosrendszer kzppontjban lv foglalatba. Most a piros folyost vlaszd. A 6-os szobban vedd fel a computerrl s a padrl az iratot, majd kapcsold be a szmtgpet. Beindul egy „anti B.O.W.” folyamat, amitl a leveg zld lesz. A szekrnyben van egy lngszr, ezzel kiirthatod a szellzben lv nvnyt. Ha akarsz mssz t itt a 7-es szobba, s rgtn ldd le a kt nyalkt. A szekrnyben tltnyek vannak. Az 5-s szobban kt nvny vr, fts be nekik. Menj le a ltrn, el a 2-es folyos vgbe. Ez az 5-s laboratrium. A 3-as szobban a monitorok alatt van a trkp. Az 5-s szobban a szekrnyben a magnum tuning rszei vannak, ezzel knnyen leszedheted a zombikat s a nyalkkat. Legyen is nlad a magnum. Irny a 7-es szoba, ahol kisebb trsasg vr, plusz a laboratrium mgneskulcsa. Ezzel mr ki tudod nyitni a 8-as szobt, ahol ldd szt a lepkt, s valamelyik kisebb fegyverrel tiszttsd meg a szmtgp krnykt. Bejelentkezs utn a Guest szt rd be. Jjjn az utols kr. Gyernk vissza fel a 4-es laboratrium 8-as szobjba. Nincs ms dolgod, mint lelni a zombikat s felkapcsolni a villanyt, a szoba vgben a boncasztal mellett van az MO diszk. Ezt felvve menj vissza az 5-s szintre ahhoz az ajthoz, ami a 9-es folyosra vezet. Vedd magadhoz a gygyszereidet, a tltnyeket, s menj be a 1O-es szobba. A msik oldalon van a lift hvgombja. Nyomd meg majd kzdj meg a fellensggel. Vigyzz, mert t is fog alakulni. Mondjuk mg gy sem nehz elintzni. Mikor ksz vagy, pp megjn a lift, futs ki, majd vgig a folyosn a szabadsg fel.
Claire „A” trtnete
Ugyanott kezdesz, mint Leon. A fegyverboltban most sem rdemes megkzdeni a zombikkal, mert csak egy nylpuskt kapsz. Inkbb a kt trat vedd fel. Fuss el a rendr rsig, t kzben gyjtsd be a tltnyeket. Kezd a sebeslt rendrrel, majd nyisd ki az ajtkat a krtyval. A 2-es szobban a Lockpick-kel ki tudod nyitni a fikot, gygyszer van benne. A nyalakodt kerld ki. A 6-os terembe mg ne menj be, mert nincs ngyjtd. Legjobb, ha a 2. Emelet 6-ban betolod helyre a szobrokat. A S.T.A.R.S. irodban vedd ki a szekrnybl az aknavett, vedd fel a naplt s az Unicorn medlt. Kifel jn egy fax, ezt is elolvashatod. Az aknavetvel mr knnyedn le tudod szedni a nyalkt a visszat sorn. A medlt rakd be az 1-es terem szkktjba, s megkapod a Spade kulcsot. Ezzel be tudsz menni az 5-s szobba, itt a lnyeg a kurbli. A msodik emeleten a 2-es folyosn tallkozol elszr Sherryvel. Ldd le a zombit, ezutn minden bizonnyal sszefutsz Leonnal. A knyvtrbl menj fel a harmadikra, hasznld el a kurblit az 1-es szobban, majd a knyvtr polcainak belltsval vedd fel a Serpent kvet. A dupla ajtn menj ki, ereszd le a ltrt a balkonon s irny a 2. Emelet 8-as szoba. Itt mindenkppen vedd fel az ngyjtt, most mr lemehetsz a vszltrn az elsre a 6-os szobba. A kandall begyjtsval tied az els piros k. Most jn a helikopter tznek eloltsa. Fel a msodikra a ltrn, a kerk a 18-as helyisgben van. Nyisd ki a csapot, a fst krnykn muncit tallsz. Vedd magadhoz a kt piros kvet, s a 2. Emelet 15.s szobjban helyezd be ket a szobrokba. A ldn ott a Diamond kulcs, a szoborban a kk k els darabja. Most a 16-os erklyen t lemehetsz az 1. Emelet 15-s szobjba, ahol nyisd ki a szfet a 2236 kombincival. Az emelet msikszrnyban ki tudod nyitni a 17-es szoba ajtajt, itt a nagyobb mret fikok egyiknek megpiszklsval megleled a robbananyagot. A sebeslt fekete rendr mellett van a detontor. Most gyorsan szaladj t a msik oldalra a 11-es szobba, itt mindenkpp vedd fel a polcrl az Eagle kvet, s a 1O-est se hagyd ki. A msodikon a 14-es folyosn kombinld ssze a robbananyagot s a detontort, majd az ajt tvbe helyezve robbantsd fel a torlaszt. A 11-es szobban megismered az enyhn szlva klns rendrfnkt, majd a prbeszd utn a 1O-esben jra Sherryt. Visszafel a fnk szobjban az asztalon ott a Heart kulcs. Ezzel mr ki tudod nyitni az 1. emelet 15-ben az alagsorba vezet ajtt. Gyilkold le a kutykat, majd javtsd meg az ramelltst az 5-s szobban ( fel, fel, le, fel, le). Most menj el a 6-os folyosra, le a csatornanylsba. A kis szobban pakolgathatsz, amikor kilpsz, jfent belebotlasz Sherrybe. Most t fogod irnytani. Vigyzz, mert a kislnynak nincs fegyvere, vele ki kell kerlni a kutykat. Nem muszj, de tszaladhatsz a jobb oldalra, itt lszert tallsz. A feladat itt is az, hogy a hdon tkelve eljuss a pince 2-es szobjba, ahol told ssze a ldkat, ereszd be a vizet, majd szedd fel a Club kulcsot. Menj vissza Clairehez. Az alagsorban ki tudod nyitni a hullahzat, ahol megtallod a piros kdkrtyt. A fegyverszobban szerelkezz fel, most mr feldobhatod az oldaltskt is. Menj fel az elsre, a 19-es szoba immr nyithat. Gyjtgess be mindent. Menj a 18-ba, gyjtsd meg a klyht, majd kapcsold be a mcseseket ( 12, 13, 11). Tied a fogaskerk, s akr a film is. A kereket vidd fel a harmadikra az 1-esbe, tedd be a gpbe, indtsd be, majd vedd fel a kk k msodik felt. Rakd ssze a kt kk kvet, vedd magadhoz a msik kettt is, s menj a fnk szobjba. Az asztala mgtt van egy kp, ezt nyisd fel, majd tedd be mindhrom kvet. Itt van Sherry is. A kinyl ajtn csak gy menj be, ha van nlad nmi lszer s gygyszer, mert fellensg jn. menj le a lifttel, beszlj a fnkkel, majd tovbb menve lefel rvidesen megltod a kicsikt. Adj neki a grntvetvel. Ok, gyztl. Engedd le a ltrt a pall vgn, de ne menj fel, elszr fuss vissza Sherryrt. Figyelj r oda, mert ha lemarad, lekuporodik a fldre, s mindig vissza kell menni rte. Most menjetek fel az elbb leeresztett ltrn. Rvidesen jra Sherryvel leszel. Menj elre, ki a szobbl, majd mssz keresztl a szellzn. A szemt kzt megtallod a Wolf medlt. Kzben jn apuci is! jra Claire vagy. Haladj tovbb, rvidesen egy szobba jutsz. Itt a piszklval ki tudod nyitni a raktr ajtajt. Mieltt kimsz a szobbl a lifttel, vedd magadhoz a kereket. A B2-es csatornban vagy. A 6-os folyos vgn a hullknl lszert tallhatsz. A 3-as folyosn t, menj be az 5-s szobba. Itt megismered Sherry muterjt, akivel hosszan elbeszlgetsz. Ereszd le a hidat a kerkkel, majd a msik oldalon tekerd vissza. A 8-as folyosn szembetallkozol a krokodillal, amit a cpa mdszerrel intzhetsz el. A 1o-es teremben vedd fel Sherryt s a medlt, msszatok fel a ltrn, itt a hullnl megtallod az Eagle medlt. Tvozni a kerkkel lelltott ventilltornl tudtok. A kt medlt dobd be a 3-as folyosn lev gpbe. A lanovkt indtsd be kvl, majd szlljatok be. A kis kulcs ott van a fal tvben. A gyrban vagy, az egyik folyos vgn egy szuper fegyvert tallsz. Az 1-es szobban vedd fel a muncit, majd a kocsiban lv kulccsal indtsd be a liftet. Rvidesen megjelenik William apuka, akit a kocsin kvl intzhetsz el. A 4-es laboratrium 2-es szobjban vagy. Szedd ssze a cuccokat, majd menj a kk folyos 4-es szobjba, ahol vedd fel a biztostk tokot. Hasznld a jobbra lv gpen, majd a biztostkot tedd be a folyoskeresztezds kzepbe. A piros folyos 6-os szobjban kapcsold be a komputert, majd a szellzben tekerg nvny kilvsvel t is mszhatsz a 7-es szobba. Vgl a 5-s teremben mssz le a ltrn az 5-s laborba. Az els teend a 7-es szobban lv piros kdkrtya felvtele. Ezutn menj t a 8-asba, tkzben elkerl Anette. Miutn elfekdt, vedd el tle a szrum instrukcikat. A 8-asban csapd szt a lepkt, a szmtgpbe a Guest nven jelentkezz be. Most menj fel a 4-es laborba, a 8-as terembe. Itt kapcsold fel a villanyt, vedd fel a szrumtartt s az MO diszket. Van itt egy gp, amelybe tedd be a tartlyt, kapcsold be a jobbra lv gpet. Ezutn a computernl fel tudod venni a ksz cuccot. Most mg egy krd lesz, le a 7-es terembe, ahol felvetted a kdkrtyt. A terem egyik sarkban van egy gp, amelybe tedd be a szrumtartt, gy vgre ksz van az orvossg Sherry szmra. A 9-es folyosn lv ajtt az Mo diszk nyitja, s itt mr csak a fellensggel kell megkzdened. Kifel mr csak rohanni kell.
Leon & Claire „B” trtnete
A „B” kldetsekben a szereplk a kamion msik oldaln kezdenek. Mshonnan jutnak be a rendrrsre, egy kulcs segtsgvel. A kulcsfontossg trgyak mshov kerlnek, s azok a dolgok is kihatssal vannak a trtnetre, amelyet az „A” sztoriban tettl. Mivel a kt szerepl segti egymst, gy mr olyan helyekre is eljutsz, ahova az „A” sztoriban nem. Megismered a trtnet azon rszeit is, melyeket eddig nem magyarzott meg a jtk. A legnagyobb jdonsg a szuperlny, Tyrant megjelense. j feladatokat is csak a trtnet legvgn, a lanovka utn kell csinlni, de ezekre magadtl is rjssz majd. Egy kisebb rumli ugyan lesz a jtk vgn, hiszen a menekl vonatot kt biztostkkal be kell indtani, s mg egy kellemetlen utastrsatok is akad az utols pillanatban. De ne felejtsd el, hogy csak akkor teljes a jtk, ha A-B sorrendben jtszod vgig. A „B” jtkok vgn is tudsz menteni, ez egy titkos dologhoz kell.
Titkok
j ruhatr h seidnek Kezd el a jtkot, de addig ne vegyl fel semmit, amg el nem rsz a rendrrs mellett lv aluljrba. Itt tallkozol egy rgi ismerssel, akit ha meglsz, egy specilis kulcsot tallsz nla. Ez nyitja az els emelet 9-ben lv szekrnyt.
Nem csak jobb cuccokat tallsz itt, de Leon egy kzzel tud majd lni,
Claire pedig egy ersebb pisztolyt kap!
Raktavet , rk lszerrel (a pakol ldban) Nyomd vgig az „A” kldetst 2 ra 3o percen bell, minimlis mentssel. Ha ksbb hasznlod mindenkppen csak B-t fogsz kapni, az idtl fggetlenl.
rk Submasine Gun ( a pakol ldban)
A „B” trtnetet 3 ra alatt nyomd le. Ugyanaz vonatkozik r mint fentebb.
rk Gatling Gun ( a pakol ldban)
A „B” trtnet 2 ra 3o perc alatti vgigjtszsa esetn kapod meg. Ugyanaz vonatkozik r mint fentebb.
Titkos kp Rebecca-rl, a RE-b l Kutasd t a hts feldlt asztalt a S.T.A.R.S. irodban 5o-szer! Tallsz egy filmet,
amit hvj el.
Hunk, a vrustolvaj kommands
Jtszd vgig valamelyik „A-B” kldetsprt A osztlyzattal, ekkor kapod meg ezt a mentett llst. Hunk kldetse kizrlag gyilkolsbl- tllsbl ll, fel kell
vinnie a szrumot a rendrrsre.
Tofu, a fura figura
Akkor jn el, ha hatszor egyfolytban vgignyomod a jtkot! Elszr valamelyik „A”-t, majd a mentett llsbl a „B”-t, enek a vgn ugye jra menthetsz, s gy tovbb. Mindig a mentett llsbl menj tovbb. Ja, minden sztorit A fokozaton kell befejezned!!!
Akuma, a Street Fighter 2 sztrja
Nyomd vgig a jtkot a fent emltett mdszerrel hatszor, de csak kst s pisztolyt hasznlhatsz. A hetedik kldetsben, a labor computerbe Akuma nven jelentkezz be. Ekkor kimenthetsz egy j llst. Akumnak nem kell kulcs az ajtkhoz, s tzlabda a fegyvere. |