Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Naptr
 
Zenk
 
Extrk
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
vgigjtszsok
 
Ms jtkok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hnap jtka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Vgigjtszs

Resident Evil 2

 

 

 

Leon „A” trtnete

Mivel Claire a msikoldalon rekedt, s a zombik is vszesen kzelednek, azonnal kezdj el futni az egyetlen lehetsges irnyba, elre. Mivel az urak elg lassak, ne pazarold rjuk a tltnyt, fuss el kzttk, el az utca vgre, ahol szaladj be a fegyverboltba. Itt a kis kzjtk utn vedd fel a tltnyeket a pult vgben, amikor elindulsz a polcon lvkrt, jdonslt bartodat kisebb baleset ri. Mivel most van egy kis idd, adnk egy tippet: nyomd meg a Select-et, s a Button Config.-ot tedd t a Type C-re. Ezzel ugyanis amikor elveszed a fegyvert (R1), a figura automatikusan a legkzelebbi ellenfelet veszi clba. Ezutn vedd fel a msik trat is a polcrl. Szerintem a boltost marcangol zombikat nem rdemes lelni, mert a hulla mellett csak egy shotgunt tallsz patronnal, de az meg lesz majd ksbb is, kr a tltnyrt. Teht ki a boltbl, vgig a siktoron. A fehr kocsi htuljban van egy tr, kzben a zombik kinyitjk a kerts kapujt. Vgezz velk, majd haladj tovbb. Mikor a lpcsn lejssz, jobbra a kukban tallsz mg egy trat. Mssz t a kontneren, kerlj ki mindenkit s fuss tovbb. A busz mellett lakmrozkat hagyd bkn, inkbb szllj fel a buszra. A buszban jabb tr vr, meg kt potyautas. Ezutn mr kisebb buktatkkal, de szabad az t a rendrsgig. Most vedd fel a trkpeket. Az elcsarnokba elszr a 3-as szobba menj be, ahol egy haldokl rendrtl megkapod a mgneskrtyt. Ezt vidd az 1-es csarnok kzepn lv szmtgphez s nyisd ki vele az els emeleti ajtkat. Vedd fel az asztal sarkrl a tltnyeket, de van itt egy rgp is, ezeken lehet a jtk sorn menteni. Javaslom, hogy az Ink Ribbon-okat ne hordozd magadnl, mert szinte minden rgp mellett tallsz egyet. Irny a 2-es szoba, itt tegytek ki a kst a ldba, vegytek fel az rst a padlrl, majd menjetek a ngyes folyosra. Itt a fejetlen rendrt tkutatva jabb tltnyekre lelsz. A vrtcsnl kellemetlen meglepets r, egy nyalakod szrny tmad rd. A 6-os szobban a bejrattl balra tallsz egy Operation Report-ot, htul a kis helyisgben gyjtsd be az ngyjtval a kandallt. Ekkor megkapod az els piros kvet, a kandalltl jobbra a sarokban van egy tltnytr is. A 8-as folyosrl fel tudsz menni az emeletre. Az emeleti 6-os folyosn told t a szobrokat az alapllsukkal ellenttes oldalra, a fal tvben vilgosabb sznnel jellt, ngyzetre. Most mr felveheted a szobor kezbl kihull kvet. A 3-as szobban, mely a S.T.A.R.S. csapat irodja, a szekrnybl vedd ki a shotgunt. A szekrnnyel szemben van egy lda, abban egy elssegly spray. Chris asztaln megtallod a napljt, alatta az Unicorn medlt. Htul a nagy asztal mgtt van mg tltny. Claire l s virul, rohanj teht vissza az elcsarnokba. Az elcsarnokban tedd be a medlt a szkkt- szoborba, s tied a Spade kulcs. Most mr ki tudod nyitni az 5-s szobt, ahol a bejrattal szemben a polcon van egy Patrol Report. A fmltrt told oda a szekrnyhez, a tetejrl felveheted a kurblit. Irny a msodik emelet, ahol az j kulccsal be tudsz menni a 2-es folyosra. Az egyik vge zskutca, itt nmi muncit tallsz. Van mg itt egy kisasztal is, ebben olyan alkatrszek vannak, melyekkel t tudod alaktani a pisztolyodat automata fegyverr, okvetlenl tedd majd meg. Az asztal melletti ajtn tudsz bemenni a knyvtrba. A belps utn szaladj fel a lpcsn, majd ki az els ajtn. Ez a harmadik emelet. A folyos vgn van az 1-es szoba, a falon egy nyls, ide tedd be a kurblit, akkor lejn egy lpcs. Itt most mst nem tudsz csinlni, de legalbb megszabadultl a kurblitl. Vissza a knyvtrba, szaladj el az ajtval szemben lv prkny vgre. Fldet rs utn vizsgld meg a falon lv kpet, s a szerint lltsd be a knyvespolcokat. Elszr nyomd meg a falon lv piros gombot, ekkor ki tudsz menni. A bal szls polcot mozgasd egyet jobbra, a kvetkezt is egyszer jobbra, ekkor kinylik a kp s ki tudod venni a Bishop dugt. Menj ki a dupla ajtn, a 7-es folyosm engedd le a vszltrt, gy ksbb knnyebben tudsz kzlekedni. A 8-as szobban vedd fel a titkrn napljt s ha akarod a Small Key-t. a 14-es folyosm trsasgod akad. Mivel az egyik vgn vgan ropog a tz, menj ki az ajtn. Ezen a folyosn van egy vasajt, kinyithatod, de ne menj ki. inkbb rohanj el a vgbe, a madaras hullnl van egy tr. A varjakat az automata clzssal knnyel le tudod lni. A 13-as erklyen megtallod a tz okt. Menj le a lpcsn, t az udvaron, a 18-as helyen vedd fel a Valve Handle-t. menj vissza a helikopterhez s a kerts mgtt a kerkkel nyisd ki a csapot. A helikopter roncsai kztt lszert tallsz. Most szaladj vissza a 8-as szobba s vedd magadhoz a kt piros kvet. A lngok eltntek, be tudsz menni a 15-s helyre. Itt tedd be egyenknt a kveket a ni mellszobrokba, ekkor felveheted a King dugt s a ldrl a Diamond kulcsot. Van itt nmi munci is a sarokban. Na most kimehetsz a 16-os balkonra, majd le az els szintre. A folyosn kutasd t a hullt s nyugtzd, hogy a szemkzti ajthoz Heart kulcs kell. A hatalmas mret 15-s szobban van egy kis helyisg, benne egy szf. A kombinci 2236, benn nmi lszer s egy trkp. Az rasztal mgtt tbb zld nvny is lapul. A szobbl a dupla ajtn menj ki s szaladj vgig a 14-es folyosn. A 1O-es s 11-es szobkbl szedj fel mindent, a lnyeg a Rook dug. Szaladj t a 8-as folyosra, ahol ki tudod nyitni a 17-es szobba vezet ajtt. Tisztogats utn vedd fel a filmet s a patronokat a fikokbl, majd menj t a 3-as szobba. A kis kuckban jra tallkozol a fekete fickval, de ezttal valamivel rosszabb llapotban van. Mellette az asztalon ott a Heart kulcs. A helyisg nagyobb rszben az egyik asztalon van egy dvzlet, a sarokban nmi zldsg, a szekrnyben lszer. most mr ki tudod nyitni az els emeleti 15-s ajtt a Heart kulccsal. Az t az alagsorba vezet. Ezen a folyosn nmi sintr munkt kell vgezned, majd menj be az 5-s szobba. Itt az egyik falon van egy szerkezet, mellyel be tudod lltani az lloms energia- elltst, a polcon egy trkp. Az els kapcsolt nyomd fel, a msodikat fel, a harmadikat le, a negyediket fel, az tdiket le. gy ksbb majd ki tudod nyitni a 4-es fegyverszoba ajtajt. Az 1-es parkolban tallkozol elszr Ada-val. Segts neki flretolni a jrgnyt, majd menj utna a 8-as folyosn t a 9-es brtnblokkba. Itt raboskodik Ben, az jsgr, aki rtkes dolgokat a vrosban foly esemnyekrl. A beszlgets utn s polcrl vedd fel a horgot, kint az asztalrl a tltnyt, majd menj be a 1O-es kamrba. Szerintem rdemes lelni a kutykat, mert akkor mr Claire „B” kldetsben mr nem lesznek itt. A fedelet emeld fel a horoggal, gy lejutsz a pincerendszerbe. A pkok mellett knnyen el lehet szaladni. Mssz fel a ltrra, majd menj be a kis szobba, ahol vedd magadhoz a hrom megszerzett dugt. Menj be a folyosn lv ajtn, az 1-es terem msik vgben pedig rakd be a dugkat a gpbe. Ez azrt kellett, mert itt ksbb meg kell kzdened egy fellensg-gel, s jobb ha a felesleges dolgok helyett inkbb gygyszert s lszert viszel. Menj ki ott, ahol bejttl, gy jra tallkozol Ada-val. Most egy ideig t kell irnytanod. Miutn kilpsz az ajtn, rgtn ldd le a kt kutyt. Ha akarsz Leon-nak egy kis rmet szerezni, a msik oldalon van egy nyitott helyisg. Itt menj le a lifttel s vedd fel a patronokat. Most mr koncentrlhatsz a kldetsre. Fent szaladj t a hdon, majd be a 2-es szobba. A falon van egy trkp, vedd fel. A sarokban le tudsz ereszkedni a medence kzepbe. Itt az a feladat, hogy told be sorban a ldkat a fal tvbe. Ha ksz vagy, menj fel a vezrlpulthoz, ahol a kapcsolval tltsd fel vzzel a medenct. A msik oldalon a polcon ott a Club kulcs. Ezek utn menj vissza oda, ahonnan elindultl, Ada tadja Leonnak a cuccokat, s mr mehetsz is tovbb jra Leon-nal. Indulj el visszafel az alagsor 7-es szobjba, ami a hullahz, s mr nyithat. Htul a szekrnyben van a piros kdkrtya, s nmi meglepets. A krtyval kinylik a fegyverszoba, itt szedd ssze a lszereket, de szerintem az oldaltskt s a gpfegyvert ne vedd fel. Irny vissza fel az rsre. Kzvetlenl a lpcs mellet van a 19-es szoba, bent tallsz nmi lszert, a naplt s a magnumot. Innen nincs messze a 18-as szoba, ahova gy menj, hogy legalbb kt res helyed legyen az Inventoryban. Itt elszr gyjtsd be a klyht, majd a falon lv mcseseket, 12, 13, 11 sorrendben. Vedd fel az gy szabadd tett fogaskereket, a filmet az asztalrl, s most menj el a 9-es szobba. Van a fikos szekrnyben egy tr, az asztalon egy Operation Report 2. A hts sttszobban hvd el a filmeket. A pisztoly tuning rszeket mr felvetted? Ha nem, itt az id. Bcszz el a rendrsgtl, s a knyvtron keresztl menj fel a harmadik emeletre, az 1-es szobba. Mivel itt mr leengedted a lpcst, feljebb mehetsz, van itt egy gpezet, amelybe tedd be a fogaskereket, majd nyomd meg a gombot. A nylsbl vedd fel a Knight dugt, majd ereszkedj le a szellzcsatornba. Ben bartunk a brtnben sajnos szrny vget r. Vedd fel a levelet, legyen nlad nni gygyszer, majd menj el oda, ahol bedugdostad a dugkat. Hoho, itt egy szrny. t legjobban gy tudod elintzni, ha folyamatosan lvd az talaktott pisztollyal. Nha clozz lefel is, mert ha rd msznak a gyermekei, nem tudsz lni. Nem nagy gy elintzni a kicsikt, ha van elg pisztoly tltnyed. Tedd be a negyedik dugt, de mieltt tovbbmennl gyzdj meg arrl, hogy nlad legyen a Valve Handle. A B1 csatornba fogsz jutni, de ide nem kell trkp. Itt a szobban van egy csom cucc. Told el a szekrnyt, gy le tudsz menni a raktrba, ahol kt falilmpban is meg kell gyjtani a tzet. Van itt egy tr lszer meg pr patron. Most mr tovbb mehetsz, le a lifttel. Ez a B2 csatorna. Itt jra tallkozol Adval. Sajnos egy ismeretlen n megsebest, gy eljulsz. Ismt Adt kell irnytanod. A folyosn van egy trkp. Szaladj a n utn, lthatod, hogy felmegy a szellz ltrjn, tedd te is ezt. Menj tovbb az egyetlen lehetsges irnyban, ezutn egy hosszabb prbeszdes rsz kvetkezik, amelybl egy csom dolgot megtudsz. Miutn leesett a csaj, menj t a hdon, majd le a ltrn. Valamit megltsz. Kzben Leon maghoz tr. Menj arra mint Adval, de a ventiltor most mr zemel, gy arra nem tudsz tovbbjutni. A sarokban hever kt hulla nluk lszert s egy Wolf medlt tallsz. Fuss visszafel a folyosn, majd menj ki a rcsos ajtn. Ennek a folyosnak a vgn lthatsz egy ajtt, de annyira zubog a vz, hogy egyenlre nem tudsz hozzfrni. A vzess mellett van egy gp, ide dobd be a Wolf medlt, hogy ne foglalja a helyet. A htad mgtt lv jratban viszont tovbb tudsz menni. A prkny vgn van egy gp, itt a kerk segtsgvel ereszd le a hidat. A msik oldalon ugyanilyen nyls van, itt meg tekerd vissza a pallt az eredeti llsba. Van itt pr tltny meg nmi zldsg. Tovbb haladva a 8-as folyosra jutsz. Itt az els kanyarban van egy kapcsol a falon, ne feledkezz meg rla. Menj el a folyos vgre, ekkor megjelenik az aligtor. Rohanj visszafel, s nyomd meg a vszkapcsolt. A kies palack olyan szles, hogy az aligtor szjba beszorul. Clozd meg, s eressz bele egyet. Bumm. A folyos vgn most mr ki tudod nyitni az ajtt a piros gombbal. Ada szpen bektz, fent rohanj t a hdon, s fel a rmpn. A vgn ott egy hulla, az Eagle medl meg egy napl. A msik irnyban van a ventiltor kapcsolja, amit ismt a piros kerkkel tudsz elzrni. Tedd meg s menj t a msik oldalra a 3-as folyosn lv gphez, amelybe tedd be az Eagle medlt is. A gomb megnyomsval kimehetsz az ajtn. A folyos vgn ott egy lanovka szer valami. A jobb oldaln van egy panel, itt add r az ramot, majd szllj be. A kocsiban utastrsatok akad, mindig lj bele a mancsba. rkezs utn gyjtsd be a jelzgyt, ekkor megcsillan a fegyvertr kulcsa a sarokban. A gyrban vagy. Gyernk fel a ltrn. Fent az egyik elgazs vgben a hullt tkutatva shotgun tuningra lelsz, szereld fel. Menj tovbb, az 1-es szobban egy csom tltny s gygyszer vr rd. Kint van egy liftkocsi. Szllj be, a vgben van egy kulcs, ezt hasznlni kell a kint lv panelen. Indtsd be a kocsit. Rvidesen megjelenik a kettes fellensg, William. Menj ki a kocsibl s kzdj meg vele. Csalogasd krbe- krbe, ha megt rgtn gygyts. Ok, a nehezn tl vagy. Most a 4-es laboratriumban vagy. Miutn eldumltl Adval a szobban, szedd fel a cuccokat, majd menj ki. Elszr a kk folyosra fuss be, melynek vgn van egy fagyott szoba. Itt vedd fel a biztostk tartt a kis polcrl, s hasznld a jobbra lv gpezeten. Ezt tedd be a folyosrendszer kzppontjban lv foglalatba. Most a piros folyost vlaszd. A 6-os szobban vedd fel a computerrl s a padrl az iratot, majd kapcsold be a szmtgpet. Beindul egy „anti B.O.W.” folyamat, amitl a leveg zld lesz. A szekrnyben van egy lngszr, ezzel kiirthatod a szellzben lv nvnyt. Ha akarsz mssz t itt a 7-es szobba, s rgtn ldd le a kt nyalkt. A szekrnyben tltnyek vannak. Az 5-s szobban kt nvny vr, fts be nekik. Menj le a ltrn, el a 2-es folyos vgbe. Ez az 5-s laboratrium. A 3-as szobban a monitorok alatt van a trkp. Az 5-s szobban a szekrnyben a magnum tuning rszei vannak, ezzel knnyen leszedheted a zombikat s a nyalkkat. Legyen is nlad a magnum. Irny a 7-es szoba, ahol kisebb trsasg vr, plusz a laboratrium mgneskulcsa. Ezzel mr ki tudod nyitni a 8-as szobt, ahol ldd szt a lepkt, s valamelyik kisebb fegyverrel tiszttsd meg a szmtgp krnykt. Bejelentkezs utn a Guest szt rd be. Jjjn az utols kr. Gyernk vissza fel a 4-es laboratrium 8-as szobjba. Nincs ms dolgod, mint lelni a zombikat s felkapcsolni a villanyt, a szoba vgben a boncasztal mellett van az MO diszk. Ezt felvve menj vissza az 5-s szintre ahhoz az ajthoz, ami a 9-es folyosra vezet. Vedd magadhoz a gygyszereidet, a tltnyeket, s menj be a 1O-es szobba. A msik oldalon van a lift hvgombja. Nyomd meg majd kzdj meg a fellensggel. Vigyzz, mert t is fog alakulni. Mondjuk mg gy sem nehz elintzni. Mikor ksz vagy, pp megjn a lift, futs ki, majd vgig a folyosn a szabadsg fel.

 

Claire „A” trtnete

Ugyanott kezdesz, mint Leon. A fegyverboltban most sem rdemes megkzdeni a zombikkal, mert csak egy nylpuskt kapsz. Inkbb a kt trat vedd fel. Fuss el a rendr rsig, t kzben gyjtsd be a tltnyeket. Kezd a sebeslt rendrrel, majd nyisd ki az ajtkat a krtyval. A 2-es szobban a Lockpick-kel ki tudod nyitni a fikot, gygyszer van benne. A nyalakodt kerld ki. A 6-os terembe mg ne menj be, mert nincs ngyjtd. Legjobb, ha a 2. Emelet 6-ban betolod helyre a szobrokat. A S.T.A.R.S. irodban vedd ki a szekrnybl az aknavett, vedd fel a naplt s az Unicorn medlt. Kifel jn egy fax, ezt is elolvashatod. Az aknavetvel mr knnyedn le tudod szedni a nyalkt a visszat sorn. A medlt rakd be az 1-es terem szkktjba, s megkapod a Spade kulcsot. Ezzel be tudsz menni az 5-s szobba, itt a lnyeg a kurbli. A msodik emeleten a 2-es folyosn tallkozol elszr Sherryvel. Ldd le a zombit, ezutn minden bizonnyal sszefutsz Leonnal. A knyvtrbl menj fel a harmadikra, hasznld el a kurblit az 1-es szobban, majd a knyvtr polcainak belltsval vedd fel a Serpent kvet. A dupla ajtn menj ki, ereszd le a ltrt a balkonon s irny a 2. Emelet 8-as szoba. Itt mindenkppen vedd fel az ngyjtt, most mr lemehetsz a vszltrn az elsre a 6-os szobba. A kandall begyjtsval tied az els piros k. Most jn a helikopter tznek eloltsa. Fel a msodikra a ltrn, a kerk a 18-as helyisgben van. Nyisd ki a csapot, a fst krnykn muncit tallsz. Vedd magadhoz a kt piros kvet, s a 2. Emelet 15.s szobjban helyezd be ket a szobrokba. A ldn ott a Diamond kulcs, a szoborban a kk k els darabja. Most a 16-os erklyen t lemehetsz az 1. Emelet 15-s szobjba, ahol nyisd ki a szfet a 2236 kombincival. Az emelet msikszrnyban ki tudod nyitni a 17-es szoba ajtajt, itt a nagyobb mret fikok egyiknek megpiszklsval megleled a robbananyagot. A sebeslt fekete rendr mellett van a detontor. Most gyorsan szaladj t a msik oldalra a 11-es szobba, itt mindenkpp vedd fel a polcrl az Eagle kvet, s a 1O-est se hagyd ki. A msodikon a 14-es folyosn kombinld ssze a robbananyagot s a detontort, majd az ajt tvbe helyezve robbantsd fel a torlaszt. A 11-es szobban megismered az enyhn szlva klns rendrfnkt, majd a prbeszd utn a 1O-esben jra Sherryt. Visszafel a fnk szobjban az asztalon ott a Heart kulcs. Ezzel mr ki tudod nyitni az 1. emelet 15-ben az alagsorba vezet ajtt. Gyilkold le a kutykat, majd javtsd meg az ramelltst az 5-s szobban ( fel, fel, le, fel, le). Most menj el a 6-os folyosra, le a csatornanylsba. A kis szobban pakolgathatsz, amikor kilpsz, jfent belebotlasz Sherrybe. Most t fogod irnytani. Vigyzz, mert a kislnynak nincs fegyvere, vele ki kell kerlni a kutykat. Nem muszj, de tszaladhatsz a jobb oldalra, itt lszert tallsz. A feladat itt is az, hogy a hdon tkelve eljuss a pince 2-es szobjba, ahol told ssze a ldkat, ereszd be a vizet, majd szedd fel a Club kulcsot. Menj vissza Clairehez. Az alagsorban ki tudod nyitni a hullahzat, ahol megtallod a piros kdkrtyt. A fegyverszobban szerelkezz fel, most mr feldobhatod az oldaltskt is. Menj fel az elsre, a 19-es szoba immr nyithat. Gyjtgess be mindent. Menj a 18-ba, gyjtsd meg a klyht, majd kapcsold be a mcseseket ( 12, 13, 11). Tied a fogaskerk, s akr a film is. A kereket vidd fel a harmadikra az 1-esbe, tedd be a gpbe, indtsd be, majd vedd fel a kk k msodik felt. Rakd ssze a kt kk kvet, vedd magadhoz a msik kettt is, s menj a fnk szobjba. Az asztala mgtt van egy kp, ezt nyisd fel, majd tedd be mindhrom kvet. Itt van Sherry is. A kinyl ajtn csak gy menj be, ha van nlad nmi lszer s gygyszer, mert fellensg jn. menj le a lifttel, beszlj a fnkkel, majd tovbb menve lefel rvidesen megltod a kicsikt. Adj neki a grntvetvel. Ok, gyztl. Engedd le a ltrt a pall vgn, de ne menj fel, elszr fuss vissza Sherryrt. Figyelj r oda, mert ha lemarad, lekuporodik a fldre, s mindig vissza kell menni rte. Most menjetek fel az elbb leeresztett ltrn. Rvidesen jra Sherryvel leszel. Menj elre, ki a szobbl, majd mssz keresztl a szellzn. A szemt kzt megtallod a Wolf medlt. Kzben jn apuci is! jra Claire vagy. Haladj tovbb, rvidesen egy szobba jutsz. Itt a piszklval ki tudod nyitni a raktr ajtajt. Mieltt kimsz a szobbl a lifttel, vedd magadhoz a kereket. A B2-es csatornban vagy. A 6-os folyos vgn a hullknl lszert tallhatsz. A 3-as folyosn t, menj be az 5-s szobba. Itt megismered Sherry muterjt, akivel hosszan elbeszlgetsz. Ereszd le a hidat a kerkkel, majd a msik oldalon tekerd vissza. A 8-as folyosn szembetallkozol a krokodillal, amit a cpa mdszerrel intzhetsz el. A 1o-es teremben vedd fel Sherryt s a medlt, msszatok fel a ltrn, itt a hullnl megtallod az Eagle medlt. Tvozni a kerkkel lelltott ventilltornl tudtok. A kt medlt dobd be a 3-as folyosn lev gpbe. A lanovkt indtsd be kvl, majd szlljatok be. A kis kulcs ott van a fal tvben. A gyrban vagy, az egyik folyos vgn egy szuper fegyvert tallsz. Az 1-es szobban vedd fel a muncit, majd a kocsiban lv kulccsal indtsd be a liftet. Rvidesen megjelenik William apuka, akit a kocsin kvl intzhetsz el. A 4-es laboratrium 2-es szobjban vagy. Szedd ssze a cuccokat, majd menj a kk folyos 4-es szobjba, ahol vedd fel a biztostk tokot. Hasznld a jobbra lv gpen, majd a biztostkot tedd be a folyoskeresztezds kzepbe. A piros folyos 6-os szobjban kapcsold be a komputert, majd a szellzben tekerg nvny kilvsvel t is mszhatsz a 7-es szobba. Vgl a 5-s teremben mssz le a ltrn az 5-s laborba. Az els teend a 7-es szobban lv piros kdkrtya felvtele. Ezutn menj t a 8-asba, tkzben elkerl Anette. Miutn elfekdt, vedd el tle a szrum instrukcikat. A 8-asban csapd szt a lepkt, a szmtgpbe a Guest nven jelentkezz be. Most menj fel a 4-es laborba, a 8-as terembe. Itt kapcsold fel a villanyt, vedd fel a szrumtartt s az MO diszket. Van itt egy gp, amelybe tedd be a tartlyt, kapcsold be a jobbra lv gpet. Ezutn a computernl fel tudod venni a ksz cuccot. Most mg egy krd lesz, le a 7-es terembe, ahol felvetted a kdkrtyt. A terem egyik sarkban van egy gp, amelybe tedd be a szrumtartt, gy vgre ksz van az orvossg Sherry szmra. A 9-es folyosn lv ajtt az Mo diszk nyitja, s itt mr csak a fellensggel kell megkzdened. Kifel mr csak rohanni kell.

 

Leon & Claire „B” trtnete

A „B” kldetsekben a szereplk a kamion msik oldaln kezdenek. Mshonnan jutnak be a rendrrsre, egy kulcs segtsgvel. A kulcsfontossg trgyak mshov kerlnek, s azok a dolgok is kihatssal vannak a trtnetre, amelyet az „A” sztoriban tettl. Mivel a kt szerepl segti egymst, gy mr olyan helyekre is eljutsz, ahova az „A” sztoriban nem. Megismered a trtnet azon rszeit is, melyeket eddig nem magyarzott meg a jtk. A legnagyobb jdonsg a szuperlny, Tyrant megjelense. j feladatokat is csak a trtnet legvgn, a lanovka utn kell csinlni, de ezekre magadtl is rjssz majd. Egy kisebb rumli ugyan lesz a jtk vgn, hiszen a menekl vonatot kt biztostkkal be kell indtani, s mg egy kellemetlen utastrsatok is akad az utols pillanatban. De ne felejtsd el, hogy csak akkor teljes a jtk, ha A-B sorrendben jtszod vgig. A „B” jtkok vgn is tudsz menteni, ez egy titkos dologhoz kell.

 

Titkok

j ruhatr hseidnek
Kezd el a jtkot, de addig ne vegyl fel semmit, amg el nem rsz a rendrrs mellett lv aluljrba. Itt tallkozol egy rgi ismerssel, akit ha meglsz, egy specilis kulcsot tallsz nla. Ez nyitja az els emelet 9-ben lv szekrnyt.

Nem csak jobb cuccokat tallsz itt, de Leon egy kzzel tud majd lni,

Claire pedig egy ersebb pisztolyt kap!

Raktavet, rk lszerrel (a pakol ldban)
Nyomd vgig az „A” kldetst 2 ra 3o percen bell, minimlis mentssel. Ha ksbb hasznlod mindenkppen csak B-t fogsz kapni, az idtl fggetlenl.

rk Submasine Gun ( a pakol ldban)
A „B” trtnetet 3 ra alatt nyomd le. Ugyanaz vonatkozik r mint fentebb.

rk Gatling Gun ( a pakol ldban)
A „B” trtnet 2 ra 3o perc alatti vgigjtszsa esetn kapod meg. Ugyanaz vonatkozik r mint fentebb.

Titkos kp Rebecca-rl, a RE-bl
Kutasd t a hts feldlt asztalt a S.T.A.R.S. irodban 5o-szer! Tallsz egy filmet,

amit hvj el.

Hunk, a vrustolvaj kommands
Jtszd vgig valamelyik „A-B” kldetsprt A osztlyzattal, ekkor kapod meg ezt a mentett llst. Hunk kldetse kizrlag gyilkolsbl- tllsbl ll, fel kell

vinnie a szrumot a rendrrsre.

Tofu, a fura figura
Akkor jn el, ha hatszor egyfolytban vgignyomod a jtkot! Elszr valamelyik „A”-t, majd a mentett llsbl a „B”-t, enek a vgn ugye jra menthetsz, s gy tovbb. Mindig a mentett llsbl menj tovbb. Ja, minden sztorit A fokozaton kell befejezned!!!

Akuma, a Street Fighter 2 sztrja
Nyomd vgig a jtkot a fent emltett mdszerrel hatszor, de csak kst s pisztolyt hasznlhatsz. A hetedik kldetsben, a labor computerbe Akuma nven jelentkezz be. Ekkor kimenthetsz egy j llst. Akumnak nem kell kulcs az ajtkhoz, s tzlabda a fegyvere.

 
Time
 
Jtkok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptr
 
Resident Evil Apocalypse
 
Jtkok ismerteti
 
Resident Evil sznszei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videk!!!!
 
Tidus
 
nap kpe
 
Ezt nzd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezrt szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!