Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Naptr
 
Zenk
 
Extrk
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
vgigjtszsok
 
Ms jtkok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hnap jtka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Vgigjtszs/Chris

A kerettrtnet
Az szak-amerikai Racoon Forest erdsgei az utbbi idben
nem szmtanak valami bks krnyknek. Az idegenforgalmat legalbb is
nem lendti fel, hogy egyre tbb kirndulnak nyoma vsz, s a helybliek
azt rebesgetik, hogy meghatrozhatatlan faj kreatrk faljk fel ket.
A helyzet egyre rosszabb, a rendrsg S.T.A.R.S. fednev akcicsoportja,
mely a bizarr halleseteket indult kivizsglni szintn eltnt. Miutn a
Bravo Team-mel megszakadt minden kapcsolat, knytelen bevetsre indulni
az egysg legjobbjaibl ll Alpha Team is melynek az egyik tagjt fogjuk
alaktani.
Ments s eszkztr
Mindenhol, ahol rgpet tallunk, menteni tudjuk a jtkllst,
amihez a festkszalag kell. Ezen kvl, ahol menteni lehet, ott jkora
ldkat is tallunk. Hsnknl csupn nhny trgy lehet, ezrt a felvett
trgyakat ezekbe a ldkba lehet letenni. A ldkba letett trgyakat brmelyik
ldbl magunkhoz vehetjk. Amikor pldul llst mentnk, utna mindig
tegyk a ldba a festkszalagot, hogy ne foglalja a helyet.
Nvnyekbl hrom fajta van: zld, piros s kk. A zld
nvny gygyt, a kk mregtelent, a piros amolyan kataliztor. Hogy ezt
megrtsk el kell mondani, hogy a nvnyeket mixelhetjk is. Ha egy zld
nvnyhez pirosat kevernk, hromszoros ereje lesz. A zld nvnyekbl
akr hrmat is ssze lehet mixelni, de ha egy zld nvnyhez kket is adunk,
akkor meggygytja a mrgezst is. Helytakarkossg miatt is rdemes mixelni.
Az Alpha Team
Akkor teht ott tartottunk, hogy az Alpha Team helikopterre
szllt. A csapat vezetje Albert Wesker, aki a S.T.A.R.S. alaptja. A
tagok: Chris Redfield, Barry Burton, Jill Valentine, Joseph Frost 
s Brad Wickers helikopterpilta.
A megrkezs
A helysznhez kzeledve a fk lombjai kzl egyszer csak
egy kiszrd fstcskra lesznek figyelmesek embereink. A csapat leszll,
hogy kzelebbrl is megvizsgljk a dolgot, mire kiderl, hogy a Bravo
Team helikopternek a roncsa az. Elg vszjsl kezdet: csupn egy fstlg
roncs, s sehol senki. Aztn rjnnek. Hogy vannak ott holttestek, csak
ppen rejtve vannak a magas fben, cafatokban. Nhny pillanattal ksbb
az is vilgoss vlik, mitl kerltek a fent nevezett llapotba. Megvadult,
undort kutyk rohannak ki a boztbl. Az Alpha Team ltszma mris hinyoss
vlik. Joseph Frost a zombikutykkal val tallkozst nem li tl. A csapatnak
egy vlasztsa van, bemenni a kzeli kastlyba. Az don villa biztonsgosnak
tnik, legalbb is egyenlre.  Miutn Chris, Wesker s Jill bevergdtek
a hzba, lvseket hallani. Olyb tnik, hogy Barry a hzban mr harcol
valakikkel. Chris azonnal a bartja keressre indul, s ekkor vehetjk
t az irnytst. Menjnk tovbb az ebdlbl, mire egy szk folyosra
rkeznk. A folyos vgn valaki tele szjjal csmcsog, ppen a Bravo Team
egyik tagja van tertken. Miutn megcsodltuk, hogy mifle teremtmnyekkel
hozott ssze minket a sors, vegyk el a ksnket, s vgezznk nmi rvgst
a zombi testn. Bartunk nem adja knnyen az lett, ezrt a kvetkez
metdust kell alkalmazni: suhintsunk egyet vagy kettt, majd mieltt a
rusnyasg mg elkaphatna minket, fussunk arrbb. A vagdosst addig kell
folytatni, amg a zombi ssze testnedve ki nem folyik. Az els zombi kinyrsa
utn kutassuk t Kenneth kollgnk flig elfogyasztott holttestt, nmi
veszdsg utn kt pisztolytrral lesznk gazdagabbak. Most mr tudjuk
honnan jhetett a lvs, teht tjkoztassuk errl a tbbieket is. Azaz
csak tjkoztatnnk, ugyanis a bartainknak hlt helyt talljuk. Mindenesetre
vegyk fel Jill pisztolyt a kvezetrl. A pisztoly persze jval hatkonyabb
mint a bicska, ha nagyon pontosan clzunk, egy lvssel sztloccsanthatjuk
a zombik agyt.
A cmergyjtgets
A villban csaknem minden ajtt zrva tallunk, ezrt
elszr egy kulcsot kellene tallnunk. Menjnk fel az emeletre, majd Chris
jobbjn a msodik ajtn menjnk tovbb. Egy kis alkovban egy fikkulcsot
tallhatunk. Tovbbhaladva egy erklyre jutunk, ahol a Bravo Team egy jabb
tagja fekszik, t hollk rgcsltk meg. Nzznk szt Forest bartunk teteme
krl. Hoho! Ht mg l? Vagy mgsem? Immr is csak egy lhalott,
nyomban vgezznk vele. Ahol a holttest fekdt, rlelhetnk az els kulcsra,
az Armor Key-re. Menjnk vissza a bels balkonra, s most a szomszdos
ajtn lpjnk be. A vrs folyosn mindjrt az els ajtn hasznljuk is
az Armor Key-t. Hamarosan a Bravo Team-bl Rebecca-ba sRichard-ba botlunk.
Utbbit ersen megviselte egy kgymars, azonnal keresni kell ellenszrumot,
ez lesz teht most a legsrgsebb teendnk. Trjnk vissza a fbejrathoz,
s most a szemben lv emeleti ajtn menjnk keresztl.Nyrjuk ki
az ebdl fltt llkod trsasgot, majd toljuk le a kszobrot ott, ahol
hinyos a korlt. Ezutn haladjunk tovbb a srga lpcshzba, ott hrom
zombival kell vgeznnk. Menjnk le, majd be a lpcsk mgtti ajtn. Egy
kis kamrba rkeztnk, ahol vgre megszabadulhatunk a felesleges trgyainktl.
Dobjunk a ldba mindent, kivve a pisztolyt, a lszert s az Armor Key-t.
ezutn nzznk szt a polcokon, s meglesz a keresett szrum, brmilyen
gyorsak is lesznk, Richard vgl is beadja a kulcsot. m mieltt tvozna
az rk vadszmezkre, tadja a rdijt. Most menjnk vissza a piros folyosra
s lpjnk be a zld dupla ajtn, ismt az Armor Key-t kell hasznlni.
A fldn gyans rcsokat vehetnk szre, toljuk rjuk a szobrokat. Miutn
gy elzrtuk a mrges gzok tjt, nyugodtan megnyomhatjuk kzpen a piros
gombot, s felvehetjk a vitrinbl az emblmt. Irny ismt a piros folyos,
annak is a legvge. Az onnan nyl szobbl vigyk el a knyvet, ez tartalmazza
a nvnyek hatsait. A szobbl egy msik ajt is nylik a kastly keleti
lpcshzba. Nyrjuk ki a kt zombit s lpcszznk le. Kz jabb zombi
rzi a keleti raktrhelyisget, ahol ismt kipakolhatunk. A lomok
kztt egy trtt shotgun hever, m azt egyenlre hagyjuk ott. Menjnk
vissza az emeletre, de most a lpcs utn balra forduljunk. Nyissuk ki
az els tba kerl ajtt a kulcsunkkal. Lpjnk be, ljk meg a zombit,
majd menjnk be a bal oldali ajtn. Nyomjuk meg a gombot a bogrgyjtemnyen,
s toljuk el az gy kirl akvriumot az tbl. Ezutn toljuk az akvrium
helyre a szekrnyt, mire lthatv vlik egy rekesz, s mris a mienk
egy fl Moon Crest cmer. Ha hjn vagyunk rgpszalagnak, kutassuk t
a kpenyt. Az elz helyisgbe visszatrve most a msik ajtn menjnk be.
A kisebb hlszakaszbl vegyk magunkhoz az ngyjtt a szekrnybl, s
a piros nvnyt sem rt felvenni. Pakoljunk ki megint a ldnl, a legszksgesebbeken
kvl csak az ngyjtt hagyjuk magunknl. Nzznk vissza oda, ahol Richrd-t
talltuk, de ezttal menjnk tovbb a kvetkez szobba. Szabaduljunk meg
a kt zombitl, majd vizsgljuk t balra a stt szobt. Oszlassuk el a
sttsget a gyertya meggyjtsval, s vegyk fel a lszert a szekrnybl.
Toljuk odbb a msik szekrnyt, mire egy tjr vlik lthatv, mgtte
a Sword kulcsra lelhetnk. Trjnk vissza a fbejrathoz. Menjnk be a
kk dupla ajtn. Egy szobrot lthatunk, melynek a tetejrl a lpcs segtsgvel
levehetjk a hz szintjnek trkpt. Ha eltoljuk az asztalt, egy tetszhalott
zombi trsasgban nmi rgpszalagot tallunk. Menjnk tovbb a Sword
kulcsot hasznlva. A vitrines asztaloknl vigyzzunk, kt kutya is be fog
trni, vgezznk velk. Az egyik asztalt eltolva nmi lszert tallhatunk.
A kvetkez folyosn nyissuk ki az els utunkba kerl ajtt,s miutn
kilptnk rajta, nyrjuk ki a kertben a blkiket. Keressk meg a vegyszert,
majd ismt a folyos ezttal az utols, dupla ajtn keresztl folytassuk
az utunkat. ljk meg a zombikat, majd menjnk be az els ajtn. gy visszajutunk
a keleti raktrhoz, ahol most a fegyvernkn kvl csak az elromlott puskt
s az Armor kulcsot hagyjuk magunknl. Ezutn menjnk vissza oda, ahol
az imnt a zombikat gyilkolsztuk, s lpjnk be szemkzt a soron kvetkez
ajtn. Egy hossz terembe jutunk, a falakon festmnyekkel. A hollkat semmikpp
se ingereljk. A festmnyek alatt gombok lthatk, melyeket idrendi sorrendben
kell lenyomnunk a portrn lthat arcok kornak megfelelen. New born baby,
infant, lively boy, young man, middle aged man, old man, the end of life.
Ezzel megnylik egy rejtekhely, s elkerl a Wind Crest cmer. Menjnk
vissza a dupla ajtn keresztl a vilgoszld folyosra, ott haladjunk egyenesen
elre a kvetkez ajtn, majd tovbb.
Vgre megtalltuk a shotgunt, de a szobt hrom zombi s egy csapda rzi.
Az elbbiekkel vgezznk, az utbbit pedig hatstalantsuk gy, hogy a
falra visszahelyezzk a trtt puskt. Visszatrve a hossz folyosra menjnk
a msodik fordulhoz, s lpjnk be az ottani ajtn. Egy frdszobba rkeztnk.
A zombi eltakartsa utn vegyk fel a lszert, majd halsszuk ki a kdbl
a kis kulcsot. Trjnk vissza a fbejrathoz. Most a kk ajt melletti
kisebb ajtn menjnk be. Nyrjuk ki a zombikat, vegyk fel a lszert, a
fikban se felejtsk ott a patronokat, amit a kis kulccsal tudunk kinyitni.
Ezutn a mr bejrt tvonalon keresztl, az ebdl fels rszn t, vissza
kell jutnunk a nyugati raktrhelyisgbe. Ott pakoljunk ki megint a ldba,
csak a kvetkezket hagyjuk magunknl: Armor kulcs, Sword kulcs, a msik
kis kulcs s a vegyszer. Menjnk vissza az elz folyosra, s ott lpjnk
be a lezrt ajtn, amihez az Armor kulcs kell. Vegyk fel a polcrl a lszert
s a magnumot, valamint a kulcsra zrt fikbl a patronokat. Menjnk ki
s a folyos vgn lv ajtn menjnk tovbb. Egy kk folyosra rkeztnk,
ahol jobbra fordulva, nhny zombi kinyrsa utn, egyenesen tovbb kell
mennnk, m mieltt bemennnk a tls ajtn, nyissuk fel a Sword kulccsal
az azt megelz ajtt, de mg ne lpjnk be. Abban a helyisgben kell lennnk,
ahol elsnek tallkoztunk zombival. Immr be tudunk lpni a piros ajtn.
A zeneszobban toljuk el polcot, vegyk fel a kottt, s helyezzk a zongorra.
Ekkor Rebeca lp be, s krsnkre elkezdi a kottn lthat dallamot gyakorolni.
Egy ideig hagynunk kell t. Trjnk vissza az imnt kinyitott ajthoz,
s most mr menjnk is be. Vegyk fel a lszert az gyrl, majd kukkantsunk
be a szekrnybe. Az ijedtsg utn vgezznk a trfs zombival s vegyk
ki a szekrnybl a patront. Menjnk ki, fussunk vgig a folyosn, majd
a fordul utn tovbb, a legutols ajtn. Belpve elssorban a szkkutat
rz agresszv nvnytl szabaduljunk meg, gy, hogy ntsk a vegyszert
a vzpumpba. A nvny mgtt megtalljuk a Sun Crest cmert. Itt mellesleg
feltankolhatunk nvnyekbl. Ezutn menjnk vissza a ldhoz, vegyk el
az emblmt, s azon kvl csak a pisztolyt hagyjuk magunknl. Ha minden
iga, Rebecca ennyi id alatt mr eleget gyakorolt, m ha mgsem, lzengjnk
tovbb a kzeli szobkban, esetleg menjnk mr most el a Star Crest-rt.
Ha jl megy a zenlgets, a dallam egy rejtekhelyet nyit meg, mgtte egy
arany emblmval. Azonban amint azt felvesszk, a kit lezrul. Tegyk
ht be a helyre a sima emblmnkat. j szerzemnynkkel irny az ebdl
s helyezzk el a kandall fl. gykdsnk hatsra az reg ra elhzdik,
mgle egy kk kk kerl el. Ne felejtsk az ebdlben a Star Crest cmert
se, az sszetrt szobor darabjai kztt keresgljnk. A kk kkvel ltogassunk
el a kk folyos utols, mg fel nem nyitott ajtajhoz, s lpjnk be.
Helyezzk be a tigrisszemet brzol kkvet a tigrisfejbe. Vegyk fel
az gy elkerl Shield kulcsot, majd irny a lds raktr. Az j kulcson
kvl csak a shotgunt, nmi lszert, meg esetleg gygynvnyt hagyjunk
magunknl, majd mentsnk llst.
Az riskgy
els felvons
Egy fellensg kvetkezik, az riskgy. kelmt logikus
mdon ott talljuk, ahol Richard szenvedett ki. Lpjnk be az ajtn, melyet
a Shield kulcs nyit, utna a kulcsot el is dobhatjuk. A rejtekhelyrl
elbj kgynak a fejt kell clozni. gy nagyjbl ht patron kell hozz,
ha kzben srlnk, gygytsuk magunkat. Miutn a kgynak elege lett,
elkotrdik. Menjnk utna, s vegyk ki a lyukbl a Moon Crest cmer msik
darabjt. A hordk tetejn egy patront tallhatunk. Ha a kgyval val
kzdelemnl megsrlnk, ami nagyon valszn, a terembl kilpve Chris
sszeesik. Rebecca siet a segtsgre. A lnyt megszemlyestve ugyanaz
lesz a feladat, mint amikor Richard-on prbltunk meg segteni. Chris lepolsa
utn irny a legkzelebbi raktr, ahol vegyk magunkhoz az sszes cmert,
valamint a Berettnkat s mentsnk. Menjnk ki s forduljunk el, lpjnk
be az ajtn, majd a folyos vgn jobbra forduljunk, s tvozzunk a hzbl.
ljk meg a kt kutyt, majd rakjuk be az sszes cmert a helyre.
Az risnvny
A sok hercehurca utn megnylt ajtn keresztl egy kisebb
szerszmraktrba jutunk. Toljuk a ltrt a polc mell, amire fellpve elrhetjk
a kurblit. A kertben szabadon vlaszthatunk, hogy megljk a kutykat vagy
nem. Mindenesetre nem rt minl tbb gygynvnyt begyjteni. A szabad
g alatt gy tnik, jobbak a vteli lehetsgek, csipog a rdi. Feleslegesen
prblunk meg beszlni Brad-del, mert Richard rdija elromlott. A kvetkez
helysznen illesszk a helyre a kurblit, s nyissuk fel a medence zsilipjt.
Miutn lejjebb ment a vz, keljnk t, s elkerlve a kgykat jussunk
el a liftig, amivel ereszkedjnk le. Lent kerljk a kutyk trsasgt,
s minl hamarabb csapjuk rjuk a rcsos kaput. Vegyk fel a nvnyeket,
majd az jabb kutykat kicselezve, jussunk el a mellkpletig. Amint bejutottunk,
toljuk a szobrot a padln lv lyukra, a hzat ugyanis egy risnvny
vlasztotta lakhelyl, s ezen a lyukon keresztl egy agresszv cspja
lendl tmadsba. Lpjnk be a dupla piros ajtn, a lyukakat kerljk.
Menekljnk a pkok ell, vegyk fel a piros knyvet az asztalrl, majd
tvozzunk. A kvetkez ajt egy jabb raktr, ideje menteni. Utna csak
a Beretts, nmi lszer, gygynvny s a piros knyv legyen nlunk. Tvozzunk
s lpjnk be a szemkzti ajtn. Tvoltsuk el a zombikat, majd kukkantsunk
bele a pohrba az asztalon, mire egy kisebb kulcs kerl el. Ezzel nyissuk
ki ugyanitt a fikot, benne patront tallunk. Ezutn lpjnk be a kvetkez,
mg fel nem nyitott ajtn, majd az elkanyarod folyosn lpjnk be az els
ajtn. A nvnyek ltal tsztt teremben keressk meg az elektronikus zrral
elltott ajtt, s ott a kvetkez szmokat ssk be: 2, 1, 5. A kd betse
utn mg ne lpjnk be az ajtn, hanem inkbb rohanjunk oda a darzsfszekhez,
s vegyk fel az asztalrl a oo2 jells kulcsot. Keressk meg a folyosn
a kulcshoz tartoz ajtt, s nyissunk be a lakosztly frdszobjba. Kt
zombi trsasgban megtalljuk a oo3-as kulcsot. Ez utbbival trjnk vissza
a darzsfszkes terembe, onnan nylik a oo3-as szoba. Bent vegyk le a
polcrl a fehr knyvet, s olvassunk bele. A knyv egy gynevezett V-Jolt
nev mreg receptjt tartalmazza. Tegyk a knyv helyre a piros knyvnket,
mire egy titkos tjr vlik lthatv, amin lpjnk be.
A 42-es nvny
Egy kellemetlen tallkozsra kerl sor, a hzat behlz
42-es szm ksrleti nvny rgtn elkezdi szorongatni Crist. A nvny
markbl csak Rebecca segtsgvel meneklhetnk. A lny irnytst tvve
azonnal siessnk a kddal lezrt ajthoz, s lpjnk be a mgtte tallhat
vegyszerraktrba. Most a falon lv kpletek, s a recept alapjn el kell
kszteni egy veg V-Jol mrget. Az alapanyagokat a polcokon tallhatjuk.
Na j, segtek! Elszr is vegyk fel a ngy veget, melyek kzl egyet
vzzel, egyet a kettes anyaggal, egyet pedig a ngyes anyaggal tltsnk
fel. Mixeljk is ket ssze ugyanebben a sorrendben. Ezutn vz nlkl
ntsk ssze a 2-es s 4-es anyagot. gy most kt anyagunk van: a 6-os
s a 7-es, melyek sszekeversvel kapjuk a 13-as elegyet. Ezutn mixeljnk
ssze vizet a 2-es anyaggal, gy lesz meg a 3-as elegy, amit mr csak ssze
kell hozni a 13-assal s ksz is a V-Jolt. A ksztmnynkkel irny a oo2-es
szoba, ahol a szekrnyek eltolsa utn leereszkedhetnk a pincbe. Lent
a folyosn a faldkbl alkothatunk a vzen keresztlvezet hidat. Amint
benyitunk a vzzel elrasztott terembe, azonnal forduljunk jobbra, s be
az els ajtn. Elrkeztnk a nvny gykerhez, amit locsoljunk meg a V-Jolttal.
Tvozzunk. Ekkor kapjuk vissza Chris irnytst, s megkzdhetnk a 42-es
nvnnyel. gy kb. tt eressznk bele a Berettval, majd fussunk odbb,
s jra tzeljnk. Ismteljk ezt addig, amg el nem szrad a nvny teljesen.
Utna vegyk ki a kandallbl a Computer szoba kulcst. Menjnk ki, mire
Rebecca-val futunk ssze. A duma utn Chris-sel is ltogassunk le a pincbe,
s az j kulcsunk birtokban keressk fel az irnyttermet. Siessnk mert
cpk llkodnak a vzben. Eresszk le a vizet a karral, a falon lv gombbal
pedig nyissuk ki a szomszdos szobt. A szomszdban egy lszerraktrat
tallunk, benne kt tltnytrral s kt patronnal, valamint a Helmet kulcsot.
Menjnk vissza a ldhoz, tkzben Wesker-rel fogunk tallkozni. gy pakolsszunk,
hogy csak a shotgun s a Helmet kulcs maradjon nlunk, majd utna mentsnk
llst. Trjnk vissza a villba, kzben megint Brad prbl kapcsolatba
lpni velnk.
A medlok utni kutats
Amint visszajutottunk, lthatjuk, hogy valaki lzasan
igyekszik utnunk, valami jfajta ellensg, borotvales karmokkal. Hamar
megtapasztalhat-juk, hogy nincs is egyedl, a hzat un. Hunterek leptk
el. A legszemetebb ellenfelek, sebesen ugrndoznak, ezrt ha harcba bocstkozunk
s elhibzzuk a lvst, az knnyen fvesztshez vezet. Amint a kvetnk
mgtt csapdik az ajt, menekljnk be a folyos mg fel nem nyitott ajtajn,
melyet a Helmet kulcs nyit. A szobban gyjtsuk fel az asztali lmpt,
majd vegyk el a szekrnyrl az MO-s diszket, s az asztalrl a magnumgolykat.
Menekljnk vissza a lpcshzhoz, ahol viszont biztonsgosabb ha vgznk
a kt Hunterrel. Nyissunk be a raktrba s pakolsszunk, Wesker htrahagyott
nmi muncit, amit tegynk be a ldba. A shotgunt, hozz patront s nmi
gygyt nvnyt hagyjunk magunknl, majd nem rt ha mentnk. Ismt egy
fnk kvetkezik, az riskgy, pontosabban mg mindig az riskgy.
Az riskgy
msodik felvons
Lpcszznk fel az emeletre, a kt huntert a lpcshz
csalogatva a lpcsfordulban vgezhetjk ki. Balra forduljunk, majd a
folyos vgbl nyl kis szobban a Helmet kulccsal nyissuk fel a tovbbvezet
ajtt. A zongora-terembe rkeztnk. Lpjnk oda a zongorhoz, s vizsgljuk
meg. Ebben a pillanatban eltr a mr ismert kgy, s az els marsnl
leomlaszt egy darabot a fldbl. Mint egy eszels, azonnal nyissunk tzet,
ne is nagyon mozogjunk, hanem inkbb folyamatosan ljnk. Amennyiben sikerlt
vgre a kgyt cseppfolystani, gygytsuk magunkat, majd ugorjunk le
a kiharapott lyukon. Egy rg krbefalazott srhoz jutunk, amit vizsglunk
meg kzelebbrl. Nyomjuk meg alatta a gombot, mire egy lejr nylik meg.
Ereszkedjnk le. A huntereket inkbb kerljk ki, ha akarunk a sarokbl
vehetnk fel patront, majd menjnk tovbb. Fussunk vgig a kvetkez folyosn
is, de kzben gyilkoljuk le a falatoz zombikat. A konyhba rkezvn menjnk
a kis ajthoz, mire egy jabb zombi fog elrontani. Vgezznk vele, majd
vegyk fel a kis kulcsot az asztalrl. Haladjunk tovbb, mg nem egy zombit
pillantunk meg a fldn elterlve. Hogy ne trflhasson meg minket, ljnk
bele s csak utna hasznljuk a liftet. A kabinbl kiszllva azonnal forduljunk
balra, majd a huntereket elkerlve be, a kk, dupla ajtn. A knyvtrban
ktttnk ki. A kis kulccsal kinyithatjuk a sarokban lv asztal fikjt,
s magnumlszert vehetnk ki belle. Mellette a falnl toljuk el a polcot,
s menjnk be az gy elkerl ajtn. A szobbl vigyk el az elemet, majd
tvozzunk. Most a knyvtr msik ajtajn nyissunk be, s a falon lv szobor
mellett kapcsoljuk fel a lmpt. Toljuk megvilgtott helyre a slyos szobrot,
mire egy rejtekhely nylik meg, benne gy knyvvel. A knyvben lapozgatva
egy medlra lelhetnk, az Eagle medlra. Menjnk vissza a konyhba, s
ott, ahol a zombi rkezett, menjnk fel a lpcsn. Megint oda lyukadunk
ki, ahol az els zombival tallkoztunk. Keressk fel a legkzelebbi ldt
s pakoljunk ki, a pkokat s huntereket kerljk. Csak a Helmet kulcsot
s a fegyvernket hagyjuk magunknl, meg persze patront. Ezutn msszunk
fel az emeletre, s ott balra, be az ajtn, a Helmet kulcs ezutn mr feleslegess
vlik. Vegyk fel a magnum lszert s a patront, majd toljuk a trfehoz
a ltrt. Kapcsoljuk le a villanyt, mire valami fnyes vlik lthatv
a szarvas fejnl. Msszunk fel s vegyk le a piros kkvet a trferl.
Irny a kk folyos, s menjnk vissza a tigrisfejhez. Illesszk be a tigris
msik szemt is, s mris hrom tr magnum lszerrel lesznk gazdagabbak.
Innen a fbejrathoz menjnk, majd fel a piros folyosra, s onnan a keleti
raktrhelyisgbe. Vegyk magunkhoz a magnumot, az elemet s a kurblit,
mentsnk. Trjnk vissza a kertbe, s keressk fel azt a liftet, ami eddig
nem mkdtt. Helyezzk be a helyre az elemet, s liftezznk fel. gy
a kert ells rszbe jutunk s vissza ereszthetjk a vizet a medencbe.
Az jonnan zembe helyezett lifttel most mr knnyebben visszamehetnk
a kert msik felbe. s ott, ahol eddig a vz folyt, egy lejratot tallhatunk,
ereszkedjnk le. Lent, a barlangban azonnal menjnk be az els ajtn. A
lngszrt felesleges felvenni, inkbb menjnk tovbb. Hamarosan az egyik
kollgnkba, Enrico-ba botlunk, aki ktkulacsosnak titullja, s megprblja
lelni Christ. m mieltt ezt megtehetn, valaki hsnk hta mgl vgez
vele. Kutassuk t a hulljt, s vegyk fel a hatszgletes vg kurblit.
Ezzel menjnk vissza a kezd fld alatti helyisgbe, s ott keressk meg
a kis lyukat a falon, nem messze egy rgptl. Illesszk bele a kurblit,
s forgassuk el a folyost. A kvetkez helyisgbe lpve fussunk el a gurul
szikla ell, majd visszatrve a k addigi helyhez, keressk meg a magnum
lszert. Vegyk magunkhoz a lngszrt, s irny az itteni f gonosz, az
rispk barlangja.
Az rispk
A pk fszkhez ott nylik az ajt, ahol az imnt a k
kittte a falat. A pkot a Colttal nem nehz kinyrni, hrom jl irnyzott
lvs megteszi. Utna mr csak le kell getni a tovbbvezet kapurl a
hlt, s mris tovbbllhatunk. Forduljunk jobbra, s tegyk a lngszrt
a helyre. Htra arc s fussunk vgig a folyosn, majd ott be az ajtn.
Egy jabb menthelyhez rkeztnk. Vegyk magunkhoz a hatszglet kurblit,
az Eagle medlt, s a kedvenc fegyvernket. Kilpve a folyosra a tls
vgn tvozzunk. Menekljnk megint a szikla ell, majd nzznk vissza
a helyhez. Onnan vegyk ki az jabb knyvet, amibl egy jabb medl kerl
el, a Wolf medl. Most keressk meg a folyos faln a hatszglet lyukat,
s illesszk bele a kurblit. Forgassuk el ktszer. Az gy feltrt oldals
szobban szintn egy kurblis megoldst tallunk, csakhogy ezzel egy klns
szerkezetet mkdtethetnk. A szobban lv szobrot kell eltolni vele a
faltl, hogy aztn tovbbtolhassuk a fldn elhelyezett kapcsolra. gykdsnk
eredmnye a laborkulcs, vegyk ht fel. Visszatrve a folyosra liftezznk.
Kirve a szabadba illesszk be a medljainkat a kt kt oldaln a helykre.
Miutn leereszkedett a vz, msszunk le, eltte azonban gyjtsk be a nvnyeket.
A titkos labor
Folytassuk utunkat lefel a ltrn, mgnem egy ldba
tkznk. Szabaduljunk meg mindentl, kivve a fegyvernket, s a laborkulcsot.
Menjnk tovbb, nyrjuk ki a zombikat, majd lpcszznk le. Menjnk a f
folyos vgbe, nyissuk ki a kk lmps labor ajtajt a kulccsal, de mg
ne lpjnk be. Forduljunk inkbb balra, s ott menjnk be az ajtn. Vegyk
fel htulrl az MO diszket. Ezutn jelentkezznk be a szmtgpen John
nvvel, majd kdsznak azt adjuk meg, hogy Ada. Nyissuk ki a biztonsgi
ajtkat, amikor a gp jabb kdot kr, a Mole szt gpeljk be. Ezutn
menjnk vissza, fel a lpcsn s a stt beugrban nyissunk be a konferenciaterembe.
A terem faln lv panel mgtt egy gomb rejtzik, melyet aktivlva egy
rejtett hely vlik lthatv, benne egy jabb MO diszkkel. Ezutn megint
lefel vegyk az irnyt, s menjnk be az els ajtn. Haladjunk tovbb,
majd a kvetkez ajt mgtt, miutn vgeztnk a zombikkal, msoljuk ki
az egyik lemeznkre az els kdot a specilis gppel. Trjnk vissza a
f folyosra, s most menjnk be azon az ajtn, ami korbban kulcsra volt
zrva, azaz a laborhoz. A bal oldali ajt helyett gyorsan fussunk a szemkzti
ajthoz, s mentsnk. Vegyk magunkhoz a ldbl a harmadik MO diszket,
tvozzunk s menjnk az imnt kihagyott ajthoz. A mt ldit toljuk a
rcsokra, a lpcst pedig a kapcsolra, a szellz al. A szellzcsatornn
keresztl a hullahzba jutunk. Ott nhny tetszhalott zombi kinyrsa utn
egy jabb kdot msolhatunk ki, s a magnum trat se felejtsk a polcon.
Menjnk megint a kulccsal felnyitott folyosra, de ott most forduljunk
jobbra, majd lpjnk be a dupla ajtn. Az energiakzpont els termben
kutassuk fel a monitort, s kapcsoljuk fel az energit. Keressk meg a
tovbbvezet ajtt, majd a kvetkez helyisgben fussunk egyenest a gpig,
ahol kimsolhatjuk az utols kdot is. Innen szintn van egy jabb ajt,
ami pedig a genertor terembe visz. Ott fussunk krbe, s talljuk meg
a monitort, amivel ram al helyezhetjk az eddig mkdskptelen liftet.
Ugyanitt tallhatunk egy elemet is. Ezutn irny a menthely, ahol vegyk
magunkhoz a Coltot, az elemet, a gygynvnyeinket s mentsnk llst.
Tvozzunk forduljunk jobbra s siessnk a lifthez. Amikor megnyomjuk a
hv gombot, Rebecca csatlakozik hozznk. Hamarosan Wesker-be botlunk,
aki mint kiderl, valjban az Umbrella, a ltestmnyt zemeltet cg
gynke. Kedves fnknk Rebecca-tl rvid ton megszabadul, csakgy mint
korbban Enrico-tl, minket pedig egyenesen a szrnyeteghez ksr, hogy
meghallgassuk eszels halandzsjt, miknt istenti a laborban kifejlesztett,
Tyrant nev biolgiai csodafegyvert.
Tyrant – a vgs fegyver
Az rlt fick terve azonban dugba dl. Chris ugyanis
keser hahotban tr ki, s sznalmas kudarcnak tartja az egsz projektet,
mire a feldhdtt Wesker gy dnt, bemutatt tart. Kiereszti Tyrant-et
a fagyaszt tartlybl, csakhogy a brgy szrny „hlbl” az bordi
kz mlyeszti elsknt a karmait. Azonnal menekljnk, majd csak tisztes
tvolsgbl tzeljnk. Meneklni, megfordulni, tzelni, ezt kell ismtelni
gy hrom- ngyszer, s Tyrant holtan rogyik ssze. Ez lett5 volna az a
flelmetes fegyver? Na mindegy, ideje a tvozs tjra lpni. Wesker hullja
mellett megtalljuk a kapcsolt, ami az ajtt nyitja. Meglepetsnkre a
folyosn Rebecca l s virul, szerencsre megvdte a golyll mellnye.
Liftezznk vissza. A visszaton Rebecca klnvlik tlnk, hogy beindtsa
a bzis nmegsemmist rendszert, mi azonban csak igyekezznk tovbb,
kifel. Vigyzat! Mieltt a lpcsn felmennnk, menjnk be a szomszdos
ajtn, s ott vgig a folyosn. A folyos vgben a brtn tallhat, melynek
az ajtajt az sszegyjttt kdok nyitjk. A brtnbl Jill-t szabadthatjuk
ki. Most mr folytassuk a meneklst. Az utunkba kerl zombikat likvidljuk,
haladjunk tl a ldn, majd fel a ltrn. Lpjnk be a vszkijratknt
funkcionl dupla ajtn, s rohanjunk vgig a folyosn. Ekkor Brad jelentkezik,
mivel fogytn az zemanyagja, srgsen jelezni kell neki, hogy mg lnk.
Illesszk be a liftet mkdtet elemet a helyre, kzben Rebecca is csatlakozik
hozznk. Az id egyre szort.  A kt n udvariasan gy hatroz, hogy
elreengedik Chris-t, teht mi liftezznk fel elsknt a helikopter leszllhoz.
A megrkezsnk utn vegynk fel a ldbl egy raktt, majd kint a placcon
ljk fel. gy tnik, hogy a helikopteren Brad veszi az adst, m ekkor
jn a hidegzuhany. Tyrant feltmad, s ersebb mint valaha.
Tyrant visszatr-avagy a dnt sszecsaps
bizony a szrnyeteg olyan ers, hogy kptelensg vele
vgezni, legalbb is a jelenlegi fegyvereink fabatkt sem rnek ellene.
Egy kicsit puhtanunk kell, a megszokott metdussal ljnk s menekljnk.
m vigyzat! Tyrant most sokkal gyorsabb s techniksabb. Ha sikerl legyengtennk,
Brad a kzelnkbe merszkedik, s ledob a helikopterrl egy raktavett.
Siessnk rte, s lehetleg pontosan clozzunk.
      

 
Time
 
Jtkok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptr
 
Resident Evil Apocalypse
 
Jtkok ismerteti
 
Resident Evil sznszei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videk!!!!
 
Tidus
 
nap kpe
 
Ezt nzd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezrt szavazsok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!