A kerettrtnet Az szak-amerikai Racoon Forest erdsgei az utbbi idben nem szmtanak valami bks krnyknek. Az idegenforgalmat legalbb is nem lendti fel, hogy egyre tbb kirndulnak nyoma vsz, s a helybliek azt rebesgetik, hogy meghatrozhatatlan faj kreatrk faljk fel ket. A helyzet egyre rosszabb, a rendrsg S.T.A.R.S. fednev akcicsoportja, mely a bizarr halleseteket indult kivizsglni szintn eltnt. Miutn a Bravo Team-mel megszakadt minden kapcsolat, knytelen bevetsre indulni az egysg legjobbjaibl ll Alpha Team is melynek az egyik tagjt fogjuk alaktani. Ments s eszkztr Mindenhol, ahol rgpet tallunk, menteni tudjuk a jtkllst, amihez a festkszalag kell. Ezen kvl, ahol menteni lehet, ott jkora ldkat is tallunk. Hsnknl csupn nhny trgy lehet, ezrt a felvett trgyakat ezekbe a ldkba lehet letenni. A ldkba letett trgyakat brmelyik ldbl magunkhoz vehetjk. Amikor pldul llst mentnk, utna mindig tegyk a ldba a festkszalagot, hogy ne foglalja a helyet. Nvnyekbl hrom fajta van: zld, piros s kk. A zld nvny gygyt, a kk mregtelent, a piros amolyan kataliztor. Hogy ezt megrtsk el kell mondani, hogy a nvnyeket mixelhetjk is. Ha egy zld nvnyhez pirosat kevernk, hromszoros ereje lesz. A zld nvnyekbl akr hrmat is ssze lehet mixelni, de ha egy zld nvnyhez kket is adunk, akkor meggygytja a mrgezst is. Helytakarkossg miatt is rdemes mixelni. Az Alpha Team Akkor teht ott tartottunk, hogy az Alpha Team helikopterre szllt. A csapat vezetje Albert Wesker, aki a S.T.A.R.S. alaptja. A tagok: Chris Redfield, Barry Burton, Jill Valentine, Joseph Frost s Brad Wickers helikopterpilta. A megrkezs A helysznhez kzeledve a fk lombjai kzl egyszer csak egy kiszrd fstcskra lesznek figyelmesek embereink. A csapat leszll, hogy kzelebbrl is megvizsgljk a dolgot, mire kiderl, hogy a Bravo Team helikopternek a roncsa az. Elg vszjsl kezdet: csupn egy fstlg roncs, s sehol senki. Aztn rjnnek. Hogy vannak ott holttestek, csak ppen rejtve vannak a magas fben, cafatokban. Nhny pillanattal ksbb az is vilgoss vlik, mitl kerltek a fent nevezett llapotba. Megvadult, undort kutyk rohannak ki a boztbl. Az Alpha Team ltszma mris hinyoss vlik. Joseph Frost a zombikutykkal val tallkozst nem li tl. A csapatnak egy vlasztsa van, bemenni a kzeli kastlyba. Az don villa biztonsgosnak tnik, legalbb is egyenlre. Miutn Chris, Wesker s Jill bevergdtek a hzba, lvseket hallani. Olyb tnik, hogy Barry a hzban mr harcol valakikkel. Chris azonnal a bartja keressre indul, s ekkor vehetjk t az irnytst. Menjnk tovbb az ebdlbl, mire egy szk folyosra rkeznk. A folyos vgn valaki tele szjjal csmcsog, ppen a Bravo Team egyik tagja van tertken. Miutn megcsodltuk, hogy mifle teremtmnyekkel hozott ssze minket a sors, vegyk el a ksnket, s vgezznk nmi rvgst a zombi testn. Bartunk nem adja knnyen az lett, ezrt a kvetkez metdust kell alkalmazni: suhintsunk egyet vagy kettt, majd mieltt a rusnyasg mg elkaphatna minket, fussunk arrbb. A vagdosst addig kell folytatni, amg a zombi ssze testnedve ki nem folyik. Az els zombi kinyrsa utn kutassuk t Kenneth kollgnk flig elfogyasztott holttestt, nmi veszdsg utn kt pisztolytrral lesznk gazdagabbak. Most mr tudjuk honnan jhetett a lvs, teht tjkoztassuk errl a tbbieket is. Azaz csak tjkoztatnnk, ugyanis a bartainknak hlt helyt talljuk. Mindenesetre vegyk fel Jill pisztolyt a kvezetrl. A pisztoly persze jval hatkonyabb mint a bicska, ha nagyon pontosan clzunk, egy lvssel sztloccsanthatjuk a zombik agyt. A cmergyjtgets A villban csaknem minden ajtt zrva tallunk, ezrt elszr egy kulcsot kellene tallnunk. Menjnk fel az emeletre, majd Chris jobbjn a msodik ajtn menjnk tovbb. Egy kis alkovban egy fikkulcsot tallhatunk. Tovbbhaladva egy erklyre jutunk, ahol a Bravo Team egy jabb tagja fekszik, t hollk rgcsltk meg. Nzznk szt Forest bartunk teteme krl. Hoho! Ht mg l? Vagy mgsem? Immr is csak egy lhalott, nyomban vgezznk vele. Ahol a holttest fekdt, rlelhetnk az els kulcsra, az Armor Key-re. Menjnk vissza a bels balkonra, s most a szomszdos ajtn lpjnk be. A vrs folyosn mindjrt az els ajtn hasznljuk is az Armor Key-t. Hamarosan a Bravo Team-bl Rebecca-ba sRichard-ba botlunk. Utbbit ersen megviselte egy kgymars, azonnal keresni kell ellenszrumot, ez lesz teht most a legsrgsebb teendnk. Trjnk vissza a fbejrathoz, s most a szemben lv emeleti ajtn menjnk keresztl.Nyrjuk ki az ebdl fltt llkod trsasgot, majd toljuk le a kszobrot ott, ahol hinyos a korlt. Ezutn haladjunk tovbb a srga lpcshzba, ott hrom zombival kell vgeznnk. Menjnk le, majd be a lpcsk mgtti ajtn. Egy kis kamrba rkeztnk, ahol vgre megszabadulhatunk a felesleges trgyainktl. Dobjunk a ldba mindent, kivve a pisztolyt, a lszert s az Armor Key-t. ezutn nzznk szt a polcokon, s meglesz a keresett szrum, brmilyen gyorsak is lesznk, Richard vgl is beadja a kulcsot. m mieltt tvozna az rk vadszmezkre, tadja a rdijt. Most menjnk vissza a piros folyosra s lpjnk be a zld dupla ajtn, ismt az Armor Key-t kell hasznlni. A fldn gyans rcsokat vehetnk szre, toljuk rjuk a szobrokat. Miutn gy elzrtuk a mrges gzok tjt, nyugodtan megnyomhatjuk kzpen a piros gombot, s felvehetjk a vitrinbl az emblmt. Irny ismt a piros folyos, annak is a legvge. Az onnan nyl szobbl vigyk el a knyvet, ez tartalmazza a nvnyek hatsait. A szobbl egy msik ajt is nylik a kastly keleti lpcshzba. Nyrjuk ki a kt zombit s lpcszznk le. Kz jabb zombi rzi a keleti raktrhelyisget, ahol ismt kipakolhatunk. A lomok kztt egy trtt shotgun hever, m azt egyenlre hagyjuk ott. Menjnk vissza az emeletre, de most a lpcs utn balra forduljunk. Nyissuk ki az els tba kerl ajtt a kulcsunkkal. Lpjnk be, ljk meg a zombit, majd menjnk be a bal oldali ajtn. Nyomjuk meg a gombot a bogrgyjtemnyen, s toljuk el az gy kirl akvriumot az tbl. Ezutn toljuk az akvrium helyre a szekrnyt, mire lthatv vlik egy rekesz, s mris a mienk egy fl Moon Crest cmer. Ha hjn vagyunk rgpszalagnak, kutassuk t a kpenyt. Az elz helyisgbe visszatrve most a msik ajtn menjnk be. A kisebb hlszakaszbl vegyk magunkhoz az ngyjtt a szekrnybl, s a piros nvnyt sem rt felvenni. Pakoljunk ki megint a ldnl, a legszksgesebbeken kvl csak az ngyjtt hagyjuk magunknl. Nzznk vissza oda, ahol Richrd-t talltuk, de ezttal menjnk tovbb a kvetkez szobba. Szabaduljunk meg a kt zombitl, majd vizsgljuk t balra a stt szobt. Oszlassuk el a sttsget a gyertya meggyjtsval, s vegyk fel a lszert a szekrnybl. Toljuk odbb a msik szekrnyt, mire egy tjr vlik lthatv, mgtte a Sword kulcsra lelhetnk. Trjnk vissza a fbejrathoz. Menjnk be a kk dupla ajtn. Egy szobrot lthatunk, melynek a tetejrl a lpcs segtsgvel levehetjk a hz szintjnek trkpt. Ha eltoljuk az asztalt, egy tetszhalott zombi trsasgban nmi rgpszalagot tallunk. Menjnk tovbb a Sword kulcsot hasznlva. A vitrines asztaloknl vigyzzunk, kt kutya is be fog trni, vgezznk velk. Az egyik asztalt eltolva nmi lszert tallhatunk. A kvetkez folyosn nyissuk ki az els utunkba kerl ajtt,s miutn kilptnk rajta, nyrjuk ki a kertben a blkiket. Keressk meg a vegyszert, majd ismt a folyos ezttal az utols, dupla ajtn keresztl folytassuk az utunkat. ljk meg a zombikat, majd menjnk be az els ajtn. gy visszajutunk a keleti raktrhoz, ahol most a fegyvernkn kvl csak az elromlott puskt s az Armor kulcsot hagyjuk magunknl. Ezutn menjnk vissza oda, ahol az imnt a zombikat gyilkolsztuk, s lpjnk be szemkzt a soron kvetkez ajtn. Egy hossz terembe jutunk, a falakon festmnyekkel. A hollkat semmikpp se ingereljk. A festmnyek alatt gombok lthatk, melyeket idrendi sorrendben kell lenyomnunk a portrn lthat arcok kornak megfelelen. New born baby, infant, lively boy, young man, middle aged man, old man, the end of life. Ezzel megnylik egy rejtekhely, s elkerl a Wind Crest cmer. Menjnk vissza a dupla ajtn keresztl a vilgoszld folyosra, ott haladjunk egyenesen elre a kvetkez ajtn, majd tovbb. Vgre megtalltuk a shotgunt, de a szobt hrom zombi s egy csapda rzi. Az elbbiekkel vgezznk, az utbbit pedig hatstalantsuk gy, hogy a falra visszahelyezzk a trtt puskt. Visszatrve a hossz folyosra menjnk a msodik fordulhoz, s lpjnk be az ottani ajtn. Egy frdszobba rkeztnk. A zombi eltakartsa utn vegyk fel a lszert, majd halsszuk ki a kdbl a kis kulcsot. Trjnk vissza a fbejrathoz. Most a kk ajt melletti kisebb ajtn menjnk be. Nyrjuk ki a zombikat, vegyk fel a lszert, a fikban se felejtsk ott a patronokat, amit a kis kulccsal tudunk kinyitni. Ezutn a mr bejrt tvonalon keresztl, az ebdl fels rszn t, vissza kell jutnunk a nyugati raktrhelyisgbe. Ott pakoljunk ki megint a ldba, csak a kvetkezket hagyjuk magunknl: Armor kulcs, Sword kulcs, a msik kis kulcs s a vegyszer. Menjnk vissza az elz folyosra, s ott lpjnk be a lezrt ajtn, amihez az Armor kulcs kell. Vegyk fel a polcrl a lszert s a magnumot, valamint a kulcsra zrt fikbl a patronokat. Menjnk ki s a folyos vgn lv ajtn menjnk tovbb. Egy kk folyosra rkeztnk, ahol jobbra fordulva, nhny zombi kinyrsa utn, egyenesen tovbb kell mennnk, m mieltt bemennnk a tls ajtn, nyissuk fel a Sword kulccsal az azt megelz ajtt, de mg ne lpjnk be. Abban a helyisgben kell lennnk, ahol elsnek tallkoztunk zombival. Immr be tudunk lpni a piros ajtn. A zeneszobban toljuk el polcot, vegyk fel a kottt, s helyezzk a zongorra. Ekkor Rebeca lp be, s krsnkre elkezdi a kottn lthat dallamot gyakorolni. Egy ideig hagynunk kell t. Trjnk vissza az imnt kinyitott ajthoz, s most mr menjnk is be. Vegyk fel a lszert az gyrl, majd kukkantsunk be a szekrnybe. Az ijedtsg utn vgezznk a trfs zombival s vegyk ki a szekrnybl a patront. Menjnk ki, fussunk vgig a folyosn, majd a fordul utn tovbb, a legutols ajtn. Belpve elssorban a szkkutat rz agresszv nvnytl szabaduljunk meg, gy, hogy ntsk a vegyszert a vzpumpba. A nvny mgtt megtalljuk a Sun Crest cmert. Itt mellesleg feltankolhatunk nvnyekbl. Ezutn menjnk vissza a ldhoz, vegyk el az emblmt, s azon kvl csak a pisztolyt hagyjuk magunknl. Ha minden iga, Rebecca ennyi id alatt mr eleget gyakorolt, m ha mgsem, lzengjnk tovbb a kzeli szobkban, esetleg menjnk mr most el a Star Crest-rt. Ha jl megy a zenlgets, a dallam egy rejtekhelyet nyit meg, mgtte egy arany emblmval. Azonban amint azt felvesszk, a kit lezrul. Tegyk ht be a helyre a sima emblmnkat. j szerzemnynkkel irny az ebdl s helyezzk el a kandall fl. gykdsnk hatsra az reg ra elhzdik, mgle egy kk kk kerl el. Ne felejtsk az ebdlben a Star Crest cmert se, az sszetrt szobor darabjai kztt keresgljnk. A kk kkvel ltogassunk el a kk folyos utols, mg fel nem nyitott ajtajhoz, s lpjnk be. Helyezzk be a tigrisszemet brzol kkvet a tigrisfejbe. Vegyk fel az gy elkerl Shield kulcsot, majd irny a lds raktr. Az j kulcson kvl csak a shotgunt, nmi lszert, meg esetleg gygynvnyt hagyjunk magunknl, majd mentsnk llst. Az riskgy els felvons Egy fellensg kvetkezik, az riskgy. kelmt logikus mdon ott talljuk, ahol Richard szenvedett ki. Lpjnk be az ajtn, melyet a Shield kulcs nyit, utna a kulcsot el is dobhatjuk. A rejtekhelyrl elbj kgynak a fejt kell clozni. gy nagyjbl ht patron kell hozz, ha kzben srlnk, gygytsuk magunkat. Miutn a kgynak elege lett, elkotrdik. Menjnk utna, s vegyk ki a lyukbl a Moon Crest cmer msik darabjt. A hordk tetejn egy patront tallhatunk. Ha a kgyval val kzdelemnl megsrlnk, ami nagyon valszn, a terembl kilpve Chris sszeesik. Rebecca siet a segtsgre. A lnyt megszemlyestve ugyanaz lesz a feladat, mint amikor Richard-on prbltunk meg segteni. Chris lepolsa utn irny a legkzelebbi raktr, ahol vegyk magunkhoz az sszes cmert, valamint a Berettnkat s mentsnk. Menjnk ki s forduljunk el, lpjnk be az ajtn, majd a folyos vgn jobbra forduljunk, s tvozzunk a hzbl. ljk meg a kt kutyt, majd rakjuk be az sszes cmert a helyre. Az risnvny A sok hercehurca utn megnylt ajtn keresztl egy kisebb szerszmraktrba jutunk. Toljuk a ltrt a polc mell, amire fellpve elrhetjk a kurblit. A kertben szabadon vlaszthatunk, hogy megljk a kutykat vagy nem. Mindenesetre nem rt minl tbb gygynvnyt begyjteni. A szabad g alatt gy tnik, jobbak a vteli lehetsgek, csipog a rdi. Feleslegesen prblunk meg beszlni Brad-del, mert Richard rdija elromlott. A kvetkez helysznen illesszk a helyre a kurblit, s nyissuk fel a medence zsilipjt. Miutn lejjebb ment a vz, keljnk t, s elkerlve a kgykat jussunk el a liftig, amivel ereszkedjnk le. Lent kerljk a kutyk trsasgt, s minl hamarabb csapjuk rjuk a rcsos kaput. Vegyk fel a nvnyeket, majd az jabb kutykat kicselezve, jussunk el a mellkpletig. Amint bejutottunk, toljuk a szobrot a padln lv lyukra, a hzat ugyanis egy risnvny vlasztotta lakhelyl, s ezen a lyukon keresztl egy agresszv cspja lendl tmadsba. Lpjnk be a dupla piros ajtn, a lyukakat kerljk. Menekljnk a pkok ell, vegyk fel a piros knyvet az asztalrl, majd tvozzunk. A kvetkez ajt egy jabb raktr, ideje menteni. Utna csak a Beretts, nmi lszer, gygynvny s a piros knyv legyen nlunk. Tvozzunk s lpjnk be a szemkzti ajtn. Tvoltsuk el a zombikat, majd kukkantsunk bele a pohrba az asztalon, mire egy kisebb kulcs kerl el. Ezzel nyissuk ki ugyanitt a fikot, benne patront tallunk. Ezutn lpjnk be a kvetkez, mg fel nem nyitott ajtn, majd az elkanyarod folyosn lpjnk be az els ajtn. A nvnyek ltal tsztt teremben keressk meg az elektronikus zrral elltott ajtt, s ott a kvetkez szmokat ssk be: 2, 1, 5. A kd betse utn mg ne lpjnk be az ajtn, hanem inkbb rohanjunk oda a darzsfszekhez, s vegyk fel az asztalrl a oo2 jells kulcsot. Keressk meg a folyosn a kulcshoz tartoz ajtt, s nyissunk be a lakosztly frdszobjba. Kt zombi trsasgban megtalljuk a oo3-as kulcsot. Ez utbbival trjnk vissza a darzsfszkes terembe, onnan nylik a oo3-as szoba. Bent vegyk le a polcrl a fehr knyvet, s olvassunk bele. A knyv egy gynevezett V-Jolt nev mreg receptjt tartalmazza. Tegyk a knyv helyre a piros knyvnket, mire egy titkos tjr vlik lthatv, amin lpjnk be. A 42-es nvny Egy kellemetlen tallkozsra kerl sor, a hzat behlz 42-es szm ksrleti nvny rgtn elkezdi szorongatni Crist. A nvny markbl csak Rebecca segtsgvel meneklhetnk. A lny irnytst tvve azonnal siessnk a kddal lezrt ajthoz, s lpjnk be a mgtte tallhat vegyszerraktrba. Most a falon lv kpletek, s a recept alapjn el kell kszteni egy veg V-Jol mrget. Az alapanyagokat a polcokon tallhatjuk. Na j, segtek! Elszr is vegyk fel a ngy veget, melyek kzl egyet vzzel, egyet a kettes anyaggal, egyet pedig a ngyes anyaggal tltsnk fel. Mixeljk is ket ssze ugyanebben a sorrendben. Ezutn vz nlkl ntsk ssze a 2-es s 4-es anyagot. gy most kt anyagunk van: a 6-os s a 7-es, melyek sszekeversvel kapjuk a 13-as elegyet. Ezutn mixeljnk ssze vizet a 2-es anyaggal, gy lesz meg a 3-as elegy, amit mr csak ssze kell hozni a 13-assal s ksz is a V-Jolt. A ksztmnynkkel irny a oo2-es szoba, ahol a szekrnyek eltolsa utn leereszkedhetnk a pincbe. Lent a folyosn a faldkbl alkothatunk a vzen keresztlvezet hidat. Amint benyitunk a vzzel elrasztott terembe, azonnal forduljunk jobbra, s be az els ajtn. Elrkeztnk a nvny gykerhez, amit locsoljunk meg a V-Jolttal. Tvozzunk. Ekkor kapjuk vissza Chris irnytst, s megkzdhetnk a 42-es nvnnyel. gy kb. tt eressznk bele a Berettval, majd fussunk odbb, s jra tzeljnk. Ismteljk ezt addig, amg el nem szrad a nvny teljesen. Utna vegyk ki a kandallbl a Computer szoba kulcst. Menjnk ki, mire Rebecca-val futunk ssze. A duma utn Chris-sel is ltogassunk le a pincbe, s az j kulcsunk birtokban keressk fel az irnyttermet. Siessnk mert cpk llkodnak a vzben. Eresszk le a vizet a karral, a falon lv gombbal pedig nyissuk ki a szomszdos szobt. A szomszdban egy lszerraktrat tallunk, benne kt tltnytrral s kt patronnal, valamint a Helmet kulcsot. Menjnk vissza a ldhoz, tkzben Wesker-rel fogunk tallkozni. gy pakolsszunk, hogy csak a shotgun s a Helmet kulcs maradjon nlunk, majd utna mentsnk llst. Trjnk vissza a villba, kzben megint Brad prbl kapcsolatba lpni velnk. A medlok utni kutats Amint visszajutottunk, lthatjuk, hogy valaki lzasan igyekszik utnunk, valami jfajta ellensg, borotvales karmokkal. Hamar megtapasztalhat-juk, hogy nincs is egyedl, a hzat un. Hunterek leptk el. A legszemetebb ellenfelek, sebesen ugrndoznak, ezrt ha harcba bocstkozunk s elhibzzuk a lvst, az knnyen fvesztshez vezet. Amint a kvetnk mgtt csapdik az ajt, menekljnk be a folyos mg fel nem nyitott ajtajn, melyet a Helmet kulcs nyit. A szobban gyjtsuk fel az asztali lmpt, majd vegyk el a szekrnyrl az MO-s diszket, s az asztalrl a magnumgolykat. Menekljnk vissza a lpcshzhoz, ahol viszont biztonsgosabb ha vgznk a kt Hunterrel. Nyissunk be a raktrba s pakolsszunk, Wesker htrahagyott nmi muncit, amit tegynk be a ldba. A shotgunt, hozz patront s nmi gygyt nvnyt hagyjunk magunknl, majd nem rt ha mentnk. Ismt egy fnk kvetkezik, az riskgy, pontosabban mg mindig az riskgy. Az riskgy msodik felvons Lpcszznk fel az emeletre, a kt huntert a lpcshz csalogatva a lpcsfordulban vgezhetjk ki. Balra forduljunk, majd a folyos vgbl nyl kis szobban a Helmet kulccsal nyissuk fel a tovbbvezet ajtt. A zongora-terembe rkeztnk. Lpjnk oda a zongorhoz, s vizsgljuk meg. Ebben a pillanatban eltr a mr ismert kgy, s az els marsnl leomlaszt egy darabot a fldbl. Mint egy eszels, azonnal nyissunk tzet, ne is nagyon mozogjunk, hanem inkbb folyamatosan ljnk. Amennyiben sikerlt vgre a kgyt cseppfolystani, gygytsuk magunkat, majd ugorjunk le a kiharapott lyukon. Egy rg krbefalazott srhoz jutunk, amit vizsglunk meg kzelebbrl. Nyomjuk meg alatta a gombot, mire egy lejr nylik meg. Ereszkedjnk le. A huntereket inkbb kerljk ki, ha akarunk a sarokbl vehetnk fel patront, majd menjnk tovbb. Fussunk vgig a kvetkez folyosn is, de kzben gyilkoljuk le a falatoz zombikat. A konyhba rkezvn menjnk a kis ajthoz, mire egy jabb zombi fog elrontani. Vgezznk vele, majd vegyk fel a kis kulcsot az asztalrl. Haladjunk tovbb, mg nem egy zombit pillantunk meg a fldn elterlve. Hogy ne trflhasson meg minket, ljnk bele s csak utna hasznljuk a liftet. A kabinbl kiszllva azonnal forduljunk balra, majd a huntereket elkerlve be, a kk, dupla ajtn. A knyvtrban ktttnk ki. A kis kulccsal kinyithatjuk a sarokban lv asztal fikjt, s magnumlszert vehetnk ki belle. Mellette a falnl toljuk el a polcot, s menjnk be az gy elkerl ajtn. A szobbl vigyk el az elemet, majd tvozzunk. Most a knyvtr msik ajtajn nyissunk be, s a falon lv szobor mellett kapcsoljuk fel a lmpt. Toljuk megvilgtott helyre a slyos szobrot, mire egy rejtekhely nylik meg, benne gy knyvvel. A knyvben lapozgatva egy medlra lelhetnk, az Eagle medlra. Menjnk vissza a konyhba, s ott, ahol a zombi rkezett, menjnk fel a lpcsn. Megint oda lyukadunk ki, ahol az els zombival tallkoztunk. Keressk fel a legkzelebbi ldt s pakoljunk ki, a pkokat s huntereket kerljk. Csak a Helmet kulcsot s a fegyvernket hagyjuk magunknl, meg persze patront. Ezutn msszunk fel az emeletre, s ott balra, be az ajtn, a Helmet kulcs ezutn mr feleslegess vlik. Vegyk fel a magnum lszert s a patront, majd toljuk a trfehoz a ltrt. Kapcsoljuk le a villanyt, mire valami fnyes vlik lthatv a szarvas fejnl. Msszunk fel s vegyk le a piros kkvet a trferl. Irny a kk folyos, s menjnk vissza a tigrisfejhez. Illesszk be a tigris msik szemt is, s mris hrom tr magnum lszerrel lesznk gazdagabbak. Innen a fbejrathoz menjnk, majd fel a piros folyosra, s onnan a keleti raktrhelyisgbe. Vegyk magunkhoz a magnumot, az elemet s a kurblit, mentsnk. Trjnk vissza a kertbe, s keressk fel azt a liftet, ami eddig nem mkdtt. Helyezzk be a helyre az elemet, s liftezznk fel. gy a kert ells rszbe jutunk s vissza ereszthetjk a vizet a medencbe. Az jonnan zembe helyezett lifttel most mr knnyebben visszamehetnk a kert msik felbe. s ott, ahol eddig a vz folyt, egy lejratot tallhatunk, ereszkedjnk le. Lent, a barlangban azonnal menjnk be az els ajtn. A lngszrt felesleges felvenni, inkbb menjnk tovbb. Hamarosan az egyik kollgnkba, Enrico-ba botlunk, aki ktkulacsosnak titullja, s megprblja lelni Christ. m mieltt ezt megtehetn, valaki hsnk hta mgl vgez vele. Kutassuk t a hulljt, s vegyk fel a hatszgletes vg kurblit. Ezzel menjnk vissza a kezd fld alatti helyisgbe, s ott keressk meg a kis lyukat a falon, nem messze egy rgptl. Illesszk bele a kurblit, s forgassuk el a folyost. A kvetkez helyisgbe lpve fussunk el a gurul szikla ell, majd visszatrve a k addigi helyhez, keressk meg a magnum lszert. Vegyk magunkhoz a lngszrt, s irny az itteni f gonosz, az rispk barlangja. Az rispk A pk fszkhez ott nylik az ajt, ahol az imnt a k kittte a falat. A pkot a Colttal nem nehz kinyrni, hrom jl irnyzott lvs megteszi. Utna mr csak le kell getni a tovbbvezet kapurl a hlt, s mris tovbbllhatunk. Forduljunk jobbra, s tegyk a lngszrt a helyre. Htra arc s fussunk vgig a folyosn, majd ott be az ajtn. Egy jabb menthelyhez rkeztnk. Vegyk magunkhoz a hatszglet kurblit, az Eagle medlt, s a kedvenc fegyvernket. Kilpve a folyosra a tls vgn tvozzunk. Menekljnk megint a szikla ell, majd nzznk vissza a helyhez. Onnan vegyk ki az jabb knyvet, amibl egy jabb medl kerl el, a Wolf medl. Most keressk meg a folyos faln a hatszglet lyukat, s illesszk bele a kurblit. Forgassuk el ktszer. Az gy feltrt oldals szobban szintn egy kurblis megoldst tallunk, csakhogy ezzel egy klns szerkezetet mkdtethetnk. A szobban lv szobrot kell eltolni vele a faltl, hogy aztn tovbbtolhassuk a fldn elhelyezett kapcsolra. gykdsnk eredmnye a laborkulcs, vegyk ht fel. Visszatrve a folyosra liftezznk. Kirve a szabadba illesszk be a medljainkat a kt kt oldaln a helykre. Miutn leereszkedett a vz, msszunk le, eltte azonban gyjtsk be a nvnyeket. A titkos labor Folytassuk utunkat lefel a ltrn, mgnem egy ldba tkznk. Szabaduljunk meg mindentl, kivve a fegyvernket, s a laborkulcsot. Menjnk tovbb, nyrjuk ki a zombikat, majd lpcszznk le. Menjnk a f folyos vgbe, nyissuk ki a kk lmps labor ajtajt a kulccsal, de mg ne lpjnk be. Forduljunk inkbb balra, s ott menjnk be az ajtn. Vegyk fel htulrl az MO diszket. Ezutn jelentkezznk be a szmtgpen John nvvel, majd kdsznak azt adjuk meg, hogy Ada. Nyissuk ki a biztonsgi ajtkat, amikor a gp jabb kdot kr, a Mole szt gpeljk be. Ezutn menjnk vissza, fel a lpcsn s a stt beugrban nyissunk be a konferenciaterembe. A terem faln lv panel mgtt egy gomb rejtzik, melyet aktivlva egy rejtett hely vlik lthatv, benne egy jabb MO diszkkel. Ezutn megint lefel vegyk az irnyt, s menjnk be az els ajtn. Haladjunk tovbb, majd a kvetkez ajt mgtt, miutn vgeztnk a zombikkal, msoljuk ki az egyik lemeznkre az els kdot a specilis gppel. Trjnk vissza a f folyosra, s most menjnk be azon az ajtn, ami korbban kulcsra volt zrva, azaz a laborhoz. A bal oldali ajt helyett gyorsan fussunk a szemkzti ajthoz, s mentsnk. Vegyk magunkhoz a ldbl a harmadik MO diszket, tvozzunk s menjnk az imnt kihagyott ajthoz. A mt ldit toljuk a rcsokra, a lpcst pedig a kapcsolra, a szellz al. A szellzcsatornn keresztl a hullahzba jutunk. Ott nhny tetszhalott zombi kinyrsa utn egy jabb kdot msolhatunk ki, s a magnum trat se felejtsk a polcon. Menjnk megint a kulccsal felnyitott folyosra, de ott most forduljunk jobbra, majd lpjnk be a dupla ajtn. Az energiakzpont els termben kutassuk fel a monitort, s kapcsoljuk fel az energit. Keressk meg a tovbbvezet ajtt, majd a kvetkez helyisgben fussunk egyenest a gpig, ahol kimsolhatjuk az utols kdot is. Innen szintn van egy jabb ajt, ami pedig a genertor terembe visz. Ott fussunk krbe, s talljuk meg a monitort, amivel ram al helyezhetjk az eddig mkdskptelen liftet. Ugyanitt tallhatunk egy elemet is. Ezutn irny a menthely, ahol vegyk magunkhoz a Coltot, az elemet, a gygynvnyeinket s mentsnk llst. Tvozzunk forduljunk jobbra s siessnk a lifthez. Amikor megnyomjuk a hv gombot, Rebecca csatlakozik hozznk. Hamarosan Wesker-be botlunk, aki mint kiderl, valjban az Umbrella, a ltestmnyt zemeltet cg gynke. Kedves fnknk Rebecca-tl rvid ton megszabadul, csakgy mint korbban Enrico-tl, minket pedig egyenesen a szrnyeteghez ksr, hogy meghallgassuk eszels halandzsjt, miknt istenti a laborban kifejlesztett, Tyrant nev biolgiai csodafegyvert. Tyrant – a vgs fegyver Az rlt fick terve azonban dugba dl. Chris ugyanis keser hahotban tr ki, s sznalmas kudarcnak tartja az egsz projektet, mire a feldhdtt Wesker gy dnt, bemutatt tart. Kiereszti Tyrant-et a fagyaszt tartlybl, csakhogy a brgy szrny „hlbl” az bordi kz mlyeszti elsknt a karmait. Azonnal menekljnk, majd csak tisztes tvolsgbl tzeljnk. Meneklni, megfordulni, tzelni, ezt kell ismtelni gy hrom- ngyszer, s Tyrant holtan rogyik ssze. Ez lett5 volna az a flelmetes fegyver? Na mindegy, ideje a tvozs tjra lpni. Wesker hullja mellett megtalljuk a kapcsolt, ami az ajtt nyitja. Meglepetsnkre a folyosn Rebecca l s virul, szerencsre megvdte a golyll mellnye. Liftezznk vissza. A visszaton Rebecca klnvlik tlnk, hogy beindtsa a bzis nmegsemmist rendszert, mi azonban csak igyekezznk tovbb, kifel. Vigyzat! Mieltt a lpcsn felmennnk, menjnk be a szomszdos ajtn, s ott vgig a folyosn. A folyos vgben a brtn tallhat, melynek az ajtajt az sszegyjttt kdok nyitjk. A brtnbl Jill-t szabadthatjuk ki. Most mr folytassuk a meneklst. Az utunkba kerl zombikat likvidljuk, haladjunk tl a ldn, majd fel a ltrn. Lpjnk be a vszkijratknt funkcionl dupla ajtn, s rohanjunk vgig a folyosn. Ekkor Brad jelentkezik, mivel fogytn az zemanyagja, srgsen jelezni kell neki, hogy mg lnk. Illesszk be a liftet mkdtet elemet a helyre, kzben Rebecca is csatlakozik hozznk. Az id egyre szort. A kt n udvariasan gy hatroz, hogy elreengedik Chris-t, teht mi liftezznk fel elsknt a helikopter leszllhoz. A megrkezsnk utn vegynk fel a ldbl egy raktt, majd kint a placcon ljk fel. gy tnik, hogy a helikopteren Brad veszi az adst, m ekkor jn a hidegzuhany. Tyrant feltmad, s ersebb mint valaha. Tyrant visszatr-avagy a dnt sszecsaps bizony a szrnyeteg olyan ers, hogy kptelensg vele vgezni, legalbb is a jelenlegi fegyvereink fabatkt sem rnek ellene. Egy kicsit puhtanunk kell, a megszokott metdussal ljnk s menekljnk. m vigyzat! Tyrant most sokkal gyorsabb s techniksabb. Ha sikerl legyengtennk, Brad a kzelnkbe merszkedik, s ledob a helikopterrl egy raktavett. Siessnk rte, s lehetleg pontosan clozzunk. |