Resident Evil
Resident Evil
Raccoon City
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Naptár
 
Zenék
 
Extrák
 
Avatarok&Ikonok
 
Tidus&Yuna
 
Fanfiction
 
végigjátszások
 
Más játékok...
 
Silent Hill
 
Rikku
 
Paine
 
Final Fantasy X-2
 
Final Fantasy X
 
Final Fantasy VIII
 
Tesztek
 
A hónap játéka
 
Linkek
 
Leon Kennedy
 
Ashley Graham
 
Music
 
Végigjátszás/Chris

A kerettörténet
Az Észak-amerikai Racoon Forest erdőségei az utóbbi időben
nem számítanak valami békés környéknek. Az idegenforgalmat legalább is
nem lendíti fel, hogy egyre több kirándulónak nyoma vész, és a helybéliek
azt rebesgetik, hogy meghatározhatatlan fajú kreatúrák falják fel őket.
A helyzet egyre rosszabb, a rendőrség S.T.A.R.S. fedőnevű akciócsoportja,
mely a bizarr haláleseteket indult kivizsgálni szintén eltűnt. Miután a
Bravo Team-mel megszakadt minden kapcsolat, kénytelen bevetésre indulni
az egység legjobbjaiból álló Alpha Team is melynek az egyik tagját fogjuk
alakítani.
Mentés és eszköztár
Mindenhol, ahol írógépet találunk, menteni tudjuk a játékállást,
amihez a festékszalag kell. Ezen kívül, ahol menteni lehet, ott jókora
ládákat is találunk. Hősünknél csupán néhány tárgy lehet, ezért a felvett
tárgyakat ezekbe a ládákba lehet letenni. A ládákba letett tárgyakat bármelyik
ládából magunkhoz vehetjük. Amikor például állást mentünk, utána mindig
tegyük a ládába a festékszalagot, hogy ne foglalja a helyet.
Növényekből három fajta van: zöld, piros és kék. A zöld
növény gyógyít, a kék méregtelenít, a piros amolyan katalizátor. Hogy ezt
megértsük el kell mondani, hogy a növényeket mixelhetjük is. Ha egy zöld
növényhez pirosat keverünk, háromszoros ereje lesz. A zöld növényekből
akár hármat is össze lehet mixelni, de ha egy zöld növényhez kéket is adunk,
akkor meggyógyítja a mérgezést is. Helytakarékosság miatt is érdemes mixelni.
Az Alpha Team
Akkor tehát ott tartottunk, hogy az Alpha Team helikopterre
szállt. A csapat vezetője Albert Wesker, aki a S.T.A.R.S. alapítója. A
tagok: Chris Redfield, Barry Burton, Jill Valentine, Joseph Frost 
és Brad Wickers helikopterpilóta.
A megérkezés
A helyszínhez közeledve a fák lombjai közül egyszer csak
egy kiszűrődő füstcsíkra lesznek figyelmesek embereink. A csapat leszáll,
hogy közelebbről is megvizsgálják a dolgot, mire kiderül, hogy a Bravo
Team helikopterének a roncsa az. Elég vészjósló kezdet: csupán egy füstölgő
roncs, és sehol senki. Aztán rájönnek. Hogy vannak ott holttestek, csak
éppen rejtve vannak a magas fűben, cafatokban. Néhány pillanattal később
az is világossá válik, mitől kerültek a fent nevezett állapotba. Megvadult,
undorító kutyák rohannak ki a bozótból. Az Alpha Team létszáma máris hiányossá
válik. Joseph Frost a zombikutyákkal való találkozást nem éli túl. A csapatnak
egy választása van, bemenni a közeli kastélyba. Az ódon villa biztonságosnak
tűnik, legalább is egyenlőre.  Miután Chris, Wesker és Jill bevergődtek
a házba, lövéseket hallani. Olybá tűnik, hogy Barry a házban már harcol
valakikkel. Chris azonnal a barátja keresésére indul, és ekkor vehetjük
át az irányítását. Menjünk tovább az ebédlőből, mire egy szűk folyosóra
érkezünk. A folyosó végén valaki tele szájjal csámcsog, éppen a Bravo Team
egyik tagja van terítéken. Miután megcsodáltuk, hogy miféle teremtményekkel
hozott össze minket a sors, vegyük elő a késünket, és végezzünk némi érvágást
a zombi testén. Barátunk nem adja könnyen az életét, ezért a következő
metódust kell alkalmazni: suhintsunk egyet vagy kettőt, majd mielőtt a
rusnyaság még elkaphatna minket, fussunk arrébb. A vagdosást addig kell
folytatni, amíg a zombi össze testnedve ki nem folyik. Az első zombi kinyírása
után kutassuk át Kenneth kollégánk félig elfogyasztott holttestét, némi
vesződség után két pisztolytárral leszünk gazdagabbak. Most már tudjuk
honnan jöhetett a lövés, tehát tájékoztassuk erről a többieket is. Azaz
csak tájékoztatnánk, ugyanis a barátainknak hűlt helyét találjuk. Mindenesetre
vegyük fel Jill pisztolyát a kövezetről. A pisztoly persze jóval hatékonyabb
mint a bicska, ha nagyon pontosan célzunk, egy lövéssel szétloccsanthatjuk
a zombik agyát.
A címergyűjtögetés
A villában csaknem minden ajtót zárva találunk, ezért
először egy kulcsot kellene találnunk. Menjünk fel az emeletre, majd Chris
jobbján a második ajtón menjünk tovább. Egy kis alkovban egy fiókkulcsot
találhatunk. Továbbhaladva egy erkélyre jutunk, ahol a Bravo Team egy újabb
tagja fekszik, őt hollók rágcsálták meg. Nézzünk szét Forest barátunk teteme
körül. Hoho! Hát ő még él? Vagy mégsem? Immár ő is csak egy élőhalott,
nyomban végezzünk vele. Ahol a holttest feküdt, rálelhetünk az első kulcsra,
az Armor Key-re. Menjünk vissza a belső balkonra, és most a szomszédos
ajtón lépjünk be. A vörös folyosón mindjárt az első ajtón használjuk is
az Armor Key-t. Hamarosan a Bravo Team-ből Rebecca-ba ésRichard-ba botlunk.
Utóbbit erősen megviselte egy kígyómarás, azonnal keresni kell ellenszérumot,
ez lesz tehát most a legsürgősebb teendőnk. Térjünk vissza a főbejárathoz,
és most a szemben lévő emeleti ajtón menjünk keresztül.Nyírjuk ki
az ebédlő fölött ólálkodó társaságot, majd toljuk le a kőszobrot ott, ahol
hiányos a korlát. Ezután haladjunk tovább a sárga lépcsőházba, ott három
zombival kell végeznünk. Menjünk le, majd be a lépcsők mögötti ajtón. Egy
kis kamrába érkeztünk, ahol végre megszabadulhatunk a felesleges tárgyainktól.
Dobjunk a ládába mindent, kivéve a pisztolyt, a lőszert és az Armor Key-t.
ezután nézzünk szét a polcokon, és meglesz a keresett szérum, bármilyen
gyorsak is leszünk, Richard végül is beadja a kulcsot. Ám mielőtt távozna
az örök vadászmezőkre, átadja a rádióját. Most menjünk vissza a piros folyosóra
és lépjünk be a zöld dupla ajtón, ismét az Armor Key-t kell használni.
A földön gyanús rácsokat vehetünk észre, toljuk rájuk a szobrokat. Miután
így elzártuk a mérges gázok útját, nyugodtan megnyomhatjuk középen a piros
gombot, és felvehetjük a vitrinből az emblémát. Irány ismét a piros folyosó,
annak is a legvége. Az onnan nyíló szobából vigyük el a könyvet, ez tartalmazza
a növények hatásait. A szobából egy másik ajtó is nyílik a kastély keleti
lépcsőházába. Nyírjuk ki a két zombit és lépcsőzzünk le. Kéz újabb zombi
őrzi a keleti raktárhelyiséget, ahol ismét kipakolhatunk. A lomok
között egy törött shotgun hever, ám azt egyenlőre hagyjuk ott. Menjünk
vissza az emeletre, de most a lépcső után balra forduljunk. Nyissuk ki
az első útba kerülő ajtót a kulcsunkkal. Lépjünk be, öljük meg a zombit,
majd menjünk be a bal oldali ajtón. Nyomjuk meg a gombot a bogárgyűjteményen,
és toljuk el az így kiürülő akváriumot az útból. Ezután toljuk az akvárium
helyére a szekrényt, mire láthatóvá válik egy rekesz, és máris a mienk
egy fél Moon Crest címer. Ha híján vagyunk írógépszalagnak, kutassuk át
a köpenyt. Az előző helyiségbe visszatérve most a másik ajtón menjünk be.
A kisebb hálószakaszból vegyük magunkhoz az öngyújtót a szekrényből, és
a piros növényt sem árt felvenni. Pakoljunk ki megint a ládánál, a legszükségesebbeken
kívül csak az öngyújtót hagyjuk magunknál. Nézzünk vissza oda, ahol Richárd-ót
találtuk, de ezúttal menjünk tovább a következő szobába. Szabaduljunk meg
a két zombitól, majd vizsgáljuk át balra a sötét szobát. Oszlassuk el a
sötétséget a gyertya meggyújtásával, és vegyük fel a lőszert a szekrényből.
Toljuk odébb a másik szekrényt, mire egy átjáró válik láthatóvá, mögötte
a Sword kulcsra lelhetünk. Térjünk vissza a főbejárathoz. Menjünk be a
kék dupla ajtón. Egy szobrot láthatunk, melynek a tetejéről a lépcső segítségével
levehetjük a ház szintjének térképét. Ha eltoljuk az asztalt, egy tetszhalott
zombi társaságában némi írógépszalagot találunk. Menjünk tovább a Sword
kulcsot használva. A vitrines asztaloknál vigyázzunk, két kutya is be fog
törni, végezzünk velük. Az egyik asztalt eltolva némi lőszert találhatunk.
A következő folyosón nyissuk ki az első utunkba kerülő ajtót,és miután
kiléptünk rajta, nyírjuk ki a kertben a blökiket. Keressük meg a vegyszert,
majd ismét a folyosó ezúttal az utolsó, dupla ajtón keresztül folytassuk
az utunkat. Öljük meg a zombikat, majd menjünk be az első ajtón. Így visszajutunk
a keleti raktárhoz, ahol most a fegyverünkön kívül csak az elromlott puskát
és az Armor kulcsot hagyjuk magunknál. Ezután menjünk vissza oda, ahol
az imént a zombikat gyilkolásztuk, és lépjünk be szemközt a soron következő
ajtón. Egy hosszú terembe jutunk, a falakon festményekkel. A hollókat semmiképp
se ingereljük. A festmények alatt gombok láthatók, melyeket időrendi sorrendben
kell lenyomnunk a portrén látható arcok korának megfelelően. New born baby,
infant, lively boy, young man, middle aged man, old man, the end of life.
Ezzel megnyílik egy rejtekhely, és előkerül a Wind Crest címer. Menjünk
vissza a dupla ajtón keresztül a világoszöld folyosóra, ott haladjunk egyenesen
előre a következő ajtón, majd tovább.
Végre megtaláltuk a shotgunt, de a szobát három zombi és egy csapda őrzi.
Az előbbiekkel végezzünk, az utóbbit pedig hatástalanítsuk úgy, hogy a
falra visszahelyezzük a törött puskát. Visszatérve a hosszú folyosóra menjünk
a második fordulóhoz, és lépjünk be az ottani ajtón. Egy fürdőszobába érkeztünk.
A zombi eltakarítása után vegyük fel a lőszert, majd halásszuk ki a kádból
a kis kulcsot. Térjünk vissza a főbejárathoz. Most a kék ajtó melletti
kisebb ajtón menjünk be. Nyírjuk ki a zombikat, vegyük fel a lőszert, a
fiókban se felejtsük ott a patronokat, amit a kis kulccsal tudunk kinyitni.
Ezután a már bejárt útvonalon keresztül, az ebédlő felső részén át, vissza
kell jutnunk a nyugati raktárhelyiségbe. Ott pakoljunk ki megint a ládába,
csak a következőket hagyjuk magunknál: Armor kulcs, Sword kulcs, a másik
kis kulcs és a vegyszer. Menjünk vissza az előző folyosóra, és ott lépjünk
be a lezárt ajtón, amihez az Armor kulcs kell. Vegyük fel a polcról a lőszert
és a magnumot, valamint a kulcsra zárt fiókból a patronokat. Menjünk ki
és a folyosó végén lévő ajtón menjünk tovább. Egy kék folyosóra érkeztünk,
ahol jobbra fordulva, néhány zombi kinyírása után, egyenesen tovább kell
mennünk, ám mielőtt bemennénk a túlsó ajtón, nyissuk fel a Sword kulccsal
az azt megelőző ajtót, de még ne lépjünk be. Abban a helyiségben kell lennünk,
ahol elsőnek találkoztunk zombival. Immár be tudunk lépni a piros ajtón.
A zeneszobában toljuk el polcot, vegyük fel a kottát, és helyezzük a zongorára.
Ekkor Rebeca lép be, és kérésünkre elkezdi a kottán látható dallamot gyakorolni.
Egy ideig hagynunk kell őt. Térjünk vissza az imént kinyitott ajtóhoz,
és most már menjünk is be. Vegyük fel a lőszert az ágyról, majd kukkantsunk
be a szekrénybe. Az ijedtség után végezzünk a tréfás zombival és vegyük
ki a szekrényből a patront. Menjünk ki, fussunk végig a folyosón, majd
a forduló után tovább, a legutolsó ajtón. Belépve elsősorban a szökőkutat
őrző agresszív növénytől szabaduljunk meg, úgy, hogy öntsük a vegyszert
a vízpumpába. A növény mögött megtaláljuk a Sun Crest címert. Itt mellesleg
feltankolhatunk növényekből. Ezután menjünk vissza a ládához, vegyük elő
az emblémát, és azon kívül csak a pisztolyt hagyjuk magunknál. Ha minden
iga, Rebecca ennyi idő alatt már eleget gyakorolt, ám ha mégsem, lézengjünk
tovább a közeli szobákban, esetleg menjünk már most el a Star Crest-ért.
Ha jól megy a zenélgetés, a dallam egy rejtekhelyet nyit meg, mögötte egy
arany emblémával. Azonban amint azt felvesszük, a kiút lezárul. Tegyük
hát be a helyére a sima emblémánkat. Új szerzeményünkkel irány az ebédlő
és helyezzük el a kandalló fölé. Ügyködésünk hatására az öreg óra elhúzódik,
mögüle egy kék ékkő kerül elő. Ne felejtsük az ebédlőben a Star Crest címert
se, az összetört szobor darabjai között keresgéljünk. A kék ékkővel látogassunk
el a kék folyosó utolsó, még fel nem nyitott ajtajához, és lépjünk be.
Helyezzük be a tigrisszemet ábrázoló ékkövet a tigrisfejbe. Vegyük fel
az így előkerülő Shield kulcsot, majd irány a ládás raktár. Az új kulcson
kívül csak a shotgunt, némi lőszert, meg esetleg gyógynövényt hagyjunk
magunknál, majd mentsünk állást.
Az óriáskígyó
első felvonás
Egy főellenség következik, az óriáskígyó. Őkelmét logikus
módon ott találjuk, ahol Richard szenvedett ki. Lépjünk be az ajtón, melyet
a Shield kulcs nyit, utána a kulcsot el is dobhatjuk. A rejtekhelyéről
előbújó kígyónak a fejét kell célozni. Úgy nagyjából hét patron kell hozzá,
ha közben sérülünk, gyógyítsuk magunkat. Miután a kígyónak elege lett,
elkotródik. Menjünk utána, és vegyük ki a lyukból a Moon Crest címer másik
darabját. A hordók tetején egy patront találhatunk. Ha a kígyóval való
küzdelemnél megsérülünk, ami nagyon valószínű, a teremből kilépve Chris
összeesik. Rebecca siet a segítségére. A lányt megszemélyesítve ugyanaz
lesz a feladat, mint amikor Richard-on próbáltunk meg segíteni. Chris leápolása
után irány a legközelebbi raktár, ahol vegyük magunkhoz az összes címert,
valamint a Berettánkat és mentsünk. Menjünk ki és forduljunk el, lépjünk
be az ajtón, majd a folyosó végén jobbra forduljunk, és távozzunk a házból.
Öljük meg a két kutyát, majd rakjuk be az összes címert a helyére.
Az óriásnövény
A sok hercehurca után megnyílt ajtón keresztül egy kisebb
szerszámraktárba jutunk. Toljuk a létrát a polc mellé, amire fellépve elérhetjük
a kurblit. A kertben szabadon választhatunk, hogy megöljük a kutyákat vagy
nem. Mindenesetre nem árt minél több gyógynövényt begyűjteni. A szabad
ég alatt úgy tűnik, jobbak a vételi lehetőségek, csipog a rádió. Feleslegesen
próbálunk meg beszélni Brad-del, mert Richard rádiója elromlott. A következő
helyszínen illesszük a helyére a kurblit, és nyissuk fel a medence zsilipjét.
Miután lejjebb ment a víz, keljünk át, és elkerülve a kígyókat jussunk
el a liftig, amivel ereszkedjünk le. Lent kerüljük a kutyák társaságát,
és minél hamarabb csapjuk rájuk a rácsos kaput. Vegyük fel a növényeket,
majd az újabb kutyákat kicselezve, jussunk el a melléképületig. Amint bejutottunk,
toljuk a szobrot a padlón lévő lyukra, a házat ugyanis egy óriásnövény
választotta lakhelyéül, és ezen a lyukon keresztül egy agresszív csápja
lendül támadásba. Lépjünk be a dupla piros ajtón, a lyukakat kerüljük.
Meneküljünk a pókok elől, vegyük fel a piros könyvet az asztalról, majd
távozzunk. A következő ajtó egy újabb raktár, ideje menteni. Utána csak
a Beretts, némi lőszer, gyógynövény és a piros könyv legyen nálunk. Távozzunk
és lépjünk be a szemközti ajtón. Távolítsuk el a zombikat, majd kukkantsunk
bele a pohárba az asztalon, mire egy kisebb kulcs kerül elő. Ezzel nyissuk
ki ugyanitt a fiókot, benne patront találunk. Ezután lépjünk be a következő,
még fel nem nyitott ajtón, majd az elkanyarodó folyosón lépjünk be az első
ajtón. A növények által átszőtt teremben keressük meg az elektronikus zárral
ellátott ajtót, és ott a következő számokat üssük be: 2, 1, 5. A kód beütése
után még ne lépjünk be az ajtón, hanem inkább rohanjunk oda a darázsfészekhez,
és vegyük fel az asztalról a oo2 jelölésű kulcsot. Keressük meg a folyosón
a kulcshoz tartozó ajtót, és nyissunk be a lakosztály fürdőszobájába. Két
zombi társaságában megtaláljuk a oo3-as kulcsot. Ez utóbbival térjünk vissza
a darázsfészkes terembe, onnan nyílik a oo3-as szoba. Bent vegyük le a
polcról a fehér könyvet, és olvassunk bele. A könyv egy úgynevezett V-Jolt
nevű méreg receptjét tartalmazza. Tegyük a könyv helyére a piros könyvünket,
mire egy titkos átjáró válik láthatóvá, amin lépjünk be.
A 42-es növény
Egy kellemetlen találkozásra kerül sor, a házat behálózó
42-es számú kísérleti növény rögtön elkezdi szorongatni Crist. A növény
markából csak Rebecca segítségével menekülhetünk. A lány irányítását átvéve
azonnal siessünk a kóddal lezárt ajtóhoz, és lépjünk be a mögötte található
vegyszerraktárba. Most a falon lévő képletek, és a recept alapján el kell
készíteni egy üveg V-Jol mérget. Az alapanyagokat a polcokon találhatjuk.
Na jó, segítek! Először is vegyük fel a négy üveget, melyek közül egyet
vízzel, egyet a kettes anyaggal, egyet pedig a négyes anyaggal töltsünk
fel. Mixeljük is őket össze ugyanebben a sorrendben. Ezután víz nélkül
öntsük össze a 2-es és 4-es anyagot. Így most két anyagunk van: a 6-os
és a 7-es, melyek összekeverésével kapjuk a 13-as elegyet. Ezután mixeljünk
össze vizet a 2-es anyaggal, így lesz meg a 3-as elegy, amit már csak össze
kell hozni a 13-assal és kész is a V-Jolt. A készítményünkkel irány a oo2-es
szoba, ahol a szekrények eltolása után leereszkedhetünk a pincébe. Lent
a folyosón a faládákból alkothatunk a vízen keresztülvezető hidat. Amint
benyitunk a vízzel elárasztott terembe, azonnal forduljunk jobbra, és be
az első ajtón. Elérkeztünk a növény gyökeréhez, amit locsoljunk meg a V-Jolttal.
Távozzunk. Ekkor kapjuk vissza Chris irányítását, és megküzdhetünk a 42-es
növénnyel. Úgy kb. ötöt eresszünk bele a Berettával, majd fussunk odébb,
és újra tüzeljünk. Ismételjük ezt addig, amíg el nem szárad a növény teljesen.
Utána vegyük ki a kandallóból a Computer szoba kulcsát. Menjünk ki, mire
Rebecca-val futunk össze. A duma után Chris-sel is látogassunk le a pincébe,
és az új kulcsunk birtokában keressük fel az irányítótermet. Siessünk mert
cápák ólálkodnak a vízben. Eresszük le a vizet a karral, a falon lévő gombbal
pedig nyissuk ki a szomszédos szobát. A szomszédban egy lőszerraktárat
találunk, benne két tölténytárral és két patronnal, valamint a Helmet kulcsot.
Menjünk vissza a ládához, útközben Wesker-rel fogunk találkozni. Úgy pakolásszunk,
hogy csak a shotgun és a Helmet kulcs maradjon nálunk, majd utána mentsünk
állást. Térjünk vissza a villába, közben megint Brad próbál kapcsolatba
lépni velünk.
A medálok utáni kutatás
Amint visszajutottunk, láthatjuk, hogy valaki lázasan
igyekszik utánunk, valami újfajta ellenség, borotvaéles karmokkal. Hamar
megtapasztalhat-juk, hogy nincs is egyedül, a házat un. Hunterek lepték
el. A legszemetebb ellenfelek, sebesen ugrándoznak, ezért ha harcba bocsátkozunk
és elhibázzuk a lövést, az könnyen fővesztéshez vezet. Amint a követőnk
mögött csapódik az ajtó, meneküljünk be a folyosó még fel nem nyitott ajtaján,
melyet a Helmet kulcs nyit. A szobában gyújtsuk fel az asztali lámpát,
majd vegyük el a szekrényről az MO-ás diszket, és az asztalról a magnumgolyókat.
Meneküljünk vissza a lépcsőházhoz, ahol viszont biztonságosabb ha végzünk
a két Hunterrel. Nyissunk be a raktárba és pakolásszunk, Wesker hátrahagyott
némi muníciót, amit tegyünk be a ládába. A shotgunt, hozzá patront és némi
gyógyító növényt hagyjunk magunknál, majd nem árt ha mentünk. Ismét egy
főnök következik, az óriáskígyó, pontosabban még mindig az óriáskígyó.
Az óriáskígyó
második felvonás
Lépcsőzzünk fel az emeletre, a két huntert a lépcsőhöz
csalogatva a lépcsőfordulóban végezhetjük ki. Balra forduljunk, majd a
folyosó végéből nyíló kis szobában a Helmet kulccsal nyissuk fel a továbbvezető
ajtót. A zongora-terembe érkeztünk. Lépjünk oda a zongorához, és vizsgáljuk
meg. Ebben a pillanatban előtör a már ismert kígyó, és az első marásánál
leomlaszt egy darabot a földből. Mint egy eszelős, azonnal nyissunk tüzet,
ne is nagyon mozogjunk, hanem inkább folyamatosan lőjünk. Amennyiben sikerült
végre a kígyót cseppfolyósítani, gyógyítsuk magunkat, majd ugorjunk le
a kiharapott lyukon. Egy rég körbefalazott sírhoz jutunk, amit vizsgálunk
meg közelebbről. Nyomjuk meg alatta a gombot, mire egy lejáró nyílik meg.
Ereszkedjünk le. A huntereket inkább kerüljük ki, ha akarunk a sarokból
vehetünk fel patront, majd menjünk tovább. Fussunk végig a következő folyosón
is, de közben gyilkoljuk le a falatozó zombikat. A konyhába érkezvén menjünk
a kis ajtóhoz, mire egy újabb zombi fog előrontani. Végezzünk vele, majd
vegyük fel a kis kulcsot az asztalról. Haladjunk tovább, míg nem egy zombit
pillantunk meg a földön elterülve. Hogy ne tréfálhasson meg minket, lőjünk
bele és csak utána használjuk a liftet. A kabinból kiszállva azonnal forduljunk
balra, majd a huntereket elkerülve be, a kék, dupla ajtón. A könyvtárban
kötöttünk ki. A kis kulccsal kinyithatjuk a sarokban lévő asztal fiókját,
és magnumlőszert vehetünk ki belőle. Mellette a falnál toljuk el a polcot,
és menjünk be az így előkerülő ajtón. A szobából vigyük el az elemet, majd
távozzunk. Most a könyvtár másik ajtaján nyissunk be, és a falon lévő szobor
mellett kapcsoljuk fel a lámpát. Toljuk megvilágított helyre a súlyos szobrot,
mire egy rejtekhely nyílik meg, benne gy könyvvel. A könyvben lapozgatva
egy medálra lelhetünk, az Eagle medálra. Menjünk vissza a konyhába, és
ott, ahol a zombi érkezett, menjünk fel a lépcsőn. Megint oda lyukadunk
ki, ahol az első zombival találkoztunk. Keressük fel a legközelebbi ládát
és pakoljunk ki, a pókokat és huntereket kerüljük. Csak a Helmet kulcsot
és a fegyverünket hagyjuk magunknál, meg persze patront. Ezután másszunk
fel az emeletre, és ott balra, be az ajtón, a Helmet kulcs ezután már feleslegessé
válik. Vegyük fel a magnum lőszert és a patront, majd toljuk a trófeához
a létrát. Kapcsoljuk le a villanyt, mire valami fényes válik láthatóvá
a szarvas fejénél. Másszunk fel és vegyük le a piros ékkövet a trófeáról.
Irány a kék folyosó, és menjünk vissza a tigrisfejhez. Illesszük be a tigris
másik szemét is, és máris három tár magnum lőszerrel leszünk gazdagabbak.
Innen a főbejárathoz menjünk, majd fel a piros folyosóra, és onnan a keleti
raktárhelyiségbe. Vegyük magunkhoz a magnumot, az elemet és a kurblit,
mentsünk. Térjünk vissza a kertbe, és keressük fel azt a liftet, ami eddig
nem működött. Helyezzük be a helyére az elemet, és liftezzünk fel. Így
a kert elülső részébe jutunk és vissza ereszthetjük a vizet a medencébe.
Az újonnan üzembe helyezett lifttel most már könnyebben visszamehetünk
a kert másik felébe. És ott, ahol eddig a víz folyt, egy lejáratot találhatunk,
ereszkedjünk le. Lent, a barlangban azonnal menjünk be az első ajtón. A
lángszórót felesleges felvenni, inkább menjünk tovább. Hamarosan az egyik
kollégánkba, Enrico-ba botlunk, aki kétkulacsosnak titulálja, és megpróbálja
lelőni Christ. Ám mielőtt ezt megtehetné, valaki hősünk háta mögül végez
vele. Kutassuk át a hulláját, és vegyük fel a hatszögletes végű kurblit.
Ezzel menjünk vissza a kezdő föld alatti helyiségbe, és ott keressük meg
a kis lyukat a falon, nem messze egy írógéptől. Illesszük bele a kurblit,
és forgassuk el a folyosót. A következő helyiségbe lépve fussunk el a guruló
szikla elől, majd visszatérve a kő addigi helyéhez, keressük meg a magnum
lőszert. Vegyük magunkhoz a lángszórót, és irány az itteni fő gonosz, az
óriáspók barlangja.
Az óriáspók
A pók fészkéhez ott nyílik az ajtó, ahol az imént a kő
kiütötte a falat. A pókot a Colttal nem nehéz kinyírni, három jól irányzott
lövés megteszi. Utána már csak le kell égetni a továbbvezető kapuról a
hálót, és máris továbbállhatunk. Forduljunk jobbra, és tegyük a lángszórót
a helyére. Hátra arc és fussunk végig a folyosón, majd ott be az ajtón.
Egy újabb mentőhelyhez érkeztünk. Vegyük magunkhoz a hatszögletű kurblit,
az Eagle medált, és a kedvenc fegyverünket. Kilépve a folyosóra a túlsó
végén távozzunk. Meneküljünk megint a szikla elől, majd nézzünk vissza
a helyéhez. Onnan vegyük ki az újabb könyvet, amiből egy újabb medál kerül
elő, a Wolf medál. Most keressük meg a folyosó falán a hatszögletű lyukat,
és illesszük bele a kurblit. Forgassuk el kétszer. Az így feltárt oldalsó
szobában szintén egy kurblis megoldást találunk, csakhogy ezzel egy különös
szerkezetet működtethetünk. A szobában lévő szobrot kell eltolni vele a
faltól, hogy aztán továbbtolhassuk a földön elhelyezett kapcsolóra. Ügyködésünk
eredménye a laborkulcs, vegyük hát fel. Visszatérve a folyosóra liftezzünk.
Kiérve a szabadba illesszük be a medáljainkat a kút két oldalán a helyükre.
Miután leereszkedett a víz, másszunk le, előtte azonban gyűjtsük be a növényeket.
A titkos labor
Folytassuk utunkat lefelé a létrán, mígnem egy ládába
ütközünk. Szabaduljunk meg mindentől, kivéve a fegyverünket, és a laborkulcsot.
Menjünk tovább, nyírjuk ki a zombikat, majd lépcsőzzünk le. Menjünk a fő
folyosó végébe, nyissuk ki a kék lámpás labor ajtaját a kulccsal, de még
ne lépjünk be. Forduljunk inkább balra, és ott menjünk be az ajtón. Vegyük
fel hátulról az MO diszket. Ezután jelentkezzünk be a számítógépen John
névvel, majd kódszónak azt adjuk meg, hogy Ada. Nyissuk ki a biztonsági
ajtókat, amikor a gép újabb kódot kér, a Mole szót gépeljük be. Ezután
menjünk vissza, fel a lépcsőn és a sötét beugróban nyissunk be a konferenciaterembe.
A terem falán lévő panel mögött egy gomb rejtőzik, melyet aktiválva egy
rejtett hely válik láthatóvá, benne egy újabb MO diszkkel. Ezután megint
lefelé vegyük az irányt, és menjünk be az első ajtón. Haladjunk tovább,
majd a következő ajtó mögött, miután végeztünk a zombikkal, másoljuk ki
az egyik lemezünkre az első kódot a speciális géppel. Térjünk vissza a
fő folyosóra, és most menjünk be azon az ajtón, ami korábban kulcsra volt
zárva, azaz a laborhoz. A bal oldali ajtó helyett gyorsan fussunk a szemközti
ajtóhoz, és mentsünk. Vegyük magunkhoz a ládából a harmadik MO diszket,
távozzunk és menjünk az imént kihagyott ajtóhoz. A műtő ládáit toljuk a
rácsokra, a lépcsőt pedig a kapcsolóra, a szellőző alá. A szellőzőcsatornán
keresztül a hullaházba jutunk. Ott néhány tetszhalott zombi kinyírása után
egy újabb kódot másolhatunk ki, és a magnum tárat se felejtsük a polcon.
Menjünk megint a kulccsal felnyitott folyosóra, de ott most forduljunk
jobbra, majd lépjünk be a dupla ajtón. Az energiaközpont első termében
kutassuk fel a monitort, és kapcsoljuk fel az energiát. Keressük meg a
továbbvezető ajtót, majd a következő helyiségben fussunk egyenest a gépig,
ahol kimásolhatjuk az utolsó kódot is. Innen szintén van egy újabb ajtó,
ami pedig a generátor terembe visz. Ott fussunk körbe, és találjuk meg
a monitort, amivel áram alá helyezhetjük az eddig működésképtelen liftet.
Ugyanitt találhatunk egy elemet is. Ezután irány a mentőhely, ahol vegyük
magunkhoz a Coltot, az elemet, a gyógynövényeinket és mentsünk állást.
Távozzunk forduljunk jobbra és siessünk a lifthez. Amikor megnyomjuk a
hívó gombot, Rebecca csatlakozik hozzánk. Hamarosan Wesker-be botlunk,
aki mint kiderül, valójában az Umbrella, a létesítményt üzemeltető cég
ügynöke. Kedves főnökünk Rebecca-tól rövid úton megszabadul, csakúgy mint
korábban Enrico-tól, minket pedig egyenesen a szörnyeteghez kísér, hogy
meghallgassuk eszelős halandzsáját, miként isteníti a laborban kifejlesztett,
Tyrant nevű biológiai csodafegyvert.
Tyrant – a végső fegyver
Az őrült fickó terve azonban dugába dől. Chris ugyanis
keserű hahotában tör ki, és szánalmas kudarcnak tartja az egész projektet,
mire a feldühödött Wesker úgy dönt, bemutatót tart. Kiereszti Tyrant-et
a fagyasztó tartályból, csakhogy a bárgyú szörny „hálából” az ő bordái
közé mélyeszti elsőként a karmait. Azonnal meneküljünk, majd csak tisztes
távolságból tüzeljünk. Menekülni, megfordulni, tüzelni, ezt kell ismételni
úgy három- négyszer, és Tyrant holtan rogyik össze. Ez lett5 volna az a
félelmetes fegyver? Na mindegy, ideje a távozás útjára lépni. Wesker hullája
mellett megtaláljuk a kapcsolót, ami az ajtót nyitja. Meglepetésünkre a
folyosón Rebecca él és virul, szerencsére megvédte a golyóálló mellénye.
Liftezzünk vissza. A visszaúton Rebecca különválik tőlünk, hogy beindítsa
a bázis önmegsemmisítő rendszerét, mi azonban csak igyekezzünk tovább,
kifelé. Vigyázat! Mielőtt a lépcsőn felmennénk, menjünk be a szomszédos
ajtón, és ott végig a folyosón. A folyosó végében a börtön található, melynek
az ajtaját az összegyűjtött kódok nyitják. A börtönből Jill-t szabadíthatjuk
ki. Most már folytassuk a menekülést. Az utunkba kerülő zombikat likvidáljuk,
haladjunk túl a ládán, majd fel a létrán. Lépjünk be a vészkijáratként
funkcionáló dupla ajtón, s rohanjunk végig a folyosón. Ekkor Brad jelentkezik,
mivel fogytán az üzemanyagja, sürgősen jelezni kell neki, hogy még élünk.
Illesszük be a liftet működtető elemet a helyére, közben Rebecca is csatlakozik
hozzánk. Az idő egyre szorít.  A két nő udvariasan úgy határoz, hogy
előreengedik Chris-t, tehát mi liftezzünk fel elsőként a helikopter leszállóhoz.
A megérkezésünk után vegyünk fel a ládából egy rakétát, majd kint a placcon
lőjük fel. Úgy tűnik, hogy a helikopteren Brad veszi az adást, ám ekkor
jön a hidegzuhany. Tyrant feltámad, és erősebb mint valaha.
Tyrant visszatér-avagy a döntő összecsapás
bizony a szörnyeteg olyan erős, hogy képtelenség vele
végezni, legalább is a jelenlegi fegyvereink fabatkát sem érnek ellene.
Egy kicsit puhítanunk kell, a megszokott metódussal lőjünk és meneküljünk.
Ám vigyázat! Tyrant most sokkal gyorsabb és technikásabb. Ha sikerül legyengítenünk,
Brad a közelünkbe merészkedik, és ledob a helikopterről egy rakétavetőt.
Siessünk érte, és lehetőleg pontosan célozzunk.
      

 
Time
 
Játékok
 
Resident Evil Zero
 
Resident Evil
 
Resident Evil Remake
 
Resident Evil 2
 
Resident Evil 3
 
Resident Evil 4
 
Resident Evil Code:Veronica X
 
Resident Evil Outbreak
 
Resident Evil Dead Aim
 
Resident Evil 1.5
 
Resident Evil Survivor
 
Filmek
 
Resident Evil-a kaptár
 
Resident Evil Apocalypse
 
Játékok ismertetői
 
Resident Evil színészei
 
Milla Jovovich
 
Sienna Guillory
 
Oded Fehr
 
Michelle Rodriguez
 
Resident Evil Videók!!!!
 
Tidus
 
nap képe
 
Ezt nézd meg!

 video preview

Play Video

 

 
Resident Evil

 

 

 
Testvéroldal

www.residentevil4.try.hu

 
MI legyen emberek?(Zombik)
Lezárt szavazások
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.